Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 04-10-16 kl 06:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Bobbelur sin avatar
Kaffe ja... Den har jeg glemt.
Postet 04-10-16 kl 07:33 av Bobbelur Bobbelur er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Hovedtillitvalgtdag i dag, og etter gårdagen er jeg glad for det. I morgen er det planleggingsdag, så et par dager høstferie.
Postet 04-10-16 kl 07:54 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Her på Mo fortsetter høstferien. I går var mannen og jeg på kino og så "Kongens nei", og det serveres støtt og stadig mat jeg ikke har laget. Det er mye fælt. I dag skal jeg søke opp forskning og gjøre litt skolearbeid, og så er det tir i bassenget som står på programmet. Jeg liker dette feriekonseptet.
Postet 04-10-16 kl 08:07 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Nå skal sikkert noen straks lage kaffe óg. Neiånei.
Postet 04-10-16 kl 08:08 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ekstremt lite søvn i natt så dette blir en lang dag. En hanglete unge har jeg også. Høstferie ser de ikke noe til før neste uke.
Postet 04-10-16 kl 08:24 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Tirsdag. Så det så.

I går ga jeg opp. Jeg har hostet om natten i over en uke og sovet alt for lite og er helt utkjørt i kropp og hode. Så jeg ringte legen min og ba om en resept på Cosylan (sterk hostesaft som hjelper på søvnen). Jeg tok det ene møtet jeg ikke kunne utsette og så dro jeg hjem, la rent sengetøy på sengen, tok Cosylan og la meg midt på dagen. Nytelse.

Jeg sov litt i går og noenlunde bra i natt og selv om jeg fremdeles er trett og har hodet fullt av bomull, så er jeg mye bedre og på jobb igjen. To dager på kontoret og to dager på jobbreise og så er det høstferie. Jeg har avsindig mye å gjøre.
Postet 04-10-16 kl 08:29 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har brukt morgenen til å skrive klage på parkeringsboten jeg fikk i går. En skulle tro at det ikke behøvdes lapp i bilruten når man betaler med parkeringsapp.
Postet 04-10-16 kl 09:10 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Siste dag før høstferie-ish. Må jobbe litt innimellom på fridagene også, men skal være hjemme hvertfall.

Men først: kaffe.
Postet 04-10-16 kl 09:13 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Siden jeg er alene i huset, så var jeg gæren og lot vekkerklokken stå på 8 - men jeg våknet av meg selv og var nokså blid på kontoret 0830. Og fine kollegaen min hadde latt være å ta "min" plass, så jeg fikk vindusrekka. Gleden over de små ting, altså.

Ellers er det trening og pakking på agendaen i dag, og fjell i morgen. Jeg gleder meg. Tror ikke mannen skal skru, beise, bære, pakke inn, male, vaske eller gjøre noesomhelst praktisk heller, så kanskje vi rett og slett kan ha litt ferie sammen?
Postet 04-10-16 kl 09:13 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Taien sin avatar
God formiddag. Fri i dag. Jeg ble vekket halv åtte av sang og brownies på senga. Så slukna jeg når ungene gikk på skolen og ble vekket en time senere av husverten som skal skifte vindu!
Dagen i dag består av kakebaking og evnt underholdning av besøk senere (hvis det kommer noen).
Postet 04-10-16 kl 09:25 av Taien Taien er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Hurra for Taien!
Postet 04-10-16 kl 09:30 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Ferie på meg og. Ungene og jeg kjører stor båt. Nærmer oss Tyskland nå Liten lugar og aktive unger, på tide å hive seg i dusjen, høres det ut som.

God tirsdag!

Edit: Og DER fikk jeg visst netttilgang igjen. Jaja, straks på land for å tømme unger for energi!
Postet 04-10-16 kl 09:52 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med dagen, Taien! Håper du får en flott bursdag.
Postet 04-10-16 kl 10:54 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Bobbelur sin avatar
Hipp-hipp for Taien!
Postet 04-10-16 kl 10:59 av Bobbelur Bobbelur er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Hva skjer med Wikileaks da? Skal vi sitte igjen med Donald som eneste presidentkandidat?
Postet 04-10-16 kl 11:14 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Dali, jeg tenkte det samme. Jeg er i prinsippet for wikileaks som fenomen, men samtidig så kan jo dette gi enormt kjipe konsekvenser. Når kommer lekkasjene om Trump? Problemet er vel også at Trumps kjernevelgere vektlegger avsløringer om Clinton og Trump ulikt.
Postet 04-10-16 kl 11:18 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer, Taien
Postet 04-10-16 kl 11:52 av star star er ikke aktiv
Gammel
Taien sin avatar
Takk takk! Jeg ble kidnappet ut på bursdagspicknic av venninna mi, med reker og godsaker. Nydelig gave fikk jeg pgså. Så uventet og veldig kjekt!
Postet 04-10-16 kl 15:42 av Taien Taien er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no