Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 05-03-18 kl 11:00 av Kaffestuggu

Vi beklager forsinkelsen, men bedre sent enn aldri!

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
tink sin avatar
Sant nok. Jeg sitter og grugleder meg til å få unna et viktig møte. Ser heldigvis ut til at flere enn meg var på vinterferie sist uke, så det er ikke alt for mange e-poster å ta igjen.
Postet 05-03-18 kl 11:08 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Viktigst er jo at stuggu åpner.
Forberede til barnebursdag her i dag.
Postet 05-03-18 kl 11:21 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg og jentungen sit og finn att sjelene våre etter ein sein kveld i går. Eg har ete god frukost, ho ingenting. Så er det igang med kjipetelefonar for min del og snart lekser for hennes del.
Postet 05-03-18 kl 11:24 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Jeg tar en kopp varm te.
Frysepinnevirksomhet på jobb i dag, hjelper heller ikke at jeg er trøtt som en strømpe og har vondt i foten min. (Gammel overtråkk som ikke vil bli bra. )
Postet 05-03-18 kl 11:28 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
På jobb og holder på med noe "litt kjedelig" så da er det så lett å bare drifte away til noe annet.
Postet 05-03-18 kl 11:35 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Forrige uke forsvant i syke unger, og det ser jammen meg ut som at elendigheten fortsetter. Eldste gikk på skolen under mild tvang (ikke smittsom), og det føles ikke veldig bra.
Nå sitter jeg på jobb, helt uten stemme, og vet ikke helt hvor jeg skal begynne for det er så mye som skriker etter oppmerksomhet.
Postet 05-03-18 kl 11:39 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag! Jeg smiler fortsatt av gårsdagens etterhvert fine skitur, men ser litt bekymret ut på snømengden jeg skal forsere på sykkel i ettermiddag. Nok nå.
Postet 05-03-18 kl 12:01 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Skikkelig nedtur å reise fra Vestlandet med bare veier og sol, tilbake til Østlandet med metervis av snø (som bare fortsetter å komme jo!!!! ) og kulde.
Post ferie blues på gutta i heimen i morges også.
Postet 05-03-18 kl 12:49 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Sushi-lunsj i dag. :enklegleder:
Postet 05-03-18 kl 12:54 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg har startet dagen med å følge datteren på audition, så det var en morsom start på uka. Nå er det mat og kaffe og så skal jeg dra meg avgårde til dagens telefonvakt.
Postet 05-03-18 kl 13:00 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Nå er det sol fra blå himmel, enda det var meldt skyer. Skit samma, det er sol!
Det er så lyst og fint om morgenene nå, jeg er superklar for våren! Jeg har lagt inn bestilling på frø og har mange planer for den første våren uten studier på mange år. I morges var det bare -3, så det er håp om bedre tider.
Jeg liker snøen, men den kan holde seg på fjellet. I byen vil jeg ha det bart, og det er jo det fine med denne byen - det er stort sett det.
Postet 05-03-18 kl 13:47 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Nå er det nok snø og vinter.

Vinter, vinter,gå din vei, sol og vår kom til meg.
Postet 05-03-18 kl 13:50 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Enig, Millen, det holder nå, men det skal visst snø her i lange tider fremover. Jeg har gitt opp.
Postet 05-03-18 kl 14:22 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg er glad for det lille snødrysset. Det er ikke nok til å skape arbeid, men pynter opp snøen som hadde blitt skitten.

Det blir ikke vår før etter påske, så det har jeg i grunnen bare innstilt meg på.
Postet 05-03-18 kl 14:34 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Blåbær sin avatar
Her er det lenge siden jeg har vært!

Jeg har vært på intervjue i dag, og er nå hjemme med sykt barn. Uheldig kombo! Jeg holder på å bli kokko i hodet mitt. Altfor stille og mye tid til å tenke over hvert eneste ord jeg sa på intervjue i dag.
Postet 05-03-18 kl 14:36 av Blåbær Blåbær er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Blåbær, det gikk sikkert mye bedre enn det du tror når du spoler tilbake i hodet ditt.

Hvem hadde trodd at det var slik global oppvarming så ut? Men så er det altså det, i alle fall forbigående. Snøstorm i Storbritannia i mars og plussgrader på Nordpolen. Jeg er redd. Og samtidig klarer jeg ikke å la være å fryde meg litt over det helt atypiske stabile vinterværet og sola i Nord-Norge. Samme hvor unormalt det er.
Postet 05-03-18 kl 14:39 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
sindrome sin avatar
Jeg kjøpte meg elbil i november så jeg tror kanskje at jeg har reddet kloden og opphevet den globale oppvarmingen....
Postet 05-03-18 kl 17:09 av sindrome sindrome er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Yay, i kveld kom de omsider for å hente den gamle stekeovnen vår, som har stått utenfor huset siden lørdag (da Ikea/Bring egentlig skulle hentet den).
Postet 06-03-18 kl 00:33 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no