Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 23-09-16 kl 07:25 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 65  

Kommentarer

Gammel
Pingis sin avatar
Kos deg i ütlandet, ingling!

A-menneskegenene mine er aktive igjen. På tide å pusse tenner.
Postet 23-09-16 kl 21:39 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Jeg aner ikke, bestillingen fra Osloskolen har neppe vært godt og uttømmende.
Postet 23-09-16 kl 21:42 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God kveld fra sofaen! Null vin her, for å få det må jeg nemlig reise meg og gå opp en hel etasje. Syns ikke jeg kunne be sjuåringen ta med det til meg, hun var flink nok som hentet kveldsmat til lillebror. Temmelig slakk i dag, ja

Eldste har trening halv ti i morgen, så jeg burde vel egentlig bare gå og legge meg. Hadde jeg vært fornuftig, hadde jeg gjort det.
Postet 23-09-16 kl 21:51 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Musemus sin avatar
Jeg leste at mannen til Divine var førstepremien i et vinlotteri. Spørs om denne vinen spiller meg et puss?!
Her er mannen hjemme igjen etter å ha plugga vann hos gamlenaboen og sitter og glor seg gjennom Netflix, men jeg burde skifta linser for sikkert en uke siden, og ser ingenting. Kanskje det fortsatt er vinen som spiller meg et puss?!
Postet 23-09-16 kl 21:51 av Musemus Musemus er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Fnis, litt av en premie.
Postet 23-09-16 kl 22:06 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Vinen hadde skrukork, så kvelden er reddet. Men nå ser mann og oppussingshjelp på Star Wars. Bååååring. Ikke får jeg lagt meg heller, for vi må sove på stua. Kanskje jeg sniker meg til golvplass på rommet til guttungen.
Postet 23-09-16 kl 22:09 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
Ingen vin her heller, til gjengjeld ei skål med M mandel. Det er det beste Freia har komme opp med, nokonsinne.

Eg har humpa rundt i ein skral og kranglete kropp og forsøkt å rydde i dag. Familieselskap for fireåringen på søndag, og med min kapasitet må forberedelsane fordelast ut over litt meir enn like før.
Postet 23-09-16 kl 22:18 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Femårsdag i morgen med 20-ish unger, familiebursdag på søndag. Kake, gelé og godteposer til i morgen klare. Alle søndagskakene tar gjestene med, jeg er blitt god på delegering.

Jeg skal strikke og hoste opp lungene mine og se Scott and Bailey. :fredag:
Postet 23-09-16 kl 22:30 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Skilpadda sin avatar
Vi har sett super newzealandsk film med Poden (Hunt for the Wilder People), og nå er han på vei til sengs og vi på vei til senkino (Don't Breathe; håper den er skummel nok til at jeg ikke sovner!).
Postet 23-09-16 kl 22:31 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Endelig fått satt meg ned, har et kvart glass vin bare, kartongen var tom, ut å kjøpe mer i morgen.

Yngste er 8 år i dag, så dagen startet 0630 og så har det gått i ett resten med opplæring i nytt ERP system på jobb, bursdagsbesøk, handling mm. Jammen godt det er helg.

Neket: Gratulerer med nybakt 10-åring!

Ingling: Kos deg som best du kan på Newark og gled deg til varmen.
Postet 23-09-16 kl 22:46 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Vi er på fjellhytta for første gang siden april, og skal forhåpentligvis få malt et gelender i løpet av helgen. Ellers er planen bare å sykle kule skogsstiene og slappe av. Og bli frisk fra den pokkers bihulebetennelsen.
Postet 23-09-16 kl 23:14 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Jeg har samme dag som Matilda i vente. Men vi tar det på lekeland. dyrt, men verdt det for å slippe stresset.
Postet 23-09-16 kl 23:17 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Lykke til, Dali! Jeg har bytta ut Scott og Bailey med toåring som også hoster opp lungene sine. Håhå, jaja.
Postet 23-09-16 kl 23:26 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
, hosting er noe herk.

Jeg begynner å kjenne på fredagstrøttheten. Halvannen time til takeoff!
Postet 23-09-16 kl 23:29 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Heilo sin avatar
God bedring til alle som hoster og snufser! Og lykke til til alle som skal ut i barnebursdagskrige i helga.
Postet 23-09-16 kl 23:51 av Heilo Heilo er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no