Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 01-07-19 kl 08:38 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 29

Kommentarer

Gammel
Palmen sin avatar
Postet 01-07-19 kl 08:44 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Trøtt, men mini er trøttere. Vi er hjemme alene denne uka. Junior skal ha en uke på Vitensenteret og skal feire at det periodiske system er 150 år fem dager til ende. Opplegget virket bra og han skal dit sammen med søskenbarnet sitt. De bor sammen med mannen på hybelen. Litt spente, men tror det blir kult. Det er meldt grått og regn hele uka så lik greit med jobb en uke til.
Postet 01-07-19 kl 08:46 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
5 dager igjen før ferie! Grått og surt her også, så det er helt greit å jobbe. Værmeldingene i Kristiansand neste uke ser foreløpig ikke helt fantastiske ut, men ikke regn foreløpig...
Postet 01-07-19 kl 09:22 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
To arbeidsuker til F. Sur, trøtt og småkvalm, sov dårlig, fryktelig varmt på soverommet. Men fin kveld med grilling og terrassekos før det, så det er vel prisen å betale. Sønn og kjæresten var hjemom på middag på vei fra fjellet, alle samlet en liten stund.

Mellomste stakkar tilbrakte natten foran bøtte/doskål, håper det ikke er smittsomt.
Postet 01-07-19 kl 09:34 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Siste uke før F. Rapportering med ekstra kort frist, kombinert med 50% sykemelding kan gjøre det til interessante dager.
Postet 01-07-19 kl 09:39 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
I dag var det hardt å stå opp.
Postet 01-07-19 kl 09:40 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Høyner med 3 uker til ferie! Denne uka har eldste sommerjobb her og vi følger håndverkertid: 7.30-15.00. Blir stas å være tidlig ferdig da. Det som ikke er fullt så stas er at jeg antakeligvis har arvet forkjøelsen fra resten av familien som går rundt og hoster...

God bedring til Addisonbarnet. Da min yngste kastet opp i går morges, var vi nok begge lettet over at vi slapp å tilbringe dagen på utendørs håndballcup.
Postet 01-07-19 kl 09:41 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
En uke til F! Eldste med på jobb i dag. Jeg presterte å våkne midt på natta og ikke få sove igjen fordi jeg frøys! Det satt langt inne å stå opp og ta på seg genser, altså, men det virka da jeg endelig gjorde det.
Postet 01-07-19 kl 09:48 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Mannen har kjørt de to minste til cup-bussen. Gøteborg nesten. Eldste velger å reise på hytta til mormor og morfar i stedet for å regjere hjemme alene en uke. Om et par, tre timer reiser mannen og jeg etter til Gøteborg.
Postet 01-07-19 kl 10:02 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Trøtt.
God bedring til de syke.
Postet 01-07-19 kl 10:05 av star star er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
Endelig F! To uker hjemme før vi drar til Spania. Mannen jobber denne uken, men vi skal ha besøk av brodern med familie og en vennefamilie i ettermiddag/kveld, grillings og jordbær står på menyen, så jeg må ut å handle.
Kanskje jeg skal begynne å skrive handleliste.
Postet 01-07-19 kl 10:27 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
På jobb og har kaffe. To uker igjen til F, men har heldigvis nok å gjøre så tiden går forhåpentligvis raskt!
God bedring til de syke!
Postet 01-07-19 kl 10:45 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Jobb, kaffe, og hjemme sitter feriens første syke og håper på å bli fort frisk. Typisk, i år som i fjor.
Postet 01-07-19 kl 10:56 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Tangerine sin avatar
Det regner.
Postet 01-07-19 kl 11:58 av Tangerine Tangerine er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Regn her også. Jeg var grei og kjørte Frøkna på jobb så hun skulle slippe våte sko hele dagen, hun tok ikke med gore tex fra hybelen. Nå håper jeg at Herremannen våkner snart, for vi planlegger å rive ut den gigantiske og ubrukelige skyvedørsgarderoben på rommet hans i dag.
Postet 01-07-19 kl 12:21 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
I dag er det dobbelt lag ull som gjelder. En søt liten forkjølelse har også funnet meg, bare for å understreke høstfølelsen. Men jeg har deig til havrecookies i kjøleskapet, og tenker at nybakte cookies og te saktens kan veie opp for ganske mye.
Postet 01-07-19 kl 14:17 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Første dag med F i dag, og jeg nyter å gjøre ingenting, det blir ikke sånn framover, men i dag skal jeg gjøre minimalt, hode og kropp trenger det. Kan hende jeg finner vaskemaskinen etter hvert, men den også skal få lov til å vente litt til.
Postet 01-07-19 kl 14:26 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Vi er på verdens skjønneste leilighetshotell og har det brillefint i varmen. Tror aldri jeg har fått så god service på noe hotell før, leilighet eller ikke.
Postet 01-07-19 kl 15:00 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Darth sin avatar
Mmmm - lærerferie. Vært på interrail i en uke og koser oss nå i Athen.
Postet 01-07-19 kl 15:33 av Darth Darth er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Ingen F, bare stress!
Postet 01-07-19 kl 15:38 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Jeg har bestått eksamen og har nå mastergrad
Postet 01-07-19 kl 16:57 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Grattis Trixie!!!
Postet 01-07-19 kl 16:58 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Gratulerer så mye, Trixie!

Jeg driver og venner meg til f-livet. I dag har jeg vært en tur på den nye jobben, og fått tilgang til pc og masse ny informasjon, så jeg kan begynne å gire meg inn der etter hvert. Tror det er godt med litt fri først, det blir hektisk!
Postet 01-07-19 kl 21:34 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Grattis Trixie!
Postet 01-07-19 kl 22:21 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer Trixie
Postet 01-07-19 kl 22:44 av star star er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Gratulerer, Trixie!

Jeg lurer på om jeg burde ha vaska ull, siden jeg er på vei til Pingisland, men satser på at det holder å slenge med regntøy og en hjemmestrikka genser.
Postet 01-07-19 kl 23:17 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
fra legevakt i Göteborg. Første kamp er ikke før i morgen, men en spiller er allerede skadet. Akk, sparkesykkel er fint.
Postet 01-07-19 kl 23:46 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg hadde en uke F forrige uke, men det var ikke nok. Nå er jeg på jobb hvor det er så travelt at jeg ikke får puste. Hjelper ikke at sjefen har sagt at jeg bør unngå ekstratimer i sommer, "det er bare å be om hjelp fra de andre". Vel, de andre sitter ikke akkurat og tvinner tommeltotter de heller, så det er begrenset hva jeg kan be om av hjelp. Men, men ... Jeg ska ha to uker F senere i sommer. :eyes on the prize:
Postet 02-07-19 kl 09:12 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Gratulerer Trixie.
I dag var det bare så vidt bittelitt regn i luften. Jeg ser antydning til blå himmel. Det var bare 8 grader da jeg for ut døren, men hey, votter og buff gjør susen.

Nå vet jeg at jeg kan jobbe to dager i neste uke også, det gjør denne uken litt mindre stressende.
F senest onsdag i neste uke altså.
Postet 02-07-19 kl 10:03 av annemede annemede er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no