Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 08-09-19 kl 08:43 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
God valgdag for dere som kan stemme i dag!
Vi har to valgdager her, så her blir det en tur bort for å stemme, før Ville skal på audition/oppstart for musikal, og jeg skal på markedsdag. Planen var egentlig å kjøre, men jeg kom på at det er et stort arrangement ved siden av, så det kan bli dårlig med parkering.
Postet 08-09-19 kl 10:07 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Godt valg, ja! Jeg skal også stemme i dag, for å minimere stresset i morgen. Prioriterer heller valgvake i morgen kveld. Jeg elsker valg!

Ligger an til å bli en fin høstdag her, jeg har lyst på rusletur i fjellet. Er bare litt usikker på restriksjonene rundt hunden om dagen.
Postet 08-09-19 kl 10:14 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn fra håndballcupfamilien. En kamp ferdig, en eller to igjen. Gutta spiller bra håndball, så det er en fornøyelse å se på selv om det er litt tidlig på en søndag.
Postet 08-09-19 kl 10:19 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Her blir det nok en dugnadsdag med speideren, men det er fint vær og vi tjener penger på det.

Jeg har allerede stemt. Er ikke mulig å stemme her i dag.
Postet 08-09-19 kl 10:31 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jeg har fem gutter i alderen fem til elleve her idag. Har invitert bestemor til horden på kaffe.

Ellers så er jeg spent på valget. Ble nesten litt rørt av innlegget til en dame fra et annet parti som fremsnakket meg igår. Veldig fine ord som gjorde meg glad. Har stemt, men skal på valgvake i morgen. Godt valg!
Postet 08-09-19 kl 10:42 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Håndballformiddag her og, med kamp og dugnad. Jaja, tidlig start betyr i det minste at vi er tidlig ferdig.
Postet 08-09-19 kl 11:09 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Rolig formiddag her, oppmøte om et par timer for drilljenten. Vi vasker hus og prepper for hektisk uke. Og så prøver jeg å bli kvitt resten av hosten, uten mye hell.
Postet 08-09-19 kl 11:34 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Det ryddes.
Postet 08-09-19 kl 12:10 av star star er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg er på vei til Oslo strikkefestival for å jobbe som frivillig. Det er blitt en noe dyr helg så langt. Og mer penger blir det vel i dag...
Postet 08-09-19 kl 12:14 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Ferdig trent og skal bake. Trippelbursdag senere i dag.
Postet 08-09-19 kl 12:44 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har bakt rundstykker til lunsj og ungene er helt himmelfalne. Både over at jeg har bakt og at glutenfri bakst kan være godt.
Postet 08-09-19 kl 13:15 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vi tar familieutflukten til stemmelokalet i dag. Er fortsatt ikke helt landet på hvem som får min stemme, men stemmes skal det!
Postet 08-09-19 kl 13:44 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg bakte glutenfrie boller i går, Blondie. De er knallgode, og jeg kunne glatt levd glutenfritt.

Ellers rolig dag i heimen. Har bakt glutenboller i dag, da, så fryseren er godt fylt opp. Nå skal jeg lage lasagne. Det er det beste jeg vet, men også det kjedeligste jeg vet å lage, så det er vel omtrent et år siden sist.
Postet 08-09-19 kl 15:22 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det er ikke smaken som gjør at jeg synes det er litt kløn å ha cøliaki, det er vel mer alle hensynene. Og at jeg hater å bake. Og at alle skal ha en formening om hva jeg spiser.
Postet 08-09-19 kl 16:06 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Oppdatert 08-09-19 kl 16:34 av Blondie
Gammel
Eia sin avatar
Juhu! Gull til gutta i dag (av 5 påmeldte lag)! De spiller såpass bra nå at det er veldig engasjerende og underholdende å se på. Moro!

Nå er det litt slækk og litt middagsplanlegging for neste uke, og innimellom der skal vi voksne bort for å stemme.
Postet 08-09-19 kl 16:15 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
Godt valg til alle som stemmer i dag. Jeg venter til i morgen.
Eldsten har bursdag, men er man på folkehøyskole må man nøye seg ned telefon i stedet for frokost på senga og sånn.
Flyttepakker, baker boller og har stressmigrene som ikke vil gi seg. Nå kapitulerer jeg og kryper under dyna for en stund.
Postet 08-09-19 kl 16:37 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har vært og stemt med alle ungene på slep, det var en heller svett affære. De klarte å underholde hele køen, for å si det sånn. Nå skal jeg hvile forkjølelsen min, få servert taco og jobbe bare bittelitt når ungene er i seng, så jeg blir klar for morgendagens undervisning. Har egentlig mest lyst til å holde senga, men det er så pes å ha vikar. Får time smellen til høstferien i år også.
Postet 08-09-19 kl 19:05 av Matilda Matilda er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no