Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 06-07-19 kl 07:26 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen fra et klasserom i Gøteborg. 14 gutter som skulle døgne sover fortsatt søtt. De fleste våkner nok snart, tenker jeg.
Postet 06-07-19 kl 08:10 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Eller, tenåringer. De er født i 05 hele gjengen. Rart hvor vanskelig det er å holde seg våken når mobilene ligger trygt i en pose ved siden av meg.
Postet 06-07-19 kl 08:11 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg måtte på do kl. 05.48 og fikk ikke sove igjen etterpå.
Postet 06-07-19 kl 08:24 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Våken.
Snart trene, så hotellfrokost.
Idag skal vi ut å se hva Danmark byr på, null planer så det blir spennende.
Postet 06-07-19 kl 09:00 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Danmark i dag. Eldste på 14 har gledet seg enormt i lang tid. Fortsatt sover de.
Postet 06-07-19 kl 09:31 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Grått vær, men fjorten grader. Perfekt til aktiviteten jeg skal bedrive, rigging til visning.
Postet 06-07-19 kl 09:50 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg skulle ut og lufte meg på morgenen, men våknet til ref.., kanskje det blir spinning i stedet. Jeg får pakke litt også, vi reiser bort eg par dager. F har begynt...
Postet 06-07-19 kl 09:56 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Solen vekket meg halv seks og jeg fikk ikke sove igjen så jeg stod opp og spiste frokost før jeg sovnet på sofaen og sov til ni. Helt grei måte å starte ferien på.

Nå er jeg på kaffekopp nr. 2. Har absolutt ingen planer i dag. Jeg har masse jeg kunne gjort, men gidder ikke.
Postet 06-07-19 kl 10:20 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Ferie er en fin ting. Skal i "værret"(dvs sentrum) i dag sammen med favorittsøskenbarnet mitt. Ellers så får vi se hva dagen bringer.
Postet 06-07-19 kl 10:29 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Ferie her også, men dagen idag benyttes til å rydde/vaske hus og pakke. Ikke noe stress med å dra siden vi skal på hytta.
Postet 06-07-19 kl 11:52 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Mellomste vant kvarten, så da er det semi.
Postet 06-07-19 kl 11:53 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Våt og kald, men etter 10 min og x antall angrep vant gutta semifinalen på sudden death. Hjelpes så vått og kaldt.
Postet 06-07-19 kl 14:11 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Sakte lørdag! Eldste og jeg er alene i huset. Skal vaske litt, ellers null planer. Blir bare meg til middag, lage mat eller bestille?
Postet 06-07-19 kl 14:47 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
F her og, og hjemme alene!! Jeg shiner hus og skal løpe en tur, men ellers gjøre ingenting. Det er så fantastisk. Bruke helga til å lande litt i ferie, rett og slett, før vi skal ut og reise.
Postet 06-07-19 kl 14:57 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Det ble andreplass i b-sluttspillet. I sidelengs pissregn.
Postet 06-07-19 kl 18:05 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jeg har vært på fjelltur i mange timer. Deilug.
Postet 06-07-19 kl 20:36 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Mange timer på kjøpesenter for å finne den perfekte bikinien. Ikke til meg, men til datter.
Postet 06-07-19 kl 20:39 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Det ble takeout, fantastisk god thaimat fra vår lokale sjappe. Stappmett og fornøyd!!
Postet 06-07-19 kl 21:39 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
amylin sin avatar
Høstvær ute, besøk, strikking og lesing inne i dag.
Postet 06-07-19 kl 21:40 av amylin amylin er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Vi er hjemme igjen, etter et par dager i Trondheim og en i Lillehammer. Ungene er helt på utur med legging, alle er litt slitne og sure, så nå går det i Kodetropp O og ostepop og snart skal jeg strikke litt, bare de er i seng. Herregud, så godt det er å være hjemme.
Postet 06-07-19 kl 22:12 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Åh var du på den du sendte oss til forleden Addison? Tenkte på den før i dag,for å anbefale deg den.
Postet 06-07-19 kl 22:16 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Susse sin avatar
Fantastisk deilig dag i Riga. Helt gull ❤️
Postet 06-07-19 kl 22:23 av Susse Susse er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Palmen, nei, dette er en enda nærmere, mindre sjappe, to bord og nesten bare take away. Men der dere var er backup, når "vår" har ferie.
Postet 07-07-19 kl 00:14 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no