Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 21-04-17 kl 08:34 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Eller god og god, det har vært en elendig start på dagen med en lillebror som bare er sur og grinete. Det har pågått en stund og jeg er både sliten og lei av det. Når det ikke går hans vei så hater jeg han og er ikke glad i han. Jaja, en eller annen gang går det vel over.

Planer for helga er å rydde nevnte lillebrors rom og bake kaker til bursdagsfeiring, det frister ikke akkurat å være så grei med han nå altså.
Postet 21-04-17 kl 08:48 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Fredag! :doing the happy friday dance:

I helga er det hotellhelg med et at styrene jeg er med i. Der skal vi bli proppet fulle med informasjon, gjøre litt gruppearbeid og spise og drikke godt. Nesten ferie!

Men først kaffe og full arbeidsdag. :svosj:
Postet 21-04-17 kl 08:50 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Det snør.

Plan for lørdag ettermiddag/kveld er å stå kald og våt på en fotballbane. Helgen utenom det: ikkeno.

Postet 21-04-17 kl 08:58 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Det er surt og kaldt og regner bortover. Tradisjonelt vestlandsvær med andre ord. Merker ikke forskjell på om det er april eller november.

Men det er fredag da!
Postet 21-04-17 kl 09:22 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg har endelig en undervisningsfri fredag, og feirer med gjemmekontor. Jeg skal gjøre noe i dag altså. Helt sikkert. Lover.
Postet 21-04-17 kl 09:45 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God morgen! Nest siste fredag på denne jobben. But who's counting?
Postet 21-04-17 kl 09:54 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Postet 21-04-17 kl 09:54 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Skal prøve å ta helg når legen på Haukeland er ferdig med å torturere meg i dag.
Postet 21-04-17 kl 10:01 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Fredag.
På forelesning. Hadde tenkt å gjemme meg bak skjermen idag. Men neida, vi skal sitte i sirkel. Jaja.
Postet 21-04-17 kl 10:02 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg skal på jentetur på hytta og gleder meg som et barn, selv om vi fikk litt frafall i siste liten. Vin, skravling, vin, brølelatter (nei, vi bedriver ikke fnising), ski, musikk og mat. I den rekkefølgen, antagelig.

Og det er SOOOL!
Postet 21-04-17 kl 10:31 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Bursdagshelg for junior. Klassefest i kveld og noen andre kompiser på pizzakveld i morgen. På søndag skal resten av familien til byen og kamp så da får jeg huset for meg selv.
Postet 21-04-17 kl 10:37 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Mann og barn er ute av huset, så jeg får pakke og rydde i fred og ro. Fotografering om én uke, takst om halvannen og visning om snaue tre.
Postet 21-04-17 kl 10:38 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Det snør.
Postet 21-04-17 kl 10:42 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Jeg tror jeg hadde likt meg på jentehyttetur hos Candy.

Smertestillende og Outlander i sola her, oppleves som lett pussig.
Postet 21-04-17 kl 10:50 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jeg skulle ønske jeg var på jenehyttetur med Candy også, jeg tror jeg kunne likt meg der!

Her er det loppemarkedshelg, og massssssse dugnadsjobbing. Men hu hei, masse folk og masse penger i korpskassa, vi skal vel stå'an over denne helga også. Men før det: jobbejobbejobbe. Mål for dagen: ajour mailboks.
Postet 21-04-17 kl 11:04 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg skal på Karpe Diem-konsert i kveld og stiller sterkt i "glede seg mest"-konkurransen. Særlig når anmeldelsen av gårsdagens konsert i Aftenposten lød: "Sjelden har jeg hatt så lyst til å trille en 7-er på terningen".
Postet 21-04-17 kl 11:08 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Inspirasjonsdag i dag og i morgen får jeg endelig samlet en gammel skolevenninnegjeng, yay! Derimellom har vi håndballavslutning og fotballcup. Samtidig, så klart.
Postet 21-04-17 kl 12:00 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hihi, jeg fikk nettopp plass til guttungen (13) på Karpe Diem i morra, det blir gøy. Og meg da. Og så lovte jeg å henge igjen litt etterpå og sortere folk.
Postet 21-04-17 kl 12:22 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Her snør det ikke, godt vær og passe varmt tror jeg. Snart helg.
Postet 21-04-17 kl 13:37 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Åååh skulle gjerne vært på Karpe Diem konsert jeg også. Storesøster og meg er stor fan. Her er det et realt skitvær med snøfnugg i luften. Har hjemmekontor men jobber lite, og og koser meg med min 4 kopp kaffe. Nå er det snart helg!!!
Postet 21-04-17 kl 14:12 av Michelle Michelle er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jeg har vært på café og prøvesmakt konfirmasjonskake med FP-Molly. Hihi!
Postet 21-04-17 kl 14:16 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg har prøvd ToGoodToGo appen for første gang og om en halv time skal jeg bort på hotellet som ligger rett bort i gaten for å hente en boks med overskuddsmat fra lunsjbuffeten. Veldig spent på hva jeg får for 35 kroner. Men det er et godt initiativ, så jeg vil gjerne sjekke det ut. Jeg har hatt appen en stund, men det har liksom aldri passet før.
Postet 21-04-17 kl 14:27 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Jeg og Junior skal også på Karpe diem i dag. Gleder meg helt villt mye, selv om det bare et et år siden forrige konsert jeg var på med dem.
Postet 21-04-17 kl 14:27 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
ToGoodToGo leverte. En god boks, laks og eggerøre, stekte poteter, salat og pasta med kylling og sopp. Definitivt verd pengene.
Postet 21-04-17 kl 15:26 av Blå Blå er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no