Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 27-12-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 36

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Vi er i bilen på vei til Gøteborg. Oppmøte kl. 12 for cupungen. Første kamp kl. 16.
Postet 27-12-17 kl 09:10 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
God morgen. På jobb idag igjen gitt. Mini skal en dag i bhg før det blir juletrefest i ettermiddag. Helt greit med en jobbdag i romjula egentlig.
Postet 27-12-17 kl 09:26 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Kort natt. Hjemmekontor idag og imorgen, så det er bare å komme igang kanskje. Føler jula blir veldig kort men på den positive siden. Det går mot lysere tider!
En tur på butikken må til idag.
Postet 27-12-17 kl 09:44 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg er også på jobb og veldig trett. Heldigvis den eneste jobbdagen denne uken, så jeg skal ikke klage for mye.

Familieselskap i kveld, så jeg har kjole og pensko i en veske og skifter her før jeg går. Det er travelt med jul.
Postet 27-12-17 kl 09:55 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Optiker i dag, jobb i morgen, men det ser jeg fram til, trenger å få sittet i ro og tenkt noen lange tanker. i tillegg er det kortere dager i jula, så da får jeg fylt opp dagen raskt.
Postet 27-12-17 kl 10:44 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Trives du fortsatt i ny jobb? Jeg bytter jobb 1. april. Det er skummelt og spennende.
Postet 27-12-17 kl 11:00 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Lykkelig morgen! Våknet i hyttesenga etter at vi bestemte oss for å kjøre opp i natt. Kom opp til umåkt hyttevei og en halvmeter nysnø litt før kl to, men både det og iskald seng er virkelig verdt detvå våkne her om morgenen!
Postet 27-12-17 kl 11:10 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Så spennende, Blånn. Samme type jobb eller bytter du helt?

Jeg jobber litt i dag. Det blir nok en ganske kort dag, men noen timer med opprydding i mailboksen gjør seg. Ja og litt prosjektøkonomi, da, det er tross alt snart årsslutt.
Postet 27-12-17 kl 11:15 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Samme type jobb. Går fra inspektør til ass. rektor.
Postet 27-12-17 kl 11:26 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Hos min arbeidsgiver har alle fri i romjula (og i påska), så jeg sløver. Nå forsøker jeg å få familien ut på skitur, men det går ikke så fort. (Vi går ikke så fort på ski heller. )
Postet 27-12-17 kl 11:38 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg jobber halvdag hjemmekontor fra England. Og timene bare flyr. Jeg kunne glatt ha jobbet full dag, men jeg skal være hard mot meg selv og logge av når de tilmålte timene mine er ute.
Postet 27-12-17 kl 11:42 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God formiddag!
Her sov alle lenge idag så jeg har ennå ikke fått i meg dagens første kaffe.
Idag må jeg ut en tur kjenner jeg.
Postet 27-12-17 kl 11:43 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Salige deilige romjula. i dag er det sulling, rydding, ein tur ut på glattisen, og takk til alle som sa fra om vei- og føreforhold inn til Haslum i går. De er snille. Det gjekk bra, mye overvann innover, fint heim att om kvelden.
Men altså, i dag er mitt største problem at jenta vil ha taco, og eg vil ha fisk til middag.
Postet 27-12-17 kl 12:15 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Sløving i heimen med bare veslejenta hjemme. Gruer meg litt til hun får to overnattingsgjester på besøk, samtidig som eldstemann får besøk av det han blånekter er kjæresten. Og jeg lurer på hva vi skal ha til middag.
Postet 27-12-17 kl 12:26 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Jeg har fri, i kveld blir det pizza med svoger og nevø som kommer fra utlandet. Barna trenger omgang med andre, men mange er på fjellet. Lille får straks besøk av en venn, det blir bra.
Postet 27-12-17 kl 12:42 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Mannen er på jobb, jeg ligger pal og er syk. Dårlig samvittighet for veslebarnet som må ta hensyn til meg og for vennefest som går fløyten. Romjula er ikke min favoritt uansett, men den er jo dobbelt så ille når jeg ligger rett ut. Det er sol ute da, deilig å få lys inn vinduene.
Postet 27-12-17 kl 12:52 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vi er fortsatt uti havgapet og her er det hvit jul og bare idyll. Juletrefest litt senere i dag, skal bli kjekt.
Postet 27-12-17 kl 12:53 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Minerva sin avatar
God morgen! Her har svigers akkurat reist hjemover etter å besøkt oss siden lille julaften... Har gått fint, men nå kjente jeg at jeg trengte luft og stillhet, så snille mannen har tatt med begge barna på Østfoldbadet, og lovet meg TakeAway Sushi og Prosecco i kveld. Nå skal jeg gå meg en lang tur alene med lydbok på øret, noe av det beste jeg veit. Deilig med sol i dag, i går var det sørgelig mørkt og vått, gitt.

God bedring, Blondie!
Postet 27-12-17 kl 13:00 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Sitat:
Opprinnelig lagt inn av Blånn
Samme type jobb. Går fra inspektør til ass. rektor.
På samme skole?

Grattis med ny jobb, hvor skal ass.rektor hen? Jeg stortrives i jobben, det er denne typen jobb jeg skal ha, jeg føler at jeg får brukt hele meg!
Postet 27-12-17 kl 13:17 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Ikke samme skole. Trekker ned i sentrum.
Postet 27-12-17 kl 13:51 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Kommer du til oss, Blånn? Rektor slutter nemlig, så jeg går ut i fra at vi trenger ny ass. rektor mens nåværende ass. rektor fungerer som rektor.
Postet 27-12-17 kl 14:02 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Lykke til Blånn! Gøy!
Postet 27-12-17 kl 14:23 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
På fjellet på ski.
Postet 27-12-17 kl 15:20 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg skal også begynne i ny jobb etter påske! / På tide etter tosifret antall år i samme selskap. Tror det blir bra! Her hviler pusekattene etter en vill og gal morgen, vi andre rydder, vasker klær og gjør litt hverdagsgreier. I dag blir det pizzamiddag her også, nok julemat for en stund. Må pønske ut litt mer rundt nyttårsmenyen, skal ha tre vennepar og noen barn til bords.
Postet 27-12-17 kl 15:53 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
Her er jeg og vesla syke. Vi har alle ferie hele uken så mannen er på vei til butikken for å kjøpe grillet kylling som er det eneste vesla har lyst på. Blir bra med pommes noisette, salat og tzatziki til, lei julemat nå så blir godt med noe helt annet.
Postet 27-12-17 kl 16:05 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Alle friske her, men jeg noterer meg at vi er hverdagsmennesker og at det kan være greit med et par dager jobb/SFO/barnehage neste jul. Pinnekjøttrester til middag i dag, i morgen blir det jommen meg taco.
Postet 27-12-17 kl 18:34 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har hatt en rolig dag, gått meg en tur, sovet og slappet av. Godt med litt barnefri.
Postet 27-12-17 kl 20:04 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Sitat:
Kommer du til oss, Blånn? Rektor slutter nemlig, så jeg går ut i fra at vi trenger ny ass. rektor mens nåværende ass. rektor fungerer som rektor.
Tror nok ikke det uten at jeg vet hvor du har barna dine. Dette er en fast jobb.
Postet 27-12-17 kl 22:58 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi er i Gøteborg. Her pissregner det. Laget til mellomste gikk på et stortap i første kamp. Av og til lurer jeg på hvorfor trener disponerer gutta som han gjør. Min fikk spille i 8 minutter og lagde 2 mål, av totalt 12. De spiller 2x20 min. så han hadde god uttelling.
Postet 27-12-17 kl 23:00 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg vil og ha fast jobb... Nå.
Postet 27-12-17 kl 23:09 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Det skjønner jeg godt, Millen! Jeg hadde aldri sagt opp jobben min for noe midlertidig, og har heldigvis et yrke hvor fast ansettelse er normen.
Postet 27-12-17 kl 23:16 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
apan sin avatar
Jeg er spent på både hvor Pamina er og Blånn skal - gratulerer med ny jobb, Blånn! Selv får jeg aldri somlet meg til å bytte etter over 10 år samme sted i Osloskolen.

Jeg er mett og forsøker starte på en genser. Når man strikker, spiser man mindre *gammelt jungelord*.
Postet 27-12-17 kl 23:56 av apan apan er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg mistet to jo jobben i 2014 etter nedbemanning og har bare hatt korte vikariat/ engasjement siden da. :lei og nedfor:
Postet 27-12-17 kl 23:57 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
apan sin avatar
Håper det ordner seg snart, Millen .
Postet 28-12-17 kl 00:07 av apan apan er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Sitat:
Jeg mistet to jo jobben i 2014 etter nedbemanning og har bare hatt korte vikariat/ engasjement siden da. :lei og nedfor:
Jeg vet at du ikke sa opp selv. Det må være utrolig tøft og demotiverende! Krysser fingrene for deg!
Postet 28-12-17 kl 00:12 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Håper 2018 blir året du får fast jobb, Millen!
Postet 28-12-17 kl 00:22 av millact millact er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no