Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 24-08-19 kl 10:58 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 29

Kommentarer

Gammel
Schnuppa sin avatar
Goooood morning. Er på migrenepille nr. 2 denne morgenen og dagen kan i grunnen bare bli bedre.
Postet 24-08-19 kl 11:02 av Schnuppa Schnuppa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
God bedring!

Jeg har ikke migrene i dag, bare hodepine. Våknet til sol på verandaen på et fjellhotell, bryllup om noen timer.
Postet 24-08-19 kl 11:09 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg har nesten blitt kvitt min hodepine. Hurra! God bedring!
I dag er det rolig, sommar ute, sommar i sjela. Eg skal gå tir med venninne og ordne og stelle i Hagen.
Postet 24-08-19 kl 11:18 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg har hivd innpå den sterkeste smertestillende jeg har. Svetter og fryser om hverandre. Kvalm både pga medisinslutt og fordi jeg er sulten. Men spise når man er kvalm er jo ikke akkurat det man har lyst til.
Postet 24-08-19 kl 11:28 av star star er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Sove, nei? Jeg våknet alt for tidlig, og får ikke til å sove mer. Fest i kveld jeg ikke er spesielt gira på og forkjølelse i kroppen som aldri vil gi seg. Godt det er sol ute, i det minste!
Postet 24-08-19 kl 11:39 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Sitter og venter på at sekstenåringen skal spille med bandet sitt på Sandvika byfest. Jeg var ute i går kveld på bursdagsfeiring, så det var tungt å stå opp. Blir vel en liten lur på verandaen når vi kommer hjem. :gammelogtåleringenting:
Postet 24-08-19 kl 11:58 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Den ferske videregåendeeleven sitter og gjør mattelekser helt uoppfordret og frivillig lørdag formiddag! Nå står ikke verden til påske!
Postet 24-08-19 kl 12:01 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
God morgen! #kvitrestemme

Jeg startet dagen med crossfit klokken 9, og føler meg egentlig uforskammet bra.
Postet 24-08-19 kl 12:02 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen. Her skal HTML, CSS og JavaScript få oppmerksomheten min i dag. Egentlig ganske moro slik at det er helt greit å bruke lørdagen på.
Postet 24-08-19 kl 12:05 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Dugnadsjobbing i dag også, siste dagen. I morgen skal jeg gjøre minst mulig kjenner jeg.
Postet 24-08-19 kl 12:18 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag! Yngste er bortreist på håndballcup, og eldste er på lokal fotballcup. Mannen hastet i vei på et jobboppdrag, så da får jeg være heiagjeng etterhvert. Men først litt mer kaffe, og litt pusling i drivhuset mitt, som bugner av tomater, agurker, basilikum, paprika og chili.
Postet 24-08-19 kl 12:41 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg har sovet lenge og er fortsatt i senga. Luksus! Planer for dagen, handle mat og rydde og vaske.
Postet 24-08-19 kl 12:44 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Pappalille sin avatar
Tønsberg i dag, og her er det deilig. Noen ganger lengter jeg tilbake så det gjør litt vondt.
Postet 24-08-19 kl 12:50 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Magica sin avatar
Morn, jeg er enda ikke helt frisk etter halsbetennelsen og i går var jeg på sofaen hele ettermiddagen og sovnet 2230 og sov til 0830 i dag. Men skal ut en tur på bilutstilling snart tenkte jeg. AM-car og veteran. Drar med veteranbilen min.
Postet 24-08-19 kl 13:18 av Magica Magica er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg fryder meg over at det endelig er stabilt nok vær til at vi får malt hus. Akkurat nå har jeg meg en velfortjent pause på balkongen, men snart skal jeg til pers med malerkosten igjen.

Og inne støvsuger min nye venn Robbie stua og kjøkkenet. Det er nesten som jeg jobber selv om jeg sitter ute og nyter sola.
Postet 24-08-19 kl 13:33 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
Kjører guttunge til folkehøyskolen.
Postet 24-08-19 kl 13:45 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg er sengeliggende syk og det passer svært dårlig...
Postet 24-08-19 kl 14:35 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
God bedring til alle syke! Selv er jeg bare forkjølet. Vært oppe tidlig, vasket klær, ryddet klær, vært på bibliotek og støvsuget. Sommer i sør, så malerne får tatt mye i dag også.
Postet 24-08-19 kl 15:02 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Vi skrur IKEA-møbler. Det er jo litt gøy.
Postet 24-08-19 kl 17:20 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Nå henter jeg en gjeng fjortenåringer fra tur. I kveld blir det kinesisk take away og rødvin, kun eldste og meg. Hun får brus, da. Tiåringen skal på LAN party (legging ved midnatt) ).
Postet 24-08-19 kl 17:31 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Selvpåført hodepine ved oppvåkning her i dag. Verre er at jentungen måtte hentes etter fotballkamp, siden hun skadet kneet skikkelig. Nå ligger det høyt og nedkjølt, og vi får finne frem mine krykker til avlastning. Jeg prøver å tenke positivt, men kjenner på at min egen kneskade som 15-åring og som i praksis har rotet det fryktelig mye for kroppen min, og ønsker ikke noen det samme- aller minst henne.

Men egentlig; når må man ta sånne akuttskader til lege, egentlig?
Postet 24-08-19 kl 18:09 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
I dag tok jeg en tur opp på toppen her, og må nok bare innse at jeg fortsatt har høydeskrekk.

Postet 24-08-19 kl 18:25 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Postet 24-08-19 kl 18:55 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Du er gal, Mave!
Postet 24-08-19 kl 19:26 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Ingenting hadde fått meg opp der. Hva er dette?
Postet 24-08-19 kl 20:29 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Stilig, Mave! Ser ut som du bygger for X-games? Big Air?
Postet 24-08-19 kl 20:36 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
Det er X-Games, ja.

Jeg tok trappa og ikke heisen da. Ikke helt gal.
Postet 24-08-19 kl 20:44 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God trim, da!
Postet 24-08-19 kl 20:59 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg hadde vel ikke egentlig sånn kjempelyst til å gå opp der, (høydeskrekk, ja), men så spurte crewet mitt om jeg ikke hadde lyst til å ta en tur opp, og da er det dessverre ikke en opsjon å pingle ut.
Postet 24-08-19 kl 21:07 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no