Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 18-01-20 kl 06:46 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Pelle sin avatar
Akkurat hatt 90 min massage for 130 kr i Thailand. Herregud så godt. Og at man kan ha så vondt feks i lårene...??
Postet 18-01-20 kl 09:13 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Åh, massasje høres deilig ut!

Litt bedre form i dag, og det er bra, for vi skal straks av gårde med to fulle biler med 12-13-åringer til småbruket vårt for ake- og overnattingsbursdag. Wish us luck!
Postet 18-01-20 kl 09:49 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Bare meg som er våken, ingen store planer, skal å levere tilbake en lampe jeg lånte med hjem i går. Skal ikke ha den, for jeg er ikke 100% sikker på at jeg har lyst på den, så da står jeg over.
Postet 18-01-20 kl 10:05 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Livet med valp gir lange morgener. Jeg har gjort morgenyoga, spist frokost, hørt en lang podcast og strikket litt allerede. Bare meg og 12-åringen og valpen som skal være hjemme i dag. Vi må øve på å kjøre bil, ellers ingen konkrete planer.
Postet 18-01-20 kl 10:36 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Resten av huset har dratt til byen og svigermor en tur. Jeg får en venninne på besøk snart og skal hente henne på bussen. Lammegryte og vin i kveld sammen med ei jeg ser for sjelden. Fint!
Postet 18-01-20 kl 11:01 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg skriver manus til kveldens konferansieroppdrag. Hadde selvsagt tenkt å gjøre det for leeenge siden, men fikk ikke bitene på plass før i går. (Spørs nok om jeg egentlig hadde vært tidligere ute selv om jeg hadde hatt all infoen før...)
Postet 18-01-20 kl 11:06 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Hørtes herlig ut, Pelle.

Jeg må sy ferdig gavene til yngste. Bør begynne før jeg legger meg i kveld. Har en tendens til å utsette alt til siste liten.
Postet 18-01-20 kl 11:23 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hva syr du, Star?

Pelle, høres fantastisk ut!

Vi har opphold, glad for det. Ryggen er noe bedre, så i dag fikk jeg til slutt på meg sokkene uten hjelp.
Postet 18-01-20 kl 11:25 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Litt frokostkaffe før jeg skal ha pynte ferdig en haug med muffins. Klassebursdag i dag, heldigvis er de to som skal feire sammen
Postet 18-01-20 kl 11:37 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God morgen! Barnebursdag her i dag, så nå rigges det til festivitas i alle kriker og kroker. Eller, ikke alle, jeg sa nei til å gjemme godteposer på do.
Postet 18-01-20 kl 11:39 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
God morgen! Starter lørdagen hos frisøren. Drar rett på hytta etterpå for å få litt vinterstemning
Postet 18-01-20 kl 11:42 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Mellomste er på hyttetur med koret. Minste har overnattingsbesøk. Nå gikk de akkurat ut for å gå litt, så kanskje jeg skal stå opp?
Postet 18-01-20 kl 12:43 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Millact: boxer og t-skjorte med husky motiv.
Postet 18-01-20 kl 14:26 av star star er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God kveld! Vi har spist middag, og nå koser jeg meg med et glass rødvin mens jeg venter på Hver gang vi møtes.
Postet 18-01-20 kl 19:39 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heisannhoppsann.

Jeg har vært på hockeykamp, (Enga vant så klart), og nå sitter jeg litt uventet på kontoret og brannslukkingsjobber. Jaja.
Postet 18-01-20 kl 20:06 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Mannen er på konsert med The Hu. Eldstemann sitter i Trondheim og er misunnelig. Jeg ser mgp, minsten er til og fra.
Postet 18-01-20 kl 22:15 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no