Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 20-10-22 kl 07:03 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
GeekyGirrrl sin avatar


Hvor er alle?
Postet 20-10-22 kl 09:46 av GeekyGirrrl GeekyGirrrl er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg er hjemme. :juhuu:

Jeg har et kort gjemmekontor fordi lillesøster skal ta en telefonsamtale der hun kanskje trenger en bakvakt. Når den er tatt skal jeg komme meg på jobb.

Det er kaldt og jeg har strikkejakke og te. Og hører på et ikke veldig spennende politisk møte.
Postet 20-10-22 kl 09:50 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
GeekyGirrrl sin avatar
Jeg og er på gjemmekontor i dag, skal snart dypdykke ned i endeløse utredninger gjort tidligere som jeg må lese meg opp på...
The struggle is real!

Postet 20-10-22 kl 09:51 av GeekyGirrrl GeekyGirrrl er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg er på kontoret, og lykkelig for at gårsdagens hodepine var borte da jeg våknet. Skal til tannlege på slutten av dagen, så prøver å jobbe fortere. Og så gleder jeg meg til å få barna hjem i kveld.
Postet 20-10-22 kl 09:58 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kommet meg på kontoret. Var jaggu glatt i noen svinger i dag.
Tannlegetime og utviklingssamtal i ettermiddag. Kjenner stressnivået er en del høyere enn vanlig. Forventer liksom ikke klapp på skulderen noen av plassene.
Postet 20-10-22 kl 10:00 av star star er aktiv nå
Gammel
Martis sin avatar
På hjemmekontor, men skal på fagmesse etter lunsj. Så det blir interessant og forhåpentligvis rekker jeg innom alle jeg har sagt jeg skal innom og lærer noe samtidig.
Postet 20-10-22 kl 10:14 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
På kontorkontor i dag og i morgen. Pleier å få unna de to kontordagene mine i begynnelsen av uka, men denne uka ble det dessverre ikke slik.
Postet 20-10-22 kl 10:33 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
På kontoret, sitter og forbereder meg til lokale lønnsforhandlinger for ledere.
Postet 20-10-22 kl 12:30 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg er på hjemmekontor, men har hatt et par timers effektiv pause med vaksinering og handling.
Postet 20-10-22 kl 12:49 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Begge damene på forkontoret er borte. Det samme er rektor. Så jeg leker kontordame med sentralbord og alt. Fint da å starte dagen med å hive innpå paracet.
Postet 20-10-22 kl 13:26 av Blånn Blånn er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no