Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 29-05-17 kl 08:13 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Straks på vei til jobb. Skal innom en tur før jeg skal til legen og sjekke opp hvorfor jeg er så tungpusta.
Postet 29-05-17 kl 08:31 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Forrige uke forsvant i sykt barn, konferanse og fridager, så dette er første gang på over ei uke jeg er på kontoret. Det merkes!
Greit med en full arbeidsuke før neste langhelg. :elsker mai:
Postet 29-05-17 kl 08:47 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Vi er trøtte idag hele gjengen etter 10 timers biltur hjem igår og sent i seng før alle. Nå venter jeg på toget til jobb og satser på en dag med mye kaffe og mye å gjøre.
Postet 29-05-17 kl 09:05 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg kom på jobb i dag og innser at det er tre uker til dette første jobbhalvåret er ferdig (jeg skal være lagrettemedlem før jeg tar sommerferie, så jeg forsvinner litt ekstra tidlig). Og med tanke på alt jeg skal gjøre på de tre ukene, så ble jeg litt stressa.

Vel, vel. Jeg kommer nok i mål på et vis.
Postet 29-05-17 kl 09:23 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg har pådratt meg en ekkel sommerforkjølelse og våkner midt på natten med hoste og vond hals. Så jeg er litt trett og smålei i dag. Men ellers i godt humør etter god helg.

19 arbeidsdager igjen i nåværende jobb, 13 av dem på kontoret. Nå går det fort.
Postet 29-05-17 kl 09:31 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har pause fra jobben for å gjøre andre ting i to uker og jeg kjenner det blir en sosial utfordring. Det er så mye kjedeligere å drikke kaffe alene.
Postet 29-05-17 kl 09:35 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her er det så mye å gjøre at jeg ikke riktig vet hvor jeg skal gjøre av meg. Må vel få lov til å drikke litt kaffe og surfe først, vel?
Postet 29-05-17 kl 09:56 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Varmt kontor i dag etter helg med mye sol og AC på sparebluss. Blir vel kaldt igjen utover dagen, tipper jeg. Har inntatt kaffe, er sulten etter helg med mye mat og høyt aktivitetsnivå. Full arbeidsuke blir bra, mye som skjer på kveldene, så uken går nok i en fei!
Postet 29-05-17 kl 10:34 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Blå, ny jobb? Jeg skjønte det egentlig sist uke, men da var jeg så full av meg selv at jeg glemte å kommentere. Spennende! Høres riktig ut med tanke på den nedtellinga du driver med.

Jeg har fått hjemmekontor med lillesøster mens vi venter på akutt tannlegetime. Hun klatret og falt i badekaret i går, og den ene fortanna virker litt løs. Spent på om vi kommer hjem med tannløs 4-åring.
Postet 29-05-17 kl 11:14 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Drikker også kaffe alene foran pc. Kommunen her har begynt å sende babyer på skolen, så nå er min lille baby på førskoledag. Hva skjedde?
Postet 29-05-17 kl 11:28 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Åh, dali, det der husker eg. No sit eg i sjokk over at bebisen som er 160 begynner på ungdomsskulen om vel eit år.

Jaja. Skal på jobb ein tir og sjå om eg har fått konvolutt på pulten, hvilket betyr parti opp til muntlig.
Postet 29-05-17 kl 11:40 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Min baby skal også på førskoledag denne uken! Hun er veldig klar selv, da, så jeg tror det skal bli bra. Men det er veldig rart!

Jeg er hjemme hos mamma og tar livet fullstendig med ro før jeg skal et par dager på konferanse. Venter på solen de sa skulle komme.
Postet 29-05-17 kl 12:00 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Snø. Ikke bare litt heller, men store filler som legger seg og farger hele verden hvit. Jaja. Da får jeg beholde tulipanknoppene mine ekstra lenge, det er fint.
Postet 29-05-17 kl 12:27 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Håper det går bra med tanna, tink! Det vil si, håper mest det går bra med fireåringen og mammaen. Melketenner kan man jo leve godt uten.

Jeg har vaskemaskin som ikke fungerer, for det har jeg hørt at er ganske vanlig å ha på FP. Jeg vil jo gjerne være akkurat som de kule.
Postet 29-05-17 kl 13:18 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Pingis, jeg var en av de kule. Etter et besøk av serviceteknikker som byttet både det ene og det andre, helt gratis, så er jeg nå heldigvis ukul igjen!
Postet 29-05-17 kl 13:35 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg håper egentlig jeg kan bli ukul igjen, jeg også. For det er jo unektelig ganske praktisk å ha reine klær.
Postet 29-05-17 kl 14:20 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg fikset vår i går, det var det vanlige, "noe" hadde kommet gjennom systemet og satt seg i pumpehuset. Denne gangen en sånn liten plastdings som sitter i skjortesnippen for å stive den av. Sånn passe halvkult, vil jeg si.
Postet 29-05-17 kl 14:30 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Den gang vi var kul var det en 500-lapp som hadde satt seg fast i filteret.
Postet 29-05-17 kl 15:05 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg var kul kun noen få dager. Det var mer enn lenge nok. Synes i grunnen det er betydelig kulere å kunne vaske klær.
Postet 29-05-17 kl 16:08 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Splitter ny kaffemaskin virker ikke!! På randen av hysteri her nå.
Postet 29-05-17 kl 22:33 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no