Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 24-12-20 kl 10:28 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
God jul alle sammen

Tre nøtter til askepott på TV og bare et par små ting igjen.
Postet 24-12-20 kl 12:25 av star star er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
God jul, alle sammen
Postet 24-12-20 kl 12:43 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
God jul!
Ungene kommer straks og det som gjenstår er å tenke lys på grava. Det utsetter jeg til det blir litt mørkere. Full kontroll på ribbe og riskrem, jeg føler meg særs voksen. Savner kjæresten, men sånn er det å ha barn på hver sin kant.
Postet 24-12-20 kl 12:52 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God jul.

Særdeles rolig dag fram til nå, har gått tur, sett på digital gudstjeneste. Skal snart ta meg en dusj snart og etterhvert dra til broren min.
Postet 24-12-20 kl 13:08 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God jul.

Vi har spist hyggelig frokost. Desserten er i kjøleskapet og oppvaskmaskinen er i gang. Nå litt rolig tid med en kopp te før jeg går ut i hagen og finner litt pynt til julebordet.
Postet 24-12-20 kl 13:17 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
God jul!

Vi har sett Tre nøtter til Askepott, til og med tenåringen satt samme med oss. Begge ungene i nye pysjer som var en del av julestrømpen
Postet 24-12-20 kl 13:36 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
God jul!
Eg daffer rundt og slapper av. Ferdig med alt som skal gjerast. Middag er ikkje før kl 18 hjå foreldra mine, så det einaste eg må gjera før den tid er å dusje og kle på meg ein litt finare kjole. Er ei overkommelig oppgåve
Postet 24-12-20 kl 14:28 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Her har to- og firbeinte herjet i snøen, til og med i solskinn! Så litt Askepott og julelunsj før alle tar en liten time out og lader opp til kvelden.

God jul, fine FP-ere!
Postet 24-12-20 kl 14:31 av Timar Timar er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no