Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 01-04-19 kl 09:31 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
Addison sin avatar


Megatrøtt morgen med hodet på vintertid. Og en iskald start, 16,5 grader inne i stuen etter en helg med mye folk i huset og solen inn i hele går var all varme skrudd ned til minimum. Jeje, blir vel plussgrader ute etter hvert i dag. Nydelig klar solmorgen!
Postet 01-04-19 kl 09:38 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar

Kjempetrøtt her også. Mandag er hardt. Mandag etter klokkeskruing er enda hardere.
Postet 01-04-19 kl 09:52 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Ganske OK mandag her, selv med klokkesnu og 5 kalde. Måtte på med full vinterhabitt for å sykle, men det gikk greit.
Postet 01-04-19 kl 10:12 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Drittmandag ble litt bedre av den sjarmerende aprilspøken til Språkrådet. For en herlig gjeng!
Postet 01-04-19 kl 10:14 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det er rett og slett litt for mange selskaper som spøker med navnebytte i dag. Det er forsåvidt morsomt, men ikke når det kommer 15 sånne meldinger.
Postet 01-04-19 kl 10:19 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Mornmorn! Det gikk på et vis å få opp B-tenåringen i morges, men litt ampert var det jo. Jeg føler meg ganske kvikk selv, da, det er da noe!
Postet 01-04-19 kl 10:20 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har bare sett Språkrådet sin, det er fordelen med å kun ha rukket FB. Da leker jeg i mitt eget ekkokammer.
Postet 01-04-19 kl 10:21 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Språkrådet sin var morsom. Absolutt

Jeg lurer likevel på om kirken har vunnet i år med saken om at man av personvernhensyn ikke lenger kan si navnet i dåpen.

Ellers er det en trett morgen og jeg er forkjølet og har vondt i halsen. Men ingen andre planer enn å trene og komme meg hjem etter jobb, så jeg skal nok overleve.
Postet 01-04-19 kl 10:50 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Jeg har visst ikke sett noen morsomheter i dag annet enn en fra jobb om at vi skal fordelsbeskattes for gratis parkering på jobb.

Kaldt ute, men strålende sol og vi er i det minste i april. 10 dager til påskeferie.
Postet 01-04-19 kl 10:56 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Sykepleien har en morsom en også.
Postet 01-04-19 kl 11:05 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Skolen her hadde en morsom en, om ønske om statister til storfilmen som spilles inn i bygda nå. Men ungene kom til å få ugyldig fravær asså.
Postet 01-04-19 kl 11:10 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg skal prøve å lure klassen i dag. Dei er så introverte at dei kjem ikkje til å sei noko uansett om det er svært dårlege nyheter eg kjem med
Postet 01-04-19 kl 11:14 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Tekna skal slippe inn astrologer. Og politiet i sør-let melder om biometriske hundepass. Kjekt med 1. april.
Postet 01-04-19 kl 11:47 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg er så dårlig på å lyge at jeg ikke skal prøve å lure noen, kjenner jeg. Men likte kirken sin spøk!

Sol og fint i Bergen i dag, ut og lufte vettet litt snart.
Postet 01-04-19 kl 12:01 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vi kjører den lengste aprilspøken, samboeren og jeg har vært kjærester i 19 år i dag.
Postet 01-04-19 kl 12:04 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Storbritannia går for en Brexit Healing Tsar.
Postet 01-04-19 kl 12:28 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Vi har fått mail fra IKT-ansvarlig om at vi må bytte passord pga. russisk aktivitet i luftrommet over Nord-Norge. "Det første som skjer er at du må bytte til et passord på minst 20 tegn. Det sjekkes at passordet ditt ikke inneholder navn, og nå er også et par titalls tusen vanlige navn på kjæledyr inkludert i sjekken. I tillegg til vanlige regler som at passordet må bestå av en blanding av store og småbokstaver samt spesialtegn."

Jeg velger å forholde meg til dette som en aprilspøk til det motsatte er bevist.
Postet 01-04-19 kl 12:44 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Og slottet skal være med i good to og appen, og kongen selv skal være med å dele ut maten første dagen.


Jeg er på plass på kontoret, og har nå fått mailen opp og gå. Ikke dårlig bare det, men jeg vurderer å dra hjem. Har vondt i hodet og er litt slapp kjenner jeg.
Postet 01-04-19 kl 13:19 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Yr.no melder at EU på grunn av internasjonal standardisering har bestemt at vi skal gå over til å bruke Fahrenheit i stedet for Celsius.
Postet 01-04-19 kl 13:43 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Tjorven: Det er jo fordi det er så ekstremt mange som gjør det at det er morsomt.
Postet 01-04-19 kl 14:45 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Slem datter skremte livskiten ut av meg da hun gråtende ringte meg på jobb og sa bikkja hadde kommet ur av båndet (som han gjør med jevne mellomrom) og springer foran en bil.
For så å gaule «aprilsnarr!». Aprilsnarr du liksom!
Postet 01-04-19 kl 15:35 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg er glad i første april og er dronningen av aprilsnarr. Det gjør selvfølgelig at min familie er det umulig å lure, de er så på tå hev atte fy. Jeg er heller ikke så lettlurt generelt og på denne dagen spesielt, men i dag tok søren meg kontaktlæreren til sønnen min rotta på meg. Det var en personlig spøk, og jeg gikk på limpinnen så det sang. Det er jeg godt fornøyd med! Hæppi april!
Postet 01-04-19 kl 17:05 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
#kildekritikkdagen
Postet 01-04-19 kl 17:15 av Fersken Fersken er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no