Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 18-07-17 kl 10:14 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
Først ute! Så langt på dag. Jaja, da er det ferie, vel

Vi skal forflytte oss et hakk sørover på Sørvestlandet i dag. Ungene gidder ikke å sovne på kvelden og står opp alt for tidlig, så de blir sikkert en fryd å ha sammen i baksetet. Krysser fingre for at Minsten sovner..
Postet 18-07-17 kl 10:21 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg har akkurat tutlet meg inn på kontoret. Det er jo grenser for hvor tidlig man kan stå opp i juli.
Postet 18-07-17 kl 10:28 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn! Vi sitter og venter på et ledig frokostbord på hotellet vårt, som ligger på en stille og idyllisk plass på en liten øy i den jødiske delen av Venezia. Skulle ikke tro det kunne være så fredelig så sentralt her i byen! Vurderer en båttur til Burano senere i dag.
Postet 18-07-17 kl 10:42 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Det er en av de fine tingene med Venezia – det er selvsagt horder av turister, men de har en tendens til å holde seg på noen veldig få gater. Så det er massevis av fredelig og nydelig Venezia igjen å utforske i relativ fred og ro.
Postet 18-07-17 kl 10:48 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Jeg sitter på kontoret og funderer på hvordan vi best skal utnytte den ene sommerdagen som Vestlandet visstnok skal tildeles i morgen. Jeg har fri, så muligens campe på stranda allerede i kveld?
Postet 18-07-17 kl 11:04 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Vi er på en fantastisk plass ved havet og her skal vi være. Imorgen beveger vi oss opp i fjellet, blir bra det også om finværet slår til.
Men altså, våkne til måkeskrik og sjøluft, utrolig deilig.
Postet 18-07-17 kl 11:24 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Morn fra Cambridge. Jeg har tradisjonen tro når jeg er her løpt for lenge på morgenen, etterfulgt av lange vandringer i gatene på dagen og har blitt belønnet med en ny og spennende senebetennelse på utsiden av foten. Bortsett fra det er det veldig fint med ferie.

Frk Fryd, camping på stranda høres herlig ut.
Postet 18-07-17 kl 11:42 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg har med et sjokk gått inn i tilværelsen som mor til to tenåringer. Lillesøster, som alltid har vært en morgenfugl, har plutselig begynt å sove lenge. Så nå har jeg vært våken i en time og er fremdeles alene. Jeg har ryddet kjøkkenet, spist frokost og jobbet litt, så nå er jeg snart klar til sofa og aviser tror jeg. Ferie er slett ikke så ille.
Postet 18-07-17 kl 11:51 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg er så heldig at eg har ei venninne som arbeider på ein institusjon med utebasseng, og dit skal me i dag. Men det er eit innmari vindvær da....
Postet 18-07-17 kl 11:57 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Vi har bestemt at nå er det nok hytteliv og reiser til svigers imorgen.
Det er lang kjøretur, men fort opp dit- være Der noen dager og så hjem.
Postet 18-07-17 kl 13:54 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Vi har vært på omvisning i det jødiske museet, med besøk i tre synagoger med ulik nasjonalitet - veldig interessant om ghettoens og Venezias historie, kan anbefales. Oppdaget at en fjerde synagoge, den italienske, er i øverste etasje på hotellet vårt.

Nå er det båttur til Burano, der vi forhåpentligvis finner lunsj!
Postet 18-07-17 kl 14:09 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Været i Bergen suger gamle hoppetau! Ellers sitter jeg på Haukeland og blomstrer, jeg følger mamma på kontroll. Så sånn sett er jo været OK.
Postet 18-07-17 kl 14:13 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi forflytter oss fra Amsterdam til Breda (fremdeles Nederland). Vi tok en omvei via Den Haag i håp om å se litt mer av Nederland, men toget ser ikke akkurat ut til å velge den mest spektakulære ruta. Det er gratis wifi på toget, så ungene ser uansett ikke noe annet enn skjermene sine.
Postet 18-07-17 kl 14:20 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God formiddag eller er det blitt ettermiddag nå kanskje? Vel jeg har iallefall klart kommer meg ut på en times gåtur. Målet er egentlig hver dag, men i går ble det ikke.

Nå er det snart på tide å lage noe som ligner middag, ene ungen er syk, den andre har dratt ut.
Postet 18-07-17 kl 16:40 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Det har da vært opptil flere solglimt i Bergen i dag! Og ikke regn, så langt. Vi har vært ute og matet ender, og på ymse butikker, nå er det nettbrett på opptil flere av oss. Deilig med ferie!
Postet 18-07-17 kl 18:26 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Har regna her. Og sola var så vidt framme i nokre minutter, men no er eg blitt lova to dagar med sommar. Lurar på om eg har alt eg trenger for å nyte sola?
Postet 18-07-17 kl 18:46 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Her er det over 20 i alle fall og sol, nydelig.

Neste uke har jeg ferie igjen i to uker og lite planer, men satser på sommervær da og.
Postet 18-07-17 kl 19:18 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Her på Nordvestlandet har endelig regnet tatt en pause. Vi har vært i badeland sammen med resten av befolkningen virket det som. Ikke akkurat overraskende med tanke på sommerværet.
Postet 18-07-17 kl 19:31 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Candy Darling sin avatar
Har vært i solen og spist nydelig mat og drukket akkurat passe med vin med de fineste damene. Sommer i Oslo, ass.
Postet 18-07-17 kl 22:56 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no