Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 15-11-16 kl 07:20 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg har sittet i en stol ved siden av sengen til et illsint lite vesen siden kl halv fire i natt. Nå har både hun og jeg gitt opp, og drikker kaffe (jeg) og spiser grøt (hun).
Postet 15-11-16 kl 07:37 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Inagh sin avatar
Høres ut som kaffe er på sin plass, Mave.
Postet 15-11-16 kl 07:38 av Inagh Inagh er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg føler med deg Mave! Og har det litt som pusekatten. Det er tett, gråsvart, novembertåke og regn ute, snø og kulde er faktisk hakket bedre, selv jeg må innrømme det. On the bright side, halve måneden er straks gått!
Postet 15-11-16 kl 08:01 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Jeg så for lenge på sjakk i natt. Da vi ikke lenger våknet av nytt-trekk-plinget klappet vi sammen skjermen i senga og sov videre. Alt for lite søvn sier kroppen i dag. Skikkelig sur var jeg da jeg våknet.
Postet 15-11-16 kl 08:39 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg var på "hyllest til Prince" på Sentrum Scene i går, og det varte mye lenger enn jeg pleier å være våken på mandager. Så jeg er skikkelig trøtt i dag.

Men det var så innmari stas. De hadde vært flinke til å få utrolig mange kjente artister til å gjøre en låt hver. Min favoritt var Sondre Lerches tolkning av låta Cream. :smelt:
Postet 15-11-16 kl 08:42 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Stakkars Mave.

Jeg er på jobb. Full arbeidsliste, men ingen møter og det er ganske deilig. Jeg skal ut en tur i løpet av dagen og se om jeg kan finne billetter til Spelemann på taket til min mor, meg og storesøster. De andre i familien vil ikke, rare menneskene.
Postet 15-11-16 kl 08:43 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Mave: naboen vår har også ett illsint nattevesen. Jeg forsøker å ignorere lyden etter beste evne og heller trøste med meg at jeg er ferdig med det for nå. Jeg bare husker hvor vanvittig, vanvittig slitsomt det var.

Nå er hun snart 12 år og har fremdeles utstrakt lakenskrekk, men det er ikke lenger like plagsomt for oss foreldrene.
Postet 15-11-16 kl 08:44 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Åh, Mave, jeg kjenner følelsen helt hit! Det er ikke så lenge siden vi var der, heller.

Jeg har sovet på eget rom for å lade opp til sertifiseringseksamen seinere i dag. Nå har jeg gjort en kjapp revisjon av det viktigste, og innvilger meg litt kaffe og sofa som opplading.
Postet 15-11-16 kl 08:55 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Bilen er på verksted. Det koster ei månedslønn å få hentet den ut igjen.
Postet 15-11-16 kl 08:57 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg synes blygrå himmel og regn er verdt det for å bli kvitt hålka. Og så er det jo litt koselig å være inne i novembermørket også. (Selv på jobb!)

Jeg fikk plutselig noen undervisningstimer dumpet i fanget, og må omgruppere dagen min. Men det går jo, det.
Postet 15-11-16 kl 08:58 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Aj, tink! Det var brutalt. Kanskje dere kan hjelpe den å rømme om natta?

En pjusk tiåring gikk til skolen i morges, så det aner meg at jeg ikke blir aleine hjemme så innmari lenge i dag. Best å jobbe mens jeg faktisk er det, kanskje.
Postet 15-11-16 kl 08:59 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Tink: Føler meg deg. I august fikk jeg en god slump penger utbetalt i rekrutteringsbonus på jobben. Fem dager etterpå gikk hele slumpen med penger til å betale løsepenger til verkstedet som hadde kidnappet bilen min.
Postet 15-11-16 kl 09:13 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Jaja, da har vi i hvert fall bil. Jeg får betale løsepengene og fortsette å drømme om el-bil i noen måneder til.
Postet 15-11-16 kl 09:44 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Høst sin avatar
Svalbard. I polarnatt og med snedryss! Og uten barn!

Av og til er jobben helt grei!

Maverick - all mulig sympati, vi har også slike netter innimellom, men siden vi ikke makter å være våken, ender det med at hun er illsint/lykkelig/intens plagsom i senga vår i stedet...Ikke mye søvn med en 1,5 åring som insisterer på å bruke magen min som landingsplass...
Postet 15-11-16 kl 10:37 av Høst Høst er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Æsj, bilverkstedsregninger er de sureste. Jeg skal ha min inn på EU-kontroll på fredag, og håper ikke den blir holdt igjen som gissel pga en "å.. vi fant visst noe.."

Småtroll med lakenskrekk er slitsomt Mave, håper vesla tar til vett snart. Både mor og barn trenger å sove.

Jeg har gjemmekontor/sykemeldt dag i dag. Trener litt, ordner litt i heimen, og svarer på ørten børten e-poster..
Postet 15-11-16 kl 10:42 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Svalbard! Polarnatt! Det er magisk, det.
Postet 15-11-16 kl 11:08 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Lykke til på sertifisering, Ingling! Hva er det du skal sertifiseres i? Jeg bør snart i gang med en ny runde, ny versjon av det samme som jeg tok her i september.
Postet 15-11-16 kl 12:01 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Åh, jeg har nesten glemt at jeg hadde et morgenmonster for 10 år siden. Stor sympati og en kopp kaffe til Maverick.
Postet 15-11-16 kl 12:01 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Eg veit ikkje heilt kva som skjedde med denne dagen? Eg skulle så masse, men ingenting har blitt gjort. Vert nokre timar i telefonen då.
Postet 15-11-16 kl 12:53 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Klarte det! Adisson, det er innen informasjon og sånt. (vil ikke identifisere meg helt med å si mer nøyaktig)
Postet 15-11-16 kl 14:07 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Det er jo så gøy å undervise!
Postet 15-11-16 kl 14:17 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Grattis Ingling!! Vet hvor deilig det føles!
Postet 15-11-16 kl 14:39 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Takk! Det var vanskelig, så veldig glad for at jeg ikke bommet. Kurs de neste dagene og en annen sertifisering på fredag. Hoi! Gleder meg til helg.
Postet 15-11-16 kl 14:51 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Gratulerer, ingling!

Jeg har vært korpsturnémamma i dag, og kjørt, sjauet, mast og holdt på.
Postet 15-11-16 kl 15:21 av celebelen celebelen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no