Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 18-06-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
Sol! Yngste har overnattingsgjest. De fikk sove i min seng i natt så tok jeg tv stua og sofaen der. Nå spiller de minecraft og koser seg.
Postet 18-06-17 kl 09:44 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Regn. Eldste på overnatting, lillebror sover enda.
Postet 18-06-17 kl 09:55 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Tidlig oppe i dag, og på vei til Trondheim og Starmus. Det gleder jeg meg til, og så håper jeg at jeg rekker å treffe en del jobbrelaterte folk mens jeg er der.
Postet 18-06-17 kl 10:11 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Det blir nok moro, Skilp!

Jeg har så vidt kreket meg ut av senga – det er bare Prima og jeg som er hjemme. Hun har store mengder program i dag, og mannen og Secunda er fortsatt på familiehalloi, så det ser ut til at jeg kommer til å være helt alene hjemme i opptil flere timer i dag. (Har selvsagt masse jobb å fylle opp tomrommet med.)
Postet 18-06-17 kl 10:19 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Regnbyger er veldig fint når man sover i telt. Nå satser jeg på litt oppholdsvær frem til jeg skal pakke det sammen.
Postet 18-06-17 kl 10:23 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi var på festival i Fredrikstad i går og var hjemme 01.30 i natt. Så mann og datter sover fremdeles.

Senere i dag er det fotballcup for snuppa. Det blir et skikkelig storoppgjør mellom døtrene til to av FPs mest uttalte fotballmødre.
Postet 18-06-17 kl 11:19 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Både lillesøster og jeg har sovet lenge i dag etter gårsdagens fantastiske håndballopplevelse i Spektrum. To kamper på rad, og ryktene sier at vi var på TV opptil flere ganger. Jeg har nå en skikkelig håndballfrelst jente.
Postet 18-06-17 kl 11:35 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Har vært på en god tur i skogen. Nå venter frokost og litt jobbing før jeg forhåpentligvis får et par timer på stranda. Jeg glemte å smøre baksiden av bena i går merker jeg, det skal jeg i dag. *lur*
Postet 18-06-17 kl 11:40 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Her er det ikke akkurat strandvær! Men det gjør ikke så mye, vi har hatt en hyggelig inneformiddag. Og snart går ferden over grensa, litt for å ta en tur, litt for å kjøpe billig glutenfritt, og litt (mest) for å kjøpe godteri.
Postet 18-06-17 kl 12:47 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Rydding og bursdagsfest på planen for i dag. Så sånn sett greit at det ikke er like mye sol som i går. Så er det lettere å motivere seg for ryddingen, som er absolutt påkrevd etter noen hektiske uker!
Og bursdag i skogen, så vi slipper å rydde etter den!
Postet 18-06-17 kl 13:28 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hellu!

Jeg har en syngende elleveåring, og en fjortenåring som er strålende fornøyd med at vi ikke får start på gressklipperen.

Selv sitter jeg og jobber og tenker at i det minste betyr det at jeg ikke kan begynne på den store klesryddeoperasjonen som står på planen.
Postet 18-06-17 kl 14:09 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Når man har lett både på de lure og de dumme stedene etter en kvittering. Hvor leter man da?
Postet 18-06-17 kl 16:03 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Sitat:
Jeg har en syngende elleveåring, og en fjortenåring som er strålende fornøyd med at vi ikke får start på gressklipperen.
Det er karma når dere prøver å klippe plenen på en helligdag.

Her har mellomste lekt seg med fly-håndball i formiddag. I mens har mannen brettet enorme mengder klær + vasket flere mengder klær. Jeg har hentet sykkelen min i garasjen. Den trenger puss og stell.
Postet 18-06-17 kl 16:42 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Er vanlige søndager fy-fy også? Altså, på et eller annet tidspunkt må jeg få klippet det før det er helt forbusket, og jeg kan jo ikke klippe sent på kvelden eller tidlig på morgenen heller?

Jaja. Jeg lever i og for seg godt med jungel jeg. Kan skaffe en sånn god gammel uten motor da, det må vel være ok? Fjortenåringen har ikke vondt av treningen heller.
Postet 18-06-17 kl 17:18 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Tror søndag ettermiddag er helt OK å klippe plen på.
Postet 18-06-17 kl 17:56 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Helligdagsfreden gjelder faktisk for søndager også, i følge Lov om helligdager og helligdagsfred. Nå pleier man å være mer romslig etter kirketid, da.
Postet 18-06-17 kl 18:12 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Postet 18-06-17 kl 18:13 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Det visste jeg ikke! Men jeg liker helligdagsfreden jeg altså.
Postet 18-06-17 kl 18:18 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Her er det mange naboer som ikke bryr seg.
Postet 18-06-17 kl 18:38 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God kveld! Vi har vært med på å reise reisverket på et grindbygg i dag. Supergøy! Dessuten har jeg slått både med stuttljå og langorv, og nå ser det så fint ut på tunet! :Andelshaver på prestegård:

Siden barna våre er på overnatting blir det voksenmiddag i dag, dvs. baconskiver, smørstekt broccoli med feta og tzatziki. Nam!
Postet 18-06-17 kl 21:03 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Ljå er tingen, Maverick!

Vi driver stort sett bare med maling og pussing for tiden, men nå nærmer det seg tid for gulvlegging. #gledermegtilåbliferdig
Postet 18-06-17 kl 21:16 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Fjortenåringen etterlyste faktisk en ljå, "for da blir jeg mannen med ljåen!".
Postet 18-06-17 kl 21:18 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Vi vurderer robotplenklipper, den går så stille at ingen kan ha noen innsigelser.

Feriemodus hos svigers her, bare synd at jeg faktisk ikke har ferie, men skal ta 7-flyet i morgen for å rekke jobb. The silver lining: fire kvelder og netter helt aleine hjemme! Det blir greit med litt sammenhengende søvn og denslags.
Postet 18-06-17 kl 21:34 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Sykkelen har ikke blitt stelt og pusset. Ble strikking i sola i stedet for. Vegrer meg for å komme igang med sykling etter svalestupet mitt i fjor.
Postet 18-06-17 kl 21:36 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Ljå er gøy!
Postet 18-06-17 kl 22:02 av Eia Eia er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no