Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 10-04-18 kl 07:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar
Like greit å stå opp, jeg har hatt en bedriten natt der jeg først fant roen 03.30. Plan for dagen er ørten møter på jobb og til kvelden fotballkamp i gokk.
Postet 10-04-18 kl 08:21 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Oppe før hanen fiser i dag, og sitter oppi luften på vei til Stockholm. her også.
Postet 10-04-18 kl 08:27 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen.

Jeg trodde jeg var morgengretten helt til jeg møtte min datter.
Postet 10-04-18 kl 08:36 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen.
Slenger meg inn i gjengen med dårlig natt, har kaffe i det minste.
Postet 10-04-18 kl 08:37 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Jeg har sympati med alle som ikke har fått nok søvn. Selv har jeg sovet godt, og sykkeltur til jobb hjelper alltid.
Postet 10-04-18 kl 08:48 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Hjemmekontor og unger som skal hit og dit i dag.
Postet 10-04-18 kl 09:17 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Dårlig med søvn her også, mange jobb-grublingser som bør ordnes opp i i dag. Jeg fikk sol i fjeset når jeg ruslet til jobb da, det var veldig fint.
Postet 10-04-18 kl 09:18 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Vind og kaldt her i dag tidlig. Håper bare yngste ikke fryser på uteskole. Kakao fikk han visst ikke med seg heller, stakkars. Nå kommer det sol, hjelper vel litt.

Allergisesongen har begynt, merkes godt, så må ut og få tak i mer øyedråper i ettermiddag. Godt jeg i alle fall har resept.
Postet 10-04-18 kl 09:53 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Null sikt i Bergensområdet i dag, til man kom helt inn i sentrum. Nå har tåken sivet innover her også, det var fint på jobb da jeg kom.
Våren er visst på vei.
Postet 10-04-18 kl 09:57 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Mannen ble hjemme med sykt barn i dag, jeg stakk før noen av dem var oppe for å rekke en kort treningsøkt før jobb.
Postet 10-04-18 kl 10:05 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Dårlig søvn (med innslag av musikalske senger) her og, lillebror var tett i nesa og tett i pusten og gruer seg dessuten til å gå i barnehagen om dagen, ettersom omtrent alle kjente voksne på avdelinga er bytta ut i løpet av et par uker. Jaja. This too shall pass. Vurderingsarbeid kaller.
Postet 10-04-18 kl 10:06 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Musikalske senger?
Postet 10-04-18 kl 10:20 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Litt som stolleken, med senger. Sengebytte er velsig kjent stoff her også, men i mindre grad enn før.

Hjemmedag på meg, helt greit siden formen er laber.
Postet 10-04-18 kl 10:24 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg er på jobb. Sola titter fram fra skyene. Akkurat nå fikk jeg den første telefonen til mitt kontor og jeg skjønte ikke helt hva som skjedde. Og så skulle den ikke til meg.
Postet 10-04-18 kl 10:24 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Åja.
Postet 10-04-18 kl 10:46 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Noen har satt en skål med sjokolade rett ved siden av båsen min. Og jeg kan ikke spise sjokolade nå.
Postet 10-04-18 kl 10:46 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Nettopp, ingling. Ingen våkner i den senga de la seg i. Trur jeg har rappa begrepet av Harriet.

Har fått tekanne, eggerundstykke og lagd meg salat til seinere i dag, og er godt i gang med bunken min. Hepp, hepp!

Fersken.
Postet 10-04-18 kl 10:49 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Hei fra uke 2 i ny jobb. Utrolig hvor utmattet man blir av å være såpass "på" 100% av tiden! Men det er for all del en positiv utmattelse, er fortsatt litt i sjokk over at jeg faktisk har tatt steget ut etter 17 år på samme sted.
Postet 10-04-18 kl 16:12 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Selvskryt: 5 km ute på under 28 min. :fornøyd:
Postet 10-04-18 kl 19:22 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Wow, det var raskt. All grunn til å være fornøyd, ja!
Postet 10-04-18 kl 21:21 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Det var raskt. Jeg er på et helt annet nivå, så stolt over at jeg har jogget 4 sammenhengende minutter på mølla for første gang.
Postet 10-04-18 kl 21:54 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
det er tredje gang ever at jeg er under 30 min.
Postet 10-04-18 kl 22:43 av annemede annemede er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no