Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 02-11-21 kl 08:29 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Skulle nesten tro det var mandag. Flatt dekk på bilen, som jeg ikke merket før jeg var uti hovedveien. Fikk trillet ned til bensinstasjonen og fylt luft. Venter på å få erstattet dekket med sommerdekket igjen. Ingen kaffe i sikte. Jada. Neida. Joda.
Postet 02-11-21 kl 08:44 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg skal aldri legge fra meg mobilen på kontorplassen på mandagsmøtene igjen. Maken til action i går. Mest dårlig samvittighet for det som antagelig var en ambulansearbeider. Og da for personen som hadde bedt de ringe. Heldigvis går det bra.
Men den lille energien jeg faktisk har kjent på den siste tiden forsvant i går ettermiddag. Så ser ikke fram til shopping med eldste i kveld. Han trenger sårt litt klær.
Postet 02-11-21 kl 09:18 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg skal presentere på ledermøtet i dag, men saken jeg skal legge frem er så ubetydelig at jeg egentlig bare synes dette er tull. Det er litt rart å bruke så mye tid på noe jeg synes er så lite viktig. Ja, ja.
Postet 02-11-21 kl 09:18 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Flere folk på kontoret i dag, koselig å snakke med alle igjen. Har heldigvis sovet mye bedre i dag. Lurer på om vi skal på kino i kveld og se Nordsjøen.
Postet 02-11-21 kl 09:32 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Sitter hjemme på morrakvisten og retter; skal ta influensavaksine om en liten time. Hadde glemt det helt, men heldigvis fikk jeg sms-påminnelse i går. Ikke at jeg trengte enda en ting som stjeler tid fra jobben, men jeg får trøste meg med at når jeg likevel er på senteret, kan jeg stikke og prøve den kjolen jeg så på i går til begravelsen, men som jeg ikke kunne prøve da fordi jeg kom rett fra trening og var svett.
Postet 02-11-21 kl 09:37 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.
Er på kontorkontor og håper på en bedre dag i dag enn i går. Ble rett og slett for mye for meg og jeg endte opp med hodeverk ut av en annen verden. Gikk å la meg når jeg kom hjem, stod opp å spiste middagen som 12 åringen måtte lage, la meg igjen og var i sengen til i dag tidlig.

Det føles bedre i dag, men vi får se hva dagen bringer. Jeg er blitt beordret til å være på kontoret hele uken så jeg ser litt svart på det akkurat nå.
Postet 02-11-21 kl 09:48 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg er sylte forkjøla og må holde to forelesninger på rappen i Teams.
Postet 02-11-21 kl 09:55 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg sitter på jobb og tror det har rabla for meg, for nå legges det planer om master på deltid ... Stopp meg?
Postet 02-11-21 kl 10:24 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Hjemmekontor ok kaffe. Snart dagens tredje videomøte og så er det blir det noen timers jobb før jeg avspaserer.
Postet 02-11-21 kl 10:34 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God formiddag. Jeg er på kontoret, og har så liten arbeidslyst at det er nesten litt slitsomt.

Tror jeg skal gå på butikken og finne meg noe til lunsj.
Postet 02-11-21 kl 10:45 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er altså så novembertrøtt at det grenser til latterlig. Det hjelper ikke at jeg leverte bilen på verksted i morges og vet at det spiser opp det meste av reserver jeg har subbet inn i løpet av det siste året. Sola må snu snart!
Postet 02-11-21 kl 11:49 av Blondie Blondie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no