Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 23-12-21 kl 09:21 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Dagen før dagen. Hjemmekontor ser ut til å bli i overkant rolig, tror de fleste har tatt ferie allerede. I ettermiddag stapper vi i bilen og kjører til mine foreldre for et par dager.
Postet 23-12-21 kl 09:25 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Rolig her også, jeg jobbet effektivt i går får å kunne gjøre minst mulig i dag. Tror jeg skal sette i gang med å lage Cookies, for 3 eller 4 gang, har kommet ut av tellingen. Det er absolutt de julekakene som det blir spist mest av. I tillegg er de enkle og raske å lage.

Har heldigvis bare småplukk igjen av juleforberedelser. Vi skal ikke være hjemme i morgen, vi skal til mine foreldre.
Postet 23-12-21 kl 09:50 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har ferie! Rundt med de siste julegavene i formiddag, så et lite selskap i kveld. Forutsatt at hurtigtastene er negative, vi venter på dem nå.
Postet 23-12-21 kl 09:59 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Stressa. Lei. Alt som normalt i juleinnspurten, med andre ord.
Postet 23-12-21 kl 10:00 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Trivelig dag på jobb. Pusle med bilag, dekke på og servere julelunsj til de ansatte. Kort arbeidsdag, alle hjem før 14.30 i dag.

Må fortelle siste adventsvitsen nå siste kaffepause før jul. Det har vært en stor suksess at jeg kommer inn hver første kaffepause i adventstiden og forteller en dårlig vits med stor entusiasme. Slo fjorårets Lunchkalender big time foråsiresånn!
Postet 23-12-21 kl 10:00 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg har rolig morgen inntil videre - i Sunnfjord med et par sovende barn og en våken i ny pysj. Snart kommer søster med to små barn som har overnattet på Gardermoen etter å ha mistet fly nummer 2 fra København i går.
Jul
Postet 23-12-21 kl 10:17 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Mannen skal til tannlegen og jeg skal handle inn det aller siste før julehelgen. Har ikke julefølelsen enda, selv om leiligheten er julepynten og det meste egentlig er ferdig.
Postet 23-12-21 kl 10:25 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Jobber på hjemmekontoret, litt å gjøre bare, så blir ikke full dag. Ungene sover fortsatt; det er greit. De skal pynte tre mens jeg rydder kjøkken. Ute snør det. Kanskje julestemningen kommer etter hvert?
Postet 23-12-21 kl 10:38 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har egentlig ferie, men måtte en kjapp runde innom hjemmekontoret for et møte. Det er min egen skyld. Det ble skjøvet fra i går da jeg akutt måtte hjelpe broren min med skyss.

Nå skal det strykes duker m.m. og pyntes.
Postet 23-12-21 kl 11:20 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg sitter på treningssenteret og drikker kaffe etter dagens løpeøkt. Har også handla inn noen siste småting, så nå skal jeg straks hjem og julepynte huset. Etter det flater jeg ut.
Postet 23-12-21 kl 11:35 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Må forresten sende ungene ut på jakt etter rosenkål; de hadde ikke på Obs og jeg gidder ikke å dra flere steder.
Postet 23-12-21 kl 11:35 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ble stopp i jobbinga til de er ferdig med å slå av og på strømmen her. Det ketes etter feil.
Jeg og eldste skal en tur på senteret etterpå. Regner med det er fullt av folk.
Postet 23-12-21 kl 12:42 av star star er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Her er vi ferdige med julegrøten, lillebror og bonusnevø fant mandel. Nå er alt ryddet, det er jul i stua. Jeg lurer på om jeg gidder å dra på butikken for å kjøpe agurk.
Postet 23-12-21 kl 18:15 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Da har jeg slått av den bærbare. Tar de siste 2 fakturaene i morgen.
Postet 23-12-21 kl 19:40 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no