Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 04-02-19 kl 10:34 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
annemede sin avatar
Ah, kaffe er inntatt, men det hjalp ikke så mye.
Hyggelig bilist tutet på meg når jeg syklet i bilveien, og ikke i det snøfylte sykkelfeltet.
Postet 04-02-19 kl 10:38 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Første uke som pendlerenke. Mannen har begynt å jobbe i byen så en ny hverdag for alle. Første behov for barnevakt er allerede i kveld. Men dette skal nok gå greit. Ungene tar bussen til og fra skolen selv og etterhvert så kan mannen ta hjemmekontor en eller to dager i uka. Det var tvingende nødvendig ned ny jobb og fordelen er at vi nå får 'hytte' i byen.
Postet 04-02-19 kl 10:47 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har tidenes blåmandag og burde egentlig gå hjem. Alt irriterer meg i dag, det er litt dumt når jeg jobber med mennesker. I dag finnes det ikke nok kaffe.
Postet 04-02-19 kl 10:50 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Blondie.

Jeg er veldig, veldig lei av å være forkjølet. Jeg har vært syk i litt over en uke og i etterpåklokskap så burde jeg kanskje ha holdt meg hjemme mer enn en dag i forrige uke. Men jeg hadde mye å gjøre og syntes ikke at forkjølelse var noen hjemmegrunn. Og denne uken har jeg på ingen måte tid til å være syk, så jeg får bare sitte her og ha vondt i halsen og synes synd på meg selv.

Jeg planlegger lange dager mandag og onsdag, tirsdag skal jeg være barnevakt og torsdag er det leksehjelp. Så jeg kjenner at fredag ettermiddag sikkert blir veldig fin.
Postet 04-02-19 kl 10:54 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har vært en kjapp tur på kontoret før jeg dro hjem til minstemann som muligens har omgangssyke.
Postet 04-02-19 kl 11:05 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg er sykmeldt på 4 uka, og har også to syke unger hjemme idag. Ja ja. Fyr i peisen har vi også.
Kidsa ser på " det var en gang et menneske" og jeg er her i sofaen som vanlig.
Kaffe inntatt, snart tetid tror jeg.
Postet 04-02-19 kl 11:20 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jeg har vært kjip eller omsorgsfull kollega i dag og sendt hjem en i kontorfellesskapet mitt med influensa.
Postet 04-02-19 kl 12:10 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har hatt opptil flere kopper kaffe og har fått sendt fra meg et hastedokument.

Venter på svar på en annen e-post før jeg kan gjøre noe mer.
Postet 04-02-19 kl 12:12 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Her har de oppgradert sakssystemet i før helgen. Det har medført at alle sakene mine bortevekke.

Så da går jeg hjem, da.
Postet 04-02-19 kl 12:29 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Pøsregn her, så da smelter nok all snøen, helt supert!

Vært hos lege, igjen, med yngste. Han hangler fortsatt og er helt kaputt, både mormor og jeg er nå fryktelig bekymret. Håper blodprøvene kommer fort tilbake og er fine, men jeg frykter det verste. Dette er ikke normalt.
Postet 04-02-19 kl 12:34 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Krysser fingrene millact!
Postet 04-02-19 kl 13:27 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Takk Vixen! Farlig å google også, så har i stedet pratet med venninne på messenger om hennes barns symptomer og hva de fant ut der. Noe likheter, så lov å håpe på andre ting.
Postet 04-02-19 kl 16:01 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
millact.
Postet 04-02-19 kl 16:03 av annemede annemede er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no