Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 11-01-20 kl 06:43 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Strålende, men noe vindfull morgen, både på den ene og den andre måten.
Ved arbeidspulten rundt kl 0645 og nettopp ferdig med første sak. Nå venter først et "småmøte" (to personer) og så flere saker + en kort pause for næringsinntak før kontorpulten forlates rundt kl 1400. Etterpå lunsj med de andre i familien og litt innsats på hjemmefronten før det er tid for å ta helg rundt kl 1730-1800.
Postet 11-01-20 kl 08:47 av Vestlendingen Vestlendingen er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Frisk og opplagt og klar til arbeid kl 06.30 etter å ha fortært 250 gr havregryn, økologisk melk og nykvernet kaffe fra Brasil. Hvitskjorten er på, 36 minutter morgentrim utført ispedd allsang med piano og gitarspill og lett marsjering på slaget 07.15.

Eller kanskje ikke.

Rolig morgen på fjellet. Planen er å prøve seg i bakken, men siden det pissregner tror jeg ikke at det blir mange turene. Uansett godt med litt frisk luft i fjeset, dagslys tror jeg man kan se langt etter i dag her i vest.

Ungdommene er hjemme, og vi to voksne har ikke så store planer for kvelden. Strikketøy (meg), bok (han) vin og Liverpoolkamp (begge) holder. Begynner HGVM igjen i kveld?
Postet 11-01-20 kl 11:55 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar


Jeg loffer rundt i ullundertøy, men har vært på tur (med bikkja) for flere timer siden. Nå baker jeg ymse varianter, men kun fordi familie kommer for å feire barnet. Jeg er ikke så helgefrisk at det gjøres frivillig.

Egentlig kunne jeg tenkt meg å lese i boka mi hele dagen.
Postet 11-01-20 kl 12:00 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Pakker 80-tallsantrekk og skal straks reise noen timer nordover med bil for et femtiårslag. Blir nok stas!!
Postet 11-01-20 kl 12:07 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Startet dagen på slaget 08:19, 1 minutt på toalettet og 5 minutter i dusjen, 5 minutter tørketid - klar for morgenkaffe klokken 08:30:00. Arbeid frem til 10:15, etterfulgt av 10 minutter til å vekke barnet og mannen. Frokost servert på slaget 11:00:00. Rask og effektiv spising for å ikke sløse bort dagen. Nå er det tilbake til arbeid, har 20 terminkarakterer som må settes i løpet av helgen.
Postet 11-01-20 kl 12:24 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vi skal knuse pepperkakehuset i dag.
Min bursdagsgave til meg selv.
Postet 11-01-20 kl 12:28 av star star er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Oppe og gråter ikke. Ingen store planer i dag, bare litt rydding i huset, ut å handle mat og forhåpentligvis litt frisk luft, men været frister ikke. Kaffe og sofa og sport på TV først.
Postet 11-01-20 kl 12:41 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med dagen, Star!
Postet 11-01-20 kl 13:04 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Våknet presis kl. 8.19. Gikk på do og tisset og gikk for å legge meg igjen. Våknet kl. 11.32. Dro meg i senga til kl. 12.10. Dusjet raskt. Kledde på meg ullbuksa og ei trøye. Var effektiv og fikk satt på en klesvask. Nå kl. 13.11 er jeg godt plassert foran tv’n og spiser fortsatt frokost.
Postet 11-01-20 kl 14:11 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Magica sin avatar
Våket 0840, fikk kaffe på senga (!) og leste litt bok før frokost kl 10.02, etter det har jeg egentlig surret rundt hjemme. får noen lunsjgjester for å planlegge neste helgs tur så varmer pølser.
Postet 11-01-20 kl 14:45 av Magica Magica er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen, star!

Stod opp nøyaktig kl 11.42 og sitter fortsatt uvirksom i sofaen og bare koser meg. Helgelivet ass.
Postet 11-01-20 kl 15:05 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg gidder ikke gå opp trappa for å snakke med sønnen min, så jeg har sendt sms og bedt ham om å komme ned. Men han har ikke leste meldingen enda. Og jeg som tenkte jeg skulle strikke genser til ham. Han skal nemlig på høyfjellet for aller første gang i vinterferien, og det uten meg. I og med at han ikke er vant til høyfjell er mor litt bekymret for at guttegjengen med en voksen stefar skal være på Finse.
Postet 11-01-20 kl 15:05 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer med dage, star!

Jeg er syhyyk! Og det tåler jeg dårlig. Blæh!
Postet 11-01-20 kl 15:24 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Gratulerer med dagen, Star!

Vi har avviklet sjuårsdag uten store utfordringer, men med grådig mye lyd. Nå skal jeg gjøre minst mulig resten av dagen.
Postet 11-01-20 kl 16:47 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Vi våknet samtidig, Blånn!

Gratulerer med dagen, Star!
Postet 11-01-20 kl 17:30 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Slaraffenliv, prøver å lage sunnere boller i dag. Skeptisk.
Postet 11-01-20 kl 18:12 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Men jeg sovna igjen, Input.
Postet 11-01-20 kl 19:33 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Det gjorde jeg også, rett etter jeg skrev innlegget om at jeg skulle jobbe. Har hatt en lur til etter det. Jobber hardt for å tilpasse meg permisjonslivet som starter om 10 uker, tydeligvis...
Postet 11-01-20 kl 19:41 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Postet 11-01-20 kl 21:15 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no