Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 21-10-22 kl 07:03 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Hjemme igjen etter nesten to uker i varmen på hytta. Heldigvis fredag, så snart litt fri igjen. Nå tur med hunden og trening før møter begynner for fullt.
Postet 21-10-22 kl 08:24 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! På kontoret i dag også.

Tror jeg skal ta influensavaksine her i dag. Tenker det er greit å gjøre når det er så tilgjengelig, og gratis.

Skal bli godt med helg. Bursdagsfeiring av de to eldste i helga.
Postet 21-10-22 kl 08:25 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har hjemmekontor i dag. Det var ganske lenge siden sist. Det har vært helt absurd travelt på jobb en god stund, men nå tror jeg kanskje at det blir litt bedre.

I dag skal jeg først være med på et digitalt kurs, og etter det så skal jeg lese rapporter. Det gjør jeg best i fred og ro hjemme.

Men jeg kjenner fremdeles på en ENORM glede over få lov til å velge dette hjemmekontoret selv. Da jeg satt her under tvang i nesten 2 hele år, så var det virkelig helt forferdelig for en ekstrovert som meg.
Postet 21-10-22 kl 08:26 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal snart avgårde på kontoret, må bare få baksert ungdommen på skolen. Fin fredag, kjæresten og jeg skal på alenetur på fjellet.
Postet 21-10-22 kl 08:30 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg er på kontoret. Digitalt møte kl. 8 og så to fysiske møter i løpet av dagen. Det er nesten så det blir for mye av det gode. Men litt deilig også.

Starten på uken var veldig stresset, men nå har det dalt litt, selv om det tar seg opp igjen i neste uke. I dag skal jeg simpelthen nyte at det er litt roligere tempo. Kanskje gå litt tidligere og trene sånn at jeg kommer meg hjem i noenlunde skapelig tid.

Og kjøpe rødvin på veien hjem. Jeg prøver å bli flinkere til å ikke drikke vin på hverdager og denne uken har jeg løst det med å ikke ha vin hjemme. Men i dag skal jeg både kjøpe og drikke vin.
Postet 21-10-22 kl 08:53 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Kontorkontor her også, skal ha inn det siste til revisor. Tror vi er godt i rute, så ganske lave skuldre for min del.
Postet 21-10-22 kl 09:09 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Fredag! Fire timar på rad, og for meg er det mye. Men etterpå set eg meg i Hondaen, og kjører rett til kjæresten der eg skal være til i mårra. Det blir fint! Skal endelig få med meg ein håndballkamp der bonusjenta mi spelar. Stas.
Postet 21-10-22 kl 09:41 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen og god fredag! Litt sliten etter lang workshop internt med teamet mitt og ledergruppen i går, samt påfølgende middag og vin. Men det var en positiv dag, mye spennende vi skal gjøre fremover, så man får bare holde ut og drikke kaffe inn i helgen!
Postet 21-10-22 kl 09:54 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret. Fysio på slutten av dagen. Så pakking av bil før helgetur
Postet 21-10-22 kl 10:11 av star star er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen

Sliten etter en skikkelig hektisk jobbuke. I dag blir en rolig gjøre-dag. Og så er det tannlegetime kl 11.30. Urk.
Postet 21-10-22 kl 10:14 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Herlighet, så lang denne uka har vært!
Fredag og fjellhelg, jeg håper været blir bra. Vi skal ha søster og svoger med oss, så det blir kanskje litt mer tjohoi enn det vi egentlig trenger denne helgen.
Postet 21-10-22 kl 10:23 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg er på hjemmekontor i dag i ullkosebukse. Jeg kom hjem i ti-tiden i går etter å ha vært borte siden mandag, så i dag skal jeg ikke stresse alt for mye kjenner jeg. Reiseregning er unnagjort og jeg er kommet a jour med e-poster. Jeg har vært supereffektiv i grunnen så langt i dag.
Postet 21-10-22 kl 10:24 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Da er jeg ferdig influensavaksinert, greit hva som er gjort.
Postet 21-10-22 kl 10:28 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Hadde forresten ikke trengt å stresse i går. Null hull og skryt og bare skryt på utviklingssamtalen.
Postet 21-10-22 kl 11:02 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi har visst kjøpt oss bil i dag. Elbil med rekkevidde som gjør at vi kan kjøre nesten dobbelt så langt før vi må lade. Det blir bra. (Og ja, vi kjøper bilen nå for å spare ekstraskatten som trolig kommer på elbiler.)
Postet 21-10-22 kl 16:54 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Grattis, Tjorven, hva kjøpte dere?
Postet 21-10-22 kl 17:28 av millact millact er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Volkswagen ID4. Jeg tror det blir bra.
Postet 21-10-22 kl 17:48 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer, Tjorven.
Vi har forflyttet oss. Nå skal vi bli skjemt bort en helg.
Postet 21-10-22 kl 18:33 av star star er ikke aktiv
Gammel
Den ser fin ut, Tjorven. En tidligere nabo har den og er fornøyd.
Postet 21-10-22 kl 18:53 av millact millact er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no