Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 15-10-19 kl 07:59 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar
Jeg har vondt i viljen. Tror jeg er rammet av postferieblues, for livet er litt flatt for tiden. Jeg har blitt en sutrer.
Postet 15-10-19 kl 08:09 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Det finnes ikke nok kaffe i verden idag.
Postet 15-10-19 kl 08:19 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg har ikke hatt mye ferie, men har vondt i viljen likevel. Veldig vondt. Jeg tror det er høstmørket som tar meg. Jeg vil har sommer og sol og gå på fjellet i shorts...
Postet 15-10-19 kl 08:30 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Se det, i dag passer tonen i kaffebloggen meg bedre. Tung i kroppen her også. Vurderer om jeg må ønske meg dagslyslampe å våkne til.
Postet 15-10-19 kl 08:35 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Pøsregn, trøtte barn og bare tirsdag. Men jeg har kaffe.
Postet 15-10-19 kl 08:41 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
Jeg slapp å gå ut i regnet for å følge jentungen på bussen. Sitter under et pledd og moter meg opp til å lage kaffe og starte dagen helt.
Postet 15-10-19 kl 08:53 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Spiser hotellfrokost og snart er vi i gang med dag 2 av konferansen. Vært veldig bra så langt.
Postet 15-10-19 kl 08:55 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Samarbeidsmøte med halve "behandlerstokken".
Møte på jobben etter lunsj. Håper det kan rydde opp litt rutiner.
Postet 15-10-19 kl 09:00 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag er det helt krise om brannalarmen går på jobb. Jeg var på crosstraining i går med en ny instruktør, og jeg er rett og slett ikke i stand til å gå ned trapper. Opp går greit, men ned fungerer IKKE! Jeg lurer veldig på hvordan kroppen skal fungere i morgen.

Det er grått og mørkt, og jeg kjenner at jeg må kjøpe meg en dagslyslampe. Jeg har en, men etter flyttingen så finner jeg ikke ladeledningen. Og det er over ett år siden vi flyttet, så jeg tror vi bare må konstatere at den er borte.
Postet 15-10-19 kl 09:01 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Tjorven, om det skjer så får du gå ned trappen bakover. Det er lettere
Postet 15-10-19 kl 09:10 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Znrk. Jeg er også en sånn som sitter og klamrer meg til kaffekoppen i dag, men det har jeg ikke tid til lenge.
Postet 15-10-19 kl 09:32 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
På dekkhotellet og venter på dekkskift, dårlig kaffe har de og. Blir bra med vinterdekk da, plutselig snør det liksom.

Huff, Tjorven, får håpe du slipper en brannalarm.
Postet 15-10-19 kl 09:35 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Tror jeg festet/danset på meg en overbelastning i kneet i helgen, det er fortsatt vondt å gå på.

Arbeidslysten er ikke akkurat på topp, og det hjelper ikke at det er litt stille her om dagen.
Postet 15-10-19 kl 09:40 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God morgen! Jeg skal lede workshop i dag. Det er ikke fullstendig på utsiden av komfortsonen lenger, men på langt nær innafor for introverte og detaljorienterte meg. Så ja, særdeles slitsom dag venter før kurs hele ettermiddagen og kvelden.

I natt dukket den ungen som aldri har hatt behov for å gå inn til oss om natta plutselig opp og mente hun skulle dele dyne med meg. Gjesp!
Postet 15-10-19 kl 09:44 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Føler med deg Tjorven, dessverre er man gjerne verst på dag 2. Har hatt noen sånne dager, og da utvikler man gjerne partyblære.
Jeg er på jobb, hjemmekontor. Det blir det en stund til.
Siden bekkenet mitt har tatt kvelden etter alt for mye tid liggende på sofaen jobber jeg i økter. Benet litt opp for at det ikke skal hovne for mye opp og foten litt opp når bekkenet piper. 2 timer holder kjenner jeg, så da er det en god pause før jeg jobber 2 timer til.
Postet 15-10-19 kl 10:45 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Jeg er veldig fornøyd med å ha kommet hjem fra jobb.
Mat til barna, kakao med krem til alle.
Pledd og sofa en liten stund. Og snart halvveis i uka
Postet 15-10-19 kl 16:03 av Trixie Trixie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no