Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 07-05-23 kl 06:09 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Dagen derpå her, nå er alle ungene mine konfirmert. Det skal jeg lene meg tilbake og nyte en liten stund, før jeg skriver videre på masterbabyen som snart skal ut i verden.
Postet 07-05-23 kl 08:14 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Gratulerer med overstått konfirmasjon, blondie (veldig fint bilde av dere!)

Her er det strålende sol, men jeg har dedikert dagen til vasking. Innertier!
Postet 07-05-23 kl 08:22 av him him er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Vel blåst, Blondie!
Jeg ble ferdig med alle mine i fjor, men i dag skal vi i en konfirmasjon. Nydelig vær (jeg lovte å ordne været, nailet det bra).
Postet 07-05-23 kl 08:30 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Gratulerer med overstått konfirmasjon Blondie!

Her kjennes det ut som om jeg har fått en kraftig forkjølelse/influensa på topp av pollen. Kanskje det er en ny runde med covid Herlig :not: Fryser, har vondt i halsen og nesen renner. Godt det er søndag og jeg ikke har noen store planer. Får tilbringe dagen under teppet med kindle
Postet 07-05-23 kl 09:01 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
God bedring, Løve! Pollen kan jo også føles slik.

Grattis med overstått konfirmasjon, Blondie, så bra det ble en så flott dag!
Postet 07-05-23 kl 09:09 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Eldste er også sengeliggende med litt feber, vondt hals og rennende nese i tillegg til kraftig hodepine. Ekstra allerginesespray har ikke hjulpet (går fast på allergimedisin), men paracett og ibux hjalp litt i går.

Skal pakke til jobbreise i morgen. Greier ikke å bestemme meg om jeg skal ha koffert eller bag. :i-landsproblemer:
Postet 07-05-23 kl 12:37 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Skilpadda sin avatar
Gratulerer med alle helgens konfirmanter!

Jeg er gressenke i helgen og har blitt aldeles superlat av det. Nå skal jeg jammen komme meg ut og gå en skikkelig tur i det fantastiske været før jeg skal treffe Toffen om et par timer.
Postet 07-05-23 kl 14:04 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Oppdatert 07-05-23 kl 18:53 av Skilpadda
Gammel
Adrienne sin avatar
Blondie: Så bildet av dere to på FB i går, og fy søren så fine dere er! Nydelig konfirmant og nydelig mor. Kan ikke fatte at minsten din er konfirmant i år.

Rolig helg her i huset. Bjørkepollenet har slått til for fullt, så tre av husets medlemmer rimelig sjabre i formen og den fjerde fikk operert ut en visdomstann i går, så det er ikke så mye fest og moro der heller. Våget meg ut i solen en liten time i sted og det angrer jeg på nå, for nå klør det overalt.
Postet 07-05-23 kl 16:21 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Gratulerer til fine konfirmanter, har iallefall spottet 2 stk på fb i helgen. Vi skal i ilden neste helg, men jeg orker ikke stresse. Blir bra uansett tenker jeg (så lenge pappa ikke blir dårligere, han havna på sykehus med covid-kols-kombo).
Postet 07-05-23 kl 16:51 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Konfirmanten min var ikke født da jeg begynte å henge her. Takk for skryt!
Postet 07-05-23 kl 17:34 av Blondie Blondie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no