Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 07-06-17 kl 08:28 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
I dag trenger jeg ingen kaffe. Om litt over en time skal jeg holde en presentasjon for en liten bøling med småampre politikere og byråkrater, inkludert to ordførere og tre rådmenn. Jeg gjetter at jeg kommer til å være relativt utladet etter to timer foran den forsamlingen. Men da vet jeg i det minste at livet lever.
Postet 07-06-17 kl 08:42 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Lykke til, Tjorven!

Det blåser og lukter gyvel. Jeg skal til favorittlegen min i sentrum, for å snakke om ikke-favorittaktige ting. Og planlegger enten 2 eller 4 små fjelltopper etterpå.
Postet 07-06-17 kl 09:09 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Jeg skal til Skien. Stedet der det er meldt ca mest regn i hele landet i dag. Gleder meg , da. Blir bra seminardager, og de har jeg ikke for mange av.
Postet 07-06-17 kl 09:22 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Sønnen sover fremdeles, og jeg lurer på å drikke litt kaffe mens jeg venter på at han skal ankomme det bevisste riket.

Foreldremøte i ny barnehage i dag! Jeg gleder meg.
Postet 07-06-17 kl 10:02 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Her blåser det også, og jeg kjenner at vi har mange gårder i nærheten.

Levert barn, slengt meg på sjeselongen med kaffe og TV. Siste sykmeldingsfri dag i dag, så jeg må prøve å samle krefter til mer hektiske tider. Mistenker at jeg trenger det.
Postet 07-06-17 kl 10:02 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg er sinna på skolen til guttungen, både ny og gammel. Jeg er ikke misunnelig på mannen som skal på, som han sier selv Jostein Bever konsert i dag og jeg er klar for å straks teste brannalarmen på sykehjemmet. En ganske rar dag i grunn.
Postet 07-06-17 kl 10:18 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Har fulgt sønn til besøksdag på den nye skolen og i kveld skal jeg og datter på konsert med Nico & Vins, Martin Garrix og Justin Bieber. Det er meldt regn, så det er bare å finne regnklærne.
Postet 07-06-17 kl 10:33 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag. Jeg har syklet til regn(!)skapsfører og til jobb i dag, på den sannsynligvis verste regnværsdagen hittil i år. Det finnes ikke dårlig vær!
Postet 07-06-17 kl 10:37 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God formiddag. Jeg må snart ut i regnet. Ikke'no som å ankomme jobbintervju med klissvåte sko og gjennomvått og gjennomblåst hår..

Kryss fingre for meg!
Postet 07-06-17 kl 11:54 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Timar

I dag er det sommerfest på skolen. Heldigvis holdes den i treningshallen, så vi trenger ikke uroe oss for regnværet som er meldt. Trinnet til eldstemann er ansvarlig i år, og vi har fått ryddevakten. Yey.
Postet 07-06-17 kl 11:59 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg har visst trukket vær-vinneelodder i dag. Kan rapportere om sensurarbeid på verandaen i strålende sol og nesten litt for varmt i solveggen. Og bjørkeløvet er i ferd med å sprette.
Postet 07-06-17 kl 12:22 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Fantastisk vær i Tromsø! (Noen av oss sitter riktignok låst inne sammen med nervøse muntligkandidater hele dagen, men det er jo midnattssol å ta av.)
Postet 07-06-17 kl 12:25 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Vel unt med Tromsøsol! Kanskje det blir snøfritt til sankthans i år?
Postet 07-06-17 kl 13:05 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det pøsregner i Drammen, men jeg smiler fra øre til øre allikevel. Presentasjonen gikk overraskende bra, og vi har fått masse skryt!
Postet 07-06-17 kl 13:52 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer Tjorven. Helt sikkert vel fortjent.

Jeg har hatt eksamen. Skoleeksamen for første gang siden 1996. Og for første gang i mitt liv holdt jeg på å få for dårlig tid. Jeg har ikke en gang lest gjennom. Men jeg har levert. Og når jeg er ferdig med eksamen og har to og en halv uke igjen i jobben så har jeg ganske sterk feriefølelse.

Ellers er det sterke eksamensvibber her. Storesøster er kommet opp i muntlig engelsk og sitter her og leser gjennom engelskboken med en venninne.
Postet 07-06-17 kl 14:13 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Toffskij, jeg måtte sjekke yr og de melder knallvær helt frem til den dagen jeg skal sitte med heldags muntligavvikling, da skyer det til. Så jeg er jammen en heldiggris. Det var offisielt snøfritt i Tromsø 17. mai da Skilpadda. Selv om vi har hatt nysnø etter det...

Grattis med vel overstått presentasjon Tjorven, og med vel overstått eksamen Blå!
Postet 07-06-17 kl 14:51 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Vel unt med godvær i nord nå! Har det alt for travelt til å nyte sol og sommer uansett, men om noen uker kan det godt bli veldig fint!

Gratulerer Tjorven, så herlig! Vel overstått Blå, høres helt fortreffelig ut å være ferdig!
Postet 07-06-17 kl 15:48 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Heilo, klart det er forskjell på offisielt og faktisk snøfritt. Værvarslinga ligger jo ikke i den mest snøtunge delen av byen, heller. (Og brøytekanter og rester av takras tar ekstra lang tid, mener jeg å huske.)
Postet 07-06-17 kl 15:51 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er fryktelig fornøyd med plaskregn, hvem skulle trodd det var så værmessig perfekt å ha eksamen en uke i juni? Kos dere med sol i Tromsø, det er dere vel unt.
Postet 07-06-17 kl 15:53 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Dagens muntligøkt er over! Det er jo litt moro å sitte på den siden av bordet, selv om det er litt trist når noen er så nervøse at de ikke får vist hva de kan.
Postet 07-06-17 kl 17:46 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Litt mindre fornøyd med plaskregn her!

#sykletiljobben
Postet 07-06-17 kl 19:27 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Plaskregn. Meh.
Postet 07-06-17 kl 21:47 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no