Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 13-11-16 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Maverick sin avatar
God morgen!

Jeg har fått ferske kanelknuter, pain au chocolates og nypresset juice levert på døren, og gleder meg til å overraske husets (enn så lenge sovende) pappa med litt velfortjent bortskjemming.
Postet 13-11-16 kl 08:19 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Morning! Her er ingen far hjemme, og ingen egen far å ringe, men en sur tenåringsgutt.

Det blir bedre, har jeg hørt.
Postet 13-11-16 kl 09:00 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Ingen far hjemme her heller, men min egen kommer på kaffe og kake i kveld. Jeg har motvillig innsett at jeg er nødt til å jobbe en del i dag dersom uka skal gå bra. Men jeg er så trøøøhøøøøøtt.

Kanelknuter levert på døra hørtes himmelsk ut Mave rock!
Postet 13-11-16 kl 09:11 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Ingen store planer For dagen, lillebror skal i svømmehallen og svømme et ministerne, men ellers så blir det bare avslapning i et relativt ryddig hus.
Postet 13-11-16 kl 09:38 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Hjemme alene, meg og katta. Det er så vannvittig deilig å bare rulle seg over på siden og drunte videre, altså. Jeg har vært helt utslitt en periode, men denne helga har gjort underverker.

Dagens plan er å trene litt, få litt dagslys, sløve masse og så delta i en familiebursdag. Ikke all verdens krevende, jeg må bare klare å stå opp.
Postet 13-11-16 kl 09:46 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Ingen pappa som bor her...
Men min pappa har bedt oss på vaffelfest og kveldsmat idag. Før det skal vi på kino og sløve. Tror jeg skal være vill og gal og droppe søndagstreningen idag.
Postet 13-11-16 kl 10:00 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Uten mann og barn på Vestlandet. Reiser hjem igjen i ettermiddag, det skal bli godt. Først sykebesøk.
Postet 13-11-16 kl 10:01 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Både svigerfar og pappa får lys på grava, mannen har fått kaffe og pakke. Morsomt å se hvor rørt han ble av hjemmelaget kort.
Postet 13-11-16 kl 10:25 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Far i huset laget frokosten, ikke min feil at han stod opp grytidlig frivillig.
Men har har fått hjemmelaget kort og perle fra minste, og en genser fra oss andre (høyst nødvendig tilskudd i klesbeholdningen uansett).

Surt og kaldt møkkavær ute idag også, tror jeg skal gå en ruskeværstur etterpå.
Postet 13-11-16 kl 10:39 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Hjemme alene. Mannen er på jobb, og etter det skal han hjelpe bestevenninna mi med å male tak. Jeg har lovd å gjøre en del forefallende i heimen, blant annet å skrubbe mellom baderomsflisene, men foreløpig drikker jeg kaffe og leser bok. Planer om løpetur og kino.
Postet 13-11-16 kl 10:50 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
God søndag. Her var det eg som blei vekka til ferdig frokost, tross farsdag. Nå drikk eg kaffe medan det pågår ein dramatisk duplolandsbydinosaurmassakre nede på gulvet.
Postet 13-11-16 kl 11:02 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
Mave, vi fekk reklame for eit slikt frokost på døra-tilbod. Vurderer å prøve det ein dag. Kor har du bestild frå?
Postet 13-11-16 kl 11:03 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg skal snart henge på to tiåringer på pokemonjakt i hovedstaden. Men det er ei katt i airbnb-leiligheten vi leier, og alle ting tar litt lenger tid når man må kose katt mellom alle gjøremål!
Postet 13-11-16 kl 11:07 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
I dag brukte jeg brødboksen.no, virker veldig ok, men jeg skjønner ikke hvordan de kan få det til å lønne seg. Har brukt Morgenlevering eller noe i den dur tidligere, de hadde nok litt bedre utvalg, kanskje.
Postet 13-11-16 kl 11:22 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Skal jeg krangle med skrullete og kunnskapsløse vaksinemotstandere på FB eller gå tur med pøbelhunden?
Postet 13-11-16 kl 12:39 av Pøblis Pøblis er aktiv nå
Gammel
nokon sin avatar
Det er Brødboksen vi har fått reklame frå, Mave. Det ser veldig fint ut til spesielle anledninger.
Postet 13-11-16 kl 12:46 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Ingen feiring av farsdag her. Drømte en dramatisk og vond drøm i morgentimene og er fortsatt preget av den.
Postet 13-11-16 kl 12:46 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Mannen fikk lenge ønsket eggekoker i farsdagsgave, den ble behørig innviet til frokost. Han har dratt bort på sykehuset for å være sammen med bestekameraten en stund, kameratens far ligger på det siste.

Jentene og jeg sløver med hver vår skjerm. Jeg må snart få fårikålen på kok.
Postet 13-11-16 kl 13:00 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
I år får far i huset kvalitetstid med barna mens jeg er på jobb. Jeg har drukket kaffe og ser fram til en rolig formiddag på jobb, det skal egentlig bli greit ettersom det har kokt litt i det siste.
Postet 13-11-16 kl 13:07 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg har pakket og merket ørtenogfjørti julegaver og er dermed nesten halvveis på gavene.

Det yrer rundt i hele huset med to besøkende småtasser. De er knusesøte, men gudbedre så masete og hylete det er med sånne små?! Jeg kan virkelig ikke huske at det var så intenst med mine egne.

Jentungen er endelig lusekjemmet og klarert, etter å ha nøstet opp et skikkelig kråkereir oppi der.
Postet 13-11-16 kl 14:30 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God ettermiddag. Vi voksne lider fortsatt litt etter gårsdagens hyggelige og litt fuktige selskap. Eldste er mutt etter at laget hans har tapt alle cupkampene og yngste er ute og sykler terreng i snøen.

Langtidsstekt lam og ratatouille står og godgjør seg - det skal stille oksehungeren i kveld. Så nå kan sofaen inntas med relativt god samvittighet.
Postet 13-11-16 kl 15:00 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Her har vi brukt dagen på å vaske badet (mannen), coache trettenåring gjennom noen tydeligvis kronglete lekser (jeg), redde et digert Minecraft-prosjekt fra en kaputt harddisk (mannen) og strikke et rosa skjerf til en masete liten kosekatt (jeg, the things we do for love!).

Nå: plukksvin fulgt av Doctor Strange.
Postet 13-11-16 kl 15:13 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Huset tilbake til seg selv etter besøk, lekene er ryddet tilbake på loftet, øregangene har kommet til hektene, det står eplekake i ovnen og jeg har fått meg en tur ut. Zen!
Postet 13-11-16 kl 18:14 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Vi har vært i Trondheim i helgen på den årlige familiemiddagen hos broren min (med våre foreldre og både mine og hans svigerforeldre), det var som alltid veldig hyggelig. Vi var første kveld og natt hos svigerforeldrene mine, og jeg fikk endog en bytur med moren min og en overnatting og en frokost hos Teofelia, så vi fikk riktig mye ut av helgen, synes vi, helt uten noe stress. Nå har vi spist indisk restaurantmiddag og er hjemme i god til til å "lande" ordentlig før leggetid. Det var godt med en sånn kosehelg etter noen litt slitsomme uker.
Postet 13-11-16 kl 19:29 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no