Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger

Det som skjer, det skjer.

Lenams liv i et nøtteskall.
Gammel

Lenam som turnéenke. Halvveis i elendighet

Postet 06-10-08 kl 19:51 av Lenam
Mannen min Rockstar er ute og gjør Europa, igjen i bittelille nord sitter en stakkars Lenam. Til historien hører det to elleville barn, hus som ikke er ferdig, bitteliten lånt leilighet i fjerde etasje uten heis.

Dag 1: Dagen går som smurt. Mamma Lenam er ved godt mot, dette skal da gå bare storveis.

Dag 2: Logistikken er tøff, hvordan få to morragrettne barn, en morragretten mor på henholdsvis jobb og barnehage, helst i tide?
I stresset ved leveringen fikk mor...
Lenam sin avatar
awesom
Postet under Uten kategori
Kommentarer 42 Lenam er ikke aktiv
Gammel

Ostepop-Fordi jeg fortjener det!

Postet 05-10-08 kl 21:29 av Lenam
I dag har jeg utført dugnad for handball-laget mitt. Jobben besto av å dele ut reklame. Jeg har på min fridag brukt 5 timer på å gå fra postkasse til postkasse, stappet unødvendig kassefyll i uintresserte mennesker postkasser. Men jeg var flink, stappet bare flyer i en kasse som var merket med "Neitakk til uadressert reklame", det var fordi jeg synes at vedkommende er en oppblåst Frp-dust. *ond*
Jeg måtte humre litt da jeg gikk der da, tenk om noen jeg kjenner såg meg. De må jo ha...
Lenam sin avatar
awesom
Postet under Uten kategori
Kommentarer 44 Lenam er ikke aktiv
Gammel

Så syk som bare en mann kan bli.

Postet 21-09-08 kl 17:32 av Lenam
Jeg tror jeg må sjekke underlivet mitt litt mer nøye. Det må henge et mannlig kjønnsorgan der som jeg ikke har oppdaget de siste 26.33 årene jeg har levd.

Jeg er nemlig syk, så syk som bare en mann kan bli. Jeg har fått influensa å det verker bare jeg løfter på armene. Det kjennes ut som om jeg står med en fot i graven, å ingen tar meg seriøst.
Lenam sin avatar
awesom
Postet under Uten kategori
Kommentarer 10 Lenam er ikke aktiv
Gammel

Historien om da Jernskrot ble far.

Postet 19-09-08 kl 17:01 av Lenam
Oppdatert 19-09-08 kl 17:07 av Lenam
The long story:

Det var en gang en relativt ung mann, han hadde grunnet sine mange piercinger fått navnet Onkel Jernskrot av sin unge nevø Odin. En sommeren dro Jernskrot på festival, så som han gjort så mange ganger før. Spesiellt for akkurat denne festivalen var at han møtte en ung dame, med like store øreflipper som seg selv. Det ene førte til det andre, og en dag i mai ble en nydelig bitteliten mørkhåret skjønnhet født.

Hun skal hete Isolde Ilona sa de stolte foreldre...
Lenam sin avatar
awesom
Postet under Uten kategori
Kommentarer 44 Lenam er ikke aktiv
Gammel

To blogg, or not to blogg...

Postet 18-09-08 kl 21:28 av Lenam
...that´s the question.

Jeg burde jo så avgjort blogge om min til tider kaotiske hverdag, om mine knusebedårende, rampete og ikke minst finurlige barn. Jeg burde blogge om jobben jeg elsker, om huset som bør stå ferdig 1 november, om mamman min som bor så alt for langt bort, om tantebarnet mitt som på ramme alvor heter Simsalabim. Ja jeg bør så avgjort ha en blogg.

Bør jeg ikke?
Lenam sin avatar
awesom
Kommentarer 37 Lenam er ikke aktiv

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no