Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 22-05-20 kl 08:56 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg har tatt feriedag i dag, men må jobbe litt, de timene avspaserer jeg en annen gang.
Postet 22-05-20 kl 09:22 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar


På jobb, og har med tenåringen som ekstrahjelp i dag. Vi har såpass mye å gjøre at inneklemt fredagsfri utgår. Og det er like greit, for det er fortsatt like fint å være tilbake i jobb etter permittering. Dessuten er det overskyet ute.
Postet 22-05-20 kl 09:22 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg avspaserer i dag. Eldste sitter med eksamen oppe på rommet nå og jeg våknet «tidlig» for å sjekke at han var våken og klar. Jeg er spent på hvordan det går og krysser fingrene. Han er ved godt mot, da.
Postet 22-05-20 kl 09:43 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Her er det fri i dag. Jeg gjorde ferdig en vurderingsbunke i går, og planen for i dag er å gå en lang tur og å begynne på en ny bunke. Må planlegge litt for timene neste uke også.
Postet 22-05-20 kl 09:45 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg tar fri i dag, eldste har inneklemt fri, yngste er på skolen. Vi forsov oss, men rakk det heldigvis.
Postet 22-05-20 kl 10:08 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Inneklemt fri idag. Skal straks på utendørs treningstime, med herlig gangsperr fra onsdag. Innom butikken på veien hjem, og deretter bare gjøre niks og nada. Egoistisk idag.
Postet 22-05-20 kl 10:10 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Her i huset har alle fri i dag så vi skal ut i skogen litt senere. For øyeblikket er det bare jeg og yngste som er oppe så vi spiser frokost i rolig tempo. Jeg skal få en bringebærbusk i jorda i dag og, det er gøy med pallekarmer. (Og så er jeg glad det finnes ildsjeler som trekker i gang sånt midt i blokkbebyggelsen.)
Postet 22-05-20 kl 10:21 av Pappalille Pappalille er aktiv nå
Gammel
Fri her også, men ble vekket av telefon fra Eramet med et spørsmål. Så da har jeg jobbet en time, da. Leste like godt gjennom mailene siden ingen dekker for meg og har fått gjort det viktigste. Skriver en time, så det er greit.

Ser litt halvmørkt ut ute, mulig det blir regn. Vi har visst ingen planer, ikke som jeg vet om. 9.klassingen må gjøre ferdig en sang til musikk som skal leveres innen kl 18. Hun har snakket om den store deler av dagen i går. Hadde vært bedre om hun bare satte seg ned og gjorde den ferdig.

Kanskje vi skal begynne å tenke litt på konfirmasjonen. Jeg skal lage fotobok, men har bilder her og der. Tror jeg skal lete huset rundt etter CD'er og samle ting i alle fall.
Postet 22-05-20 kl 10:32 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er på andre døgnet med migrene og begynner å bli utmattet av at jeg ikke får i meg vått eller tørt. Vet det går over på sikt, men det er ufattelig tungt i mellomtiden. Fin måte å tilbringe fridagene på. :himler:
Postet 22-05-20 kl 11:10 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
I dag er det meldt opp til 17 grader her. Etter den våren vi har hatt til nå vet jeg ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til det. Det er egentlig litt vanskelig å kle seg, for det er typisk sur mai-vind.
Postet 22-05-20 kl 11:17 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Har gjennomført dagens første videomøte. Alltid kjekt å si jeg kan ikke gjøre det dere spør om men jeg kan gjøre slik i stedet og likevel blir møteparten fornøyd.

Barna er hjemme i dag, planleggingsdag.
Postet 22-05-20 kl 11:22 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Inneklemt fridag her også. På hytta, fyrer i peisen, drikker kaffe. Sov lenge. Grått og overskyet her idag, vet ikke helt hva dagen bringer,får se hva vi vil og har lyst til.
Postet 22-05-20 kl 11:49 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God bedring, Blondie!

Jeg sov lenger enn jeg hadde tenkt, men det var i grunnen veldig lurt. Ungene har planleggingsdag og eldste har besøk av bestevenninne som flytter om alt for kort tid. (de er i samme klasse og gruppe og sånt altså). Nå har de en tredje venninne på facetime, så lydnivået er greit høyt. Jeg må jobbe litt i dag, men tar det innimellom når det passer for meg. Nå blir det snart boller!
Postet 22-05-20 kl 12:02 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God bedring Blondie.

Jeg er på jobb, på kontoret, og hadde planlagt å få gjort masse. Men det går tregere enn jeg hadde ønsket dessverre. Får i hvert fall ordnet en del som er vanskelig å gjøre hjemmefra.
Postet 22-05-20 kl 12:26 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Jeg sitter og ser på de søte elevene mine som har heldagsprøve i matte. Den har vært planlagt lenge, og jeg er veldig glad for at jeg måtte gjøre om fra hjemmevurdering til en på skolen. Ikke sikker på om alle elevene er like glade, men de smiler bare over å få lov til å være her og ler litt mer enn vanlig av de dårlige vitsene mine. Det er rett og slett veldig fint å være lærer, noen ganger ønsker jeg at jeg hadde oppdaget det litt før.
Postet 22-05-20 kl 12:50 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Jeg jobber idag, har nok å gjøre, så det går greit. Her skal det visstnok snart begynne å regne masse og blåse stiv kuling. Foreløpig er det litt vind, overskyet og 18 grader.
Postet 22-05-20 kl 12:58 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg har inneklemt frifredag! Ingen store planer, må en tur på butikk etter hvert. Sol og skyer, mildt og godt ute. Jeg sov leeenge etter utrolig koselig skravlekveld med bobler på terrassen til en god venninne i går. Skal ha en samtale straks med noen som er ute etter min profil på LinkedIn, direkte kontaktet, ikke bare masseutsendelse. Ikke egentlig på utkikk etter noe nytt nå, men skader ikke å snakke med folk.
Postet 22-05-20 kl 14:23 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
God bedring, Blondie!

Her er det begynt å pøsregne. Jeg har vært på bakeri og kjøpt sjokoladekake for å teste til konfirmasjon. Ingen stor suksess, så da utgår den, greit å vite.

Fått laget meg en oversikt over alt som må gjøres til konfirmasjon, men har jo heldigvis sommeren på meg.
Postet 22-05-20 kl 14:59 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jobb! Første dag der all dagens undervisning slumper til å havne på skolen, så jeg har spist lunsj her og sett ordentlige mennesker og all ting!

Havna her inne i ren frustrasjon over at elevene ikke kan kommaregler (altså, de kan kommaregler enda dårligere enn meg), men skal returnere til rettebunken. Passelige doser av jubel og elendighet her, med andre ord.
Postet 22-05-20 kl 15:34 av Matilda Matilda er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no