Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 11-07-18 kl 07:00 av Kaffestuggu

For your information:

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=173abf03c62a


Det er lov å ta en kaffe mens man pusler, da.

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Bare hunden og jeg dom er våkne her, vi har til gjengjeld vært det en stund. Blir fine kaffe- og lesemorgener av unger som har skrudd døgnrytme.
Postet 11-07-18 kl 09:23 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
To av tre er våkne. Strand i dag også.
Postet 11-07-18 kl 09:51 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen fra jobbverden! Nedtelling til F, skal ut og spise med vennepar etter jobb, fint å gjøre litt nestenferieting før ferien. Burde vært hjemme og vasket klær egentlig, men er jo grei klestørk om dagen så satser på at det går på de dagene som er igjen.
Postet 11-07-18 kl 09:56 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Feber og sofa. Skal straks ringe legesenteret for å høre om de har tid til strep.test idag. Kjipt siste uka på jobb før ferien. Er hjemme alene da så er i det minste rolig her.
Postet 11-07-18 kl 09:56 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Rolig start på dagen her.
Får besøk og skal på besøk.
Har mest lyst til å ligge rolig på et svaberg men får se hva dagen bringer.
Postet 11-07-18 kl 10:01 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg venter på melding fra søskenbarnet mitt, litt bekymret for alt hun blir innlagt på sykehus.

Lillebror sover, vi får se hva vi finner på når han våkner.
Postet 11-07-18 kl 10:23 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg var på jobb 07.30 og har fått gjort masse!

Mannen min har tatt ferie også denne uka, så i dag var jeg den eneste som var tidlig oppe. To dager igjen!
Postet 11-07-18 kl 11:05 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi sitter på toget og forflytter oss fra Tallinn til Pärnu (i Estland). Nå er det klart for noen dager med strand og spa.
Postet 11-07-18 kl 11:31 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
God morgen! Planen for dagen involverer litt bading og så skal jeg hentet delen til bilen. Det lokale verkstedet hadde ikke tid å se på bilen min før sent neste uke, så da skal min snille bror hjelpe til med å skifte delen.
Postet 11-07-18 kl 11:33 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Miss Norway sin avatar
Endelig F igjen. Har rodd i nydelig vær i halvannen time, nuh morgenbad og kaffe.
Postet 11-07-18 kl 11:55 av Miss Norway Miss Norway er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Blei sittande med pusslespillet eg. Kanskje prøve å få gjort noko no?
Postet 11-07-18 kl 12:03 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Siste stranddag i Spania, i morgen vender vi nesen hjemover. Tre uker viser seg å være akkurat lang nok ferie for oss. Til vanlig er det sorg når vi skal hjem etter to uker, etter tre uker er det litt vemodig, men ellers greit.
I kveld er det pizza og fotball på havnen, vi heier selvsagt på England.

Jeg har fremdeles 4 uker ferie igjen, sånn er lærerlivet. Mannen skal på jobb igjen på mandag.
Vi vurderer noen dager i Oslo på NC i juli/august, men siden vi er treig med bestemmelsen er det dyrt meg hotell. Gode tips til rimelig overnatting mottas med takk.
Postet 11-07-18 kl 12:43 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Ingenting som å handle på den lokale bittelille Coop-en for å få følelsen av å være på superdyr lyx-ferie! Yikes, så dyrt.

Ellers: dag 7 i fjellheimen. Vi er fortsatt ved godt mot. Isolasjonen preger, men vi finner trøst i å få Glimt av den utenforliggende verdenen med å se på Disney Chanel med tysk dubbing.
Postet 11-07-18 kl 14:27 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Sitter på Tegel og blomstrer. Irriterende når jeg skulle ha vært på film-workshop. Men i dag har jeg i hvert fall møtt på et hyggelig menneske, så får vi se om hun kan utrette mirakler.
Postet 11-07-18 kl 14:47 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Fått apocillin og prednisolon etter dagens utflukt til legesenteret. Nå litt mer sofa. Det stresser meg ufattelig mye at jeg ikke får gjort noe av alt som burde blitt ferdig før ferien. I tillegg kjipt å gå pjusk ut i ferie..
Postet 11-07-18 kl 17:06 av vixen vixen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no