Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 15-01-20 kl 06:45 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Postet 15-01-20 kl 07:57 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Morn! Du vet du er skikkelig støl i låra når du velger den slake rampa i stedet for trappa ned til t-banen.
Postet 15-01-20 kl 08:29 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Senvakt idag, planen med å dra litt tidlig på jobb er skrinlagt
Sliten, heldigvis onsdag så kommer meg nok til helga denne uka også.
Postet 15-01-20 kl 08:39 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Jeg må få hodet mitt undersøkt. i morges ringte naboen og sa det kom styggen lyser fra garasjen min. Der stod bilen min på lading, så jeg ba henne gå inn og se. Der viste seg at jeg da altså har koblet bilen til lading. MEN. Jeg har ikke skrudd den av. Så den ladet ikke. Derimot stod vindusviskerne på. Det er ikke første gang jeg glemmer å skru av bilen. Det burde virkelig ikke være mulig.
Postet 15-01-20 kl 08:44 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
åhoi Milfrid, greit med observante naboer. Håper du kommer deg dit du skal i dag.

Jeg har siste dag med mamma/au-pair i huset. Det vaskes hus og følges til skolen. Det er jo deilig. Selv starter jeg hjemmefra før jeg skal på kurs med deilig hotellopphold.
Postet 15-01-20 kl 08:55 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Næmmen, Milfrid! Du er mer avansert enn min «legge telefonen i kjøleskapet»-svime.
Postet 15-01-20 kl 08:59 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen fra Vestlandskontor i dag. Hotellfrokost inntatt og på kontoret tidligere enn normalt. Mørkt, grått og vått her.
Hjem igjen til syk mann i ettermiddag.
Postet 15-01-20 kl 09:03 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sitter på hjemmekontor for å få lest meg gjennom en haug med dokumenter. Det er overhodet ikke arbeidsro i landskapet på jobben.

Som vanlig endte hjemmekontor om morgenen i en krangel med min datter. Jeg blir så uendelig lei meg av hvordan hun behandler familien sin for tiden. Hun mener at det å være tenåring gir frikort til å oppføre seg som en drittsekk ... og jeg er noe uenig. Tålmodigheten min er helt slutt.
Postet 15-01-20 kl 09:14 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Milfrid sin avatar
Blondie, jeg har SÅ mange nivåer av senil at jeg stadig overrasker meg selv. Og vant nettopp prisen for beste unnskylding for å komme for sent på jobb, tror jeg. «Du er er unikum. « fikk jeg nettopp beskjed om.
Postet 15-01-20 kl 09:18 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Tjorven, jeg har strukket opp min 05-modell et par-fem ganger i det siste pga det.
Postet 15-01-20 kl 09:19 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
God morgen fra hjemmekontoret. Verdens søteste og mest veloppdragne (så langt i dag i alle fall) valp sover i kurven sin ved føttene mine, jeg er ferdig med skummel oppgave i går og gleder meg til å ta fatt på noe annet i dag.
Postet 15-01-20 kl 09:33 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Til dem som trenger det.

Jeg var på svømmetrening i går, har bestilt frisør i dag.

Milfrid, bilen vår hyler om jeg åpner døren uten å ha kubbet motoren.
Postet 15-01-20 kl 09:34 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Har kontorkontor, skal reise til nabolandet etter jobb og kurs der i morgen. Ble kjørt til jobb av mannen, fint når man har koffert og ekstra tung veske.
Postet 15-01-20 kl 09:46 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Annemede. Det gjør min også. Man hører jo og ser vindusviskerne også. Jeg klarte likevel å ikke skru den av
Postet 15-01-20 kl 09:48 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ingen dusj i morges for på badet var det ikke varmt vann. Naboen hadde visst hverken varmt vann eller strøm, men jeg har varmt vann på kjøkkenet. Dog tror jeg vare det var det varme vannet som var igjen. Glemte helt å dobbeltsjekke før jeg dro på jobb.
Kaos på veien i dag også. Bussen sperret veien og det på feil vei. Ruta går ikke der.
Postet 15-01-20 kl 09:54 av star star er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Milfrid.

Jeg har fått levert unger til skolen akkurat tidsnok :svett:, nå har jeg noen timer hjemmekontor før jeg skal av gårde på fint nettverksmøte. Nå, kaffe!
Postet 15-01-20 kl 09:54 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
@Tjorven, fripasset gjelder bare for sviming og rot og glemming fordi hodet er under ombygging og søling fordi armer og bein vokser fortere enn man henger med på. Generell drittsekkoppførsel er ikke greit, uansett alder. Bare for å understreke at du har all mulig rett til å bli drittlei!

Jeg har vondt i magen i dag og lurer på om det er en omgangssyke som kommer snikende. Blæh!
Postet 15-01-20 kl 10:00 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Takk, Nenne. Det er dette jeg prøver å formidle. Jeg skjønner at det er mye som pågår, men det er ikke lov å være drittsekk av den grunn. Hun er helt klar over det selv også, og fremholder at hun aldri ville funnet på å oppføre seg sånn overfor andre enn oss.
Postet 15-01-20 kl 10:11 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

På kontoret, straks et møte, så lunsj, så jobbe litt før jeg drar til legen. Etterpå blir det hjemmekontor fordi jeg har sykt barn hjemme.

Min 05er er heldigvis bare svimete og uengasjert, men jeg tviler på at det blir like lettvint med 08eren.
Postet 15-01-20 kl 10:31 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
sindrome sin avatar
Tjorven, du har min fulle medfølelse. #livingthedream
Postet 15-01-20 kl 12:01 av sindrome sindrome er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Veldig gjenkjennelig, Tjorven. Du har min fulle medfølelse.
Postet 15-01-20 kl 13:16 av Eia Eia er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no