Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 23-01-19 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar
Først?
Jeg tror det er klink is ute, så jeg burde får opp farten. Må bare ligge litt til under dynen.
Postet 23-01-19 kl 08:24 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg er på jobb, kom meg avgårde tidlig i dag. Det blir et par korte kontordager, som tas igjen med noen timer hjemmekontor mens jeg er hundevakt fredag.
Postet 23-01-19 kl 08:45 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Mårn. Skal vi se- holde sofaen og se hva dagen bringer. Men først kaffe.
Postet 23-01-19 kl 08:47 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. Vond rygg, men det går seg nok til.

Syklet til jobb i lett snøvær - ikke helt det de meldte sist jeg så på værvarselet, og det minnet meg på at jeg må få kjøpt noen sykkelbriller.

I kveld blir det helkveld i håndballens tegn. Først Norge-Ungarn, og så Sverige-Danmark. :heia Norge:
Postet 23-01-19 kl 09:18 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Morgen, sovet lenge, men ikke for lenge.
Nå har jeg kaffe, snart er det skype-møte.
Postet 23-01-19 kl 09:38 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Min nestsiste dag hos denne arbeidsgiveren. Jeg har lite å gjøre og gleder meg til neste jobb, men kjenner veldig på at jeg kommer til å savne alle de fine folka.
Postet 23-01-19 kl 09:49 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg har bokset på morgenen, dusjet og stelt meg lynraskt, styrtet til pulten og sett over det jeg satt og jobbet med i går kveld, for å være sikker på at alt var ship shape til møtet klokka 9. Som er i morgen.

Jaja, masse tid til finpuss!
Postet 23-01-19 kl 10:00 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Ingen undervisning og ganske få møter i dag, men så var det Forelesningen Om Ting Jeg Ikke Kan i morgen ettermiddag, da. Man kan jo lure på hvorfor jeg absolutt skal si ja til sånt hele tida, men sånn er det visst bare.
Postet 23-01-19 kl 10:16 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Ny dag i Sommerland. Jeg gjetter på at det blir bading, isspising, leking og en tur ned på stranda i dag.
Postet 23-01-19 kl 10:49 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Det høres velidg deilig ut Timar!

Utrolig tom dag i kalenderen. Deilig å få litt unna på jobb.
Postet 23-01-19 kl 13:38 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Det høres ut som en fin dag ja, Timar!

Jeg startet dagen supereffektivt og leverte før normal tid, så da var selvsagt bussen forsinket. Rakk kurs med bare bittelitt forsinkelse, for så å styrte på jobb og nijobbe fulgt av to møter. Nå har jeg pustepause og skal få unna litt greier før jeg må dra og hente barn. :svett:
Postet 23-01-19 kl 15:03 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no