Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 31-08-19 kl 09:20 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Helg var veldig etterlengtet nå.
Skal straks på håndballcup men det er greit. Fri har jeg iallefall.
God lørdag.
Postet 31-08-19 kl 09:29 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Eldste er på speidertur, første tur uten voksne. Skal hente dem om to timer.

Rolig helg ellers.
Postet 31-08-19 kl 09:41 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Klippekrans til kakelotteri i ovnen. Minsten har vunnet første kamp, jeg skal opp til neste. Da må jeg reise om ca. 15 minutter. Så hive i meg havregrøten, skrifte og pusse tenner og komme meg i bilen.
Postet 31-08-19 kl 10:03 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Litt tidlig å skrifte før ti en lørdag, Blånn?

Jeg er syk og har avlyst helgas planer. Satser på at jeg orker å dra meg på butikken på et tidspunkt.
Postet 31-08-19 kl 10:14 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Skal straks avsted på korpsseminar. Veldig gøy og slitsomt.
Postet 31-08-19 kl 10:16 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Eldste er i byen på turnering i sport nr.2.
Jeg har sovet dårlig for det har føltes som persienna utenfor pikerommet skulle dra med seg hele veggen i natt pga mye vind.
Postet 31-08-19 kl 10:21 av star star er aktiv nå
Gammel
Martis sin avatar
Rolig start på dagen her. Minsten er blitt forkjølet og hoster og harker, så det blir nok innehelg for det meste. Tenåringen sover, sikkert i et par timer til. Jeg vet ikke når han legger seg, men han mister alt nett kl 00, problemet er bare at han er blitt så forutseende at han har lastet ned episoder på seriene sine og kan se disse offline.
Postet 31-08-19 kl 10:33 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God morgen! Vi passer hund i helga og jeg ga streng ungene beskjed om at de fikk gå tissetur med ham når de våknet. Det gjorde de, men så fort de var inne igjen kom de og vekket meg for å fortelle AT de hadde gått tur.

Nuvel, katta og jeg nyter en kaffe og litt sofakos, før vi må ut og fikse litt. Det merkes at det har "vokstes" i sommer. Nytt treningstøy må på plass til ymse aktiviteter.
Postet 31-08-19 kl 10:43 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
En unge på overnatting, en unge som bare er på rommet og snakker med vennene sine i PCen og en mann som er på vakt på et idrettsarrangement.
Så da sitter jeg her og koser meg med studiene mine da.
Postet 31-08-19 kl 11:14 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Mannen skulle hatt med seg barnA på hytta, men av en eller annen grunn ble det en igjen til meg. Jaja, egentlig bare koselig, det. Planene for dagen gjelder fortsatt - planlegging av lokal hagegruppe med nabo, og inspirasjonstur til matfestival.

Forkjølelsen er fortsatt hjertelig til stede, og kan fortsatt bare ta seg en bolle! Jeg har Ibux.
Postet 31-08-19 kl 11:46 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God formiddag! Lader opp til første av tre helger med opptredener for eldste (og meg, siden jeg er medansvarlig for den lille troppen ), heldigvis ikke så mange timene i dag. Ny jobb merkes fortsatt godt, så det er greit med litt rolig tid nå. Skal vi danse og kos med eldste i kveld, det etablerte vi som tradisjon i fjor høst og begge gleder seg.
Postet 31-08-19 kl 12:27 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God formiddag. Kom akkurat hjem fra overnatting med et knippe ungdommer fra 10.klasse. Supergreie ungdommer, men ble litt tatt på senga av at alle stod opp, spiste og stakk før klokka var ti og vi fikk vasket ut hytta. Noen klarte vi å hanke inn til rydding og kosting, høflige og greie altså, men ikke særlig initiativrike for fellesskapet. Men når jeg tenker meg om kjenner jeg nok av voksne som også tørker vekk før ryddinga. Men jeg tar meg i å tenke mitt.
Postet 31-08-19 kl 12:40 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Speideren hadde hatt det fint og sovet godt. Nå er de på dugnad for klassetur i 10.

Jeg rydder, forsøker å finne ut hva jeg skal ha på meg på en middag med jobb, skal ordne litt i hagen mm.
Postet 31-08-19 kl 13:14 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Jeg er barnslig lykkelig, her jeg lager egen tomatsaus til å fryse ned, av mine egne tomater, chili og paprika, samt løk og squash fra andelsgården. Noen ganger skal det så lite til for å få lykkefølelsen.
Postet 31-08-19 kl 18:03 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Sitat:
Litt tidlig å skrifte før ti en lørdag, Blånn?
Har da barn på katolsk skole...

Jeg er tilbake fra cup. Ett tap og to seiere for poden i dag, tre seiere for det andre laget gjør at de møtes i semifinalen i morgen. Litt kjipt. Regner med at podens lag ryker da. Det andre laget er hakket vassere. Det er ikke lett å få jevne lag - spesielt ikke når gutta klarer å skade hverandre utenfor kamp/trening slik at poden min må spille strek. Han er jo lett som en flis og ikke en typisk strekspiller.
Postet 31-08-19 kl 19:03 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Blånn: har poden din byttet til min gamle klubb?

Knerten er på samme turnering, antar jeg. Dette er hans første turnering med sluttspill. To seire og et tap gjorde dem klare for a-sluttspill, men vi vet så lite om motstanderne at vi ikke har peiling på hvordan det kan gå. Han synes i hvert fall det er gøy å spille på et lag hvor alle klarer å ta imot ballen. Og ser frem til seriespill som begynner allerede neste helg.
Postet 31-08-19 kl 21:38 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Poden spiller på Fjellhammer og har gjort det i noen år (4).
Postet 31-08-19 kl 22:02 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det var det jeg trodde. Da er ikke knerten i den samme turneringen.
Postet 01-09-19 kl 10:16 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no