Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 22-04-22 kl 08:16 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
Fredag!
Noen timer på kontorkontor før sykehus med guttungen. Lov å håpe at det går unna i dag og at de bare tar de tre timene det MÅ ta og ikke fem timer som vi har vært oppe i noen ganger.
Postet 22-04-22 kl 08:42 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Fredag.
På vei fra Gran Canaria til Barcelona. Det blir nok bra, aldri vært i Barcelona før. Nyte helgen før hverdagen er tilbake.
God helg alle sammen.
Postet 22-04-22 kl 08:44 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Barcelona er en flott by, Trixie, kos dere og spis masse Tapas og se på alle de flotte bygningen og parkene.

Har montør fra Strai kjøkken her, så jobber hjemmefra et par timer. Det mangler selvsagt et skap, er så typisk. Jaja.
Postet 22-04-22 kl 08:48 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God fredag!

Komprimert arbeidsdag, og så storbyen på teater. Hjem igjen med tog i kveld/natt, da, men fin adspredelse.

Kos deg på tur, Trixie!
Postet 22-04-22 kl 08:48 av Eia Eia er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Jeg startet dagen med å være med på konkurranse på morgensendingen til Nrk Nordland, alt rett og premie i posten. Skal snart på jobb, må bare få opp eldstemann som reiser til Bodø i helgen på noe elevrådsgreier.
Postet 22-04-22 kl 09:03 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg startet dagen med å blåse opp ballonger. En kollega av meg blir 30 i dag, og han fortjener litt oppmerksomhet. Ballongblåsing var jammen lenge siden sist, og hadde den snodige effekten at tårene trillet. Så nå har jeg fått fjernet ALL sminken jeg tok på en halvtime tidligere.
Postet 22-04-22 kl 09:06 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen !

Kos deg på tur Trixie. Barcelona er flott. Vi skal der på jobtur om en måneds tid faktisk.

Helt skutt i dag. Får ta det så rolig som jeg kan i det minste...
Postet 22-04-22 kl 10:03 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Det er moro å være på jobb! Jeg er utslitt hver ettermiddag og klar som et egg om morgenen. Jeg lager på mange måter min egen Stillingsbeskrivelse her, og det er nytt og veldig gøy.

Jeg er plutselig en del av ledelsen, det er nytt og skummelt, men jeg ser at jeg passer godt til det så det er gøy.

Et sånt hopp kan gjøre hvem som helst svimmel. Håper jeg ikke går på trynet.
Postet 22-04-22 kl 10:36 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Så gøy å høre, Pappalille! Jeg tror absolutt ikke du går på trynet!
Postet 22-04-22 kl 10:45 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Så kult, Polarjenta! Gratulerer.
Kos deg, Trixie.

Tror jeg har med alt og at gutta sin sekk har alt.
Mammahjertet er litt nervøst, men jeg har ingen tvil om at turen blir null stress for de. Håper virkelig de får "valuta for pengene" også.
Jeg skal svipptur hjem hjem etter jobb.
Postet 22-04-22 kl 10:46 av star star er ikke aktiv
Oppdatert 22-04-22 kl 10:57 av star
Gammel
Mex sin avatar
Så deilig, Trixie! Kos deg!
Tror du klarer deg kjempebra, Pappalille. Lykke til med nye ansvarsområder!
Gratulerer med premie, Polarjenta! Moro!

Her er det straks helg. Eller dvs vi skal en tur på hytta. Fikse litt ute (Kutte og hogge ved), ta noen mål, og få bestilt materialer til terrasse. Pluss sjekke ut siste endringer siden sist vi var innom. Det går i en rasende fart nå. Moro!
Postet 22-04-22 kl 12:17 av Mex Mex er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no