Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 04-10-17 kl 07:41 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Litt tidligere oppe enn vanlig, men snart setter jeg meg på sykkelen til jobb. Deilig med stille stunder som denne - av og til skal det ikke mer til enn 5 min. med en kopp te for å finne roen.
Postet 04-10-17 kl 07:43 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Mårn! Litt lite søvn i natt fordi jeg la meg for sent (pyntet kake til fotballavslutning) og våknet for tidlig (mann spratt opp for å trene), men nå er det alenetid på bussen med kaffe, og forhåpentligvis tar hjernen meg igjen før jeg kommer på jobb.
Postet 04-10-17 kl 07:48 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen.
Sovet som en stein i natt og føler meg uthvilt for første gang på lenge.
Tok visst med oss sola hjem fra Hellas og ser det ut til.
Postet 04-10-17 kl 08:55 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Høstferie for kidsa, superstress på jobben. Heldigvis er mamma på besøk og tar seg av barnevaktjobben.
Postet 04-10-17 kl 08:56 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Odelia sin avatar
God morgen! Lite søvn her også i natt, men det skyldes nattevakt så heldigvis for det Krysser fingrene for at jeg greier å sove litt lengre i dag enn jeg gjorde etter vakt i går, for her blir det fotballkampbonanza i ettermiddag (as every onsdag). Siste kampene for sesongen, og 2 av 3 er på hjemmebane OG til ulike tidspunkt så vi får med oss alle sine kamper til sammen i dag, og det er jo alltid like gledelig. Ser ut for at værgudene har tatt seg en bolle omsider også så da lover det bra, om enn fuktig.

Håper dere får en fin høstdag!
Postet 04-10-17 kl 09:18 av Odelia Odelia er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Høstferie her også. I dag skal jeg og lillebror til legen for å ta blodprøver. Storebror skal til bestemor og bestefar for de skal kjøpe vinterjakke til han. Egentlig bursdagsgave men utvalget er ikke så stort på sommeren.
Postet 04-10-17 kl 09:20 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Var tidlig på jobb for å gå på møte, ungene sover hjemme. De klarer seg heldigvis finfint alene i høstferien selv om det ikke var planlagt at det ble slik. Litt dårlig samvittighet for det, men når faren ble syk så måtte det bli slik. Vi skal heldigvis til London om et par uker, noe de gleder seg enormt til, så da har de det å se frem til.
Postet 04-10-17 kl 09:46 av millact millact er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Ingen høstferie for neste uke (for barnene vel og merke, jeg bedriver ikke den slags) og det er like greit med det været som er nå.
Postet 04-10-17 kl 10:12 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
SÅ utrolig trøtt. Har sovet dårlig i en uke nå, og i natt toppet det seg.

Må skjerpe inn på skjermbruk før sengetid, tror jeg, og se om det hjelper.
Postet 04-10-17 kl 10:15 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Millact; jeg tror egentlig mine unger hadde likt det veldig godt få være alene og slippe masing mi.
Postet 04-10-17 kl 10:44 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jobbplanene mine ble endret i morges, så nå er jeg hjemme igjen. Deilig med litt fri!
Postet 04-10-17 kl 10:52 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Litt trøtt og småblå i dag, pappaen min skulle blitt 72 i dag.

Ellers er livet egentlig ganske bra, da. Seksåringen har høstferie etter noen dager på SFO, og er hjemme og koser seg med mormor. Stor stas! Jeg skal grave meg inne med skriveoppgaver og musikk på øret i dag, deilig.
Postet 04-10-17 kl 11:05 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Klem på deg, ingling.

Jeg avspaserer helt på ordentlig, har lagt muntligvurdering til de siste ukene før høstferien og har ingen bunker. Skal ha en dag til med strikking, gitar og store mengder te i to og fred, og så skal ungene ha ferie resten av uka. Lur som jeg er sparer jeg all klesfolding, hagerydding og støvsuging til da - noe skal de jo aktiviseres med.
Postet 04-10-17 kl 11:44 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Heilo sin avatar
Lure Matilda! klem på alle som er blå og/eller trøtte.

Jeg har spist deilig lunsjsuppe.
Postet 04-10-17 kl 14:11 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Hjemme med sykt barn, som nok må til lege. Husets eneste beboer med mandler inntakt har fått halsbetennelse.
Høstferie neste uke her, men det er det bare eldste som skal ha. Knøtteliten skal på SFO.
Postet 04-10-17 kl 14:18 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har kjøpt meg vinterjakke, det måtte til, den jeg kjøpte er 3 str mindre enn den jeg har brukt de siste årene.
Postet 04-10-17 kl 18:24 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Er på svensk vestkyst, vakkert, vindfullt og skuldersenkende. Høstferie ass!! Sen biffmiddag på gang, etter sen cafélunsj i nabobyen, måtte på Systembolaget en tur.
Postet 04-10-17 kl 21:40 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Håper du ikke trenger vinterjakke enda, Polarjenta.

Klem til deg, Ingling. Slike merkedager er tøffe. I dag er det et år siden bisettelsen til min far.

Jeg har vært i Tingretten i dag og skrevet under dommen. Fin opplevelse det og, mye pga en flott dommer.
Postet 04-10-17 kl 23:10 av millact millact er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no