Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 03-06-19 kl 13:08 av Kaffestuggu

Vi øvde oss på å lage denne og glemte visst å åpne i skikkelig tid.

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Må vel komme meg ut en tur i dag. Magen virker rolig, så best å benytte sjansen.
Postet 03-06-19 kl 13:15 av star star er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Startet dagen med legetime, nå er det rapportering for alle penga.
Postet 03-06-19 kl 13:23 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Her er det midt i formidagsmaten for min del. Hjemmekontor gir gode lunsjmuligheter.
Postet 03-06-19 kl 13:31 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Tacorester til lunsj på mitt gjemmekontor. Ikke å forakte. Det som derimot nok kan foraktes, er det som later som det er en bacheloroppgave. Men i morgen skal jeg levere den og aldri tenke på den igjen!
Postet 03-06-19 kl 13:36 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg sendte snart-åtteåringen på overnatting med klassen i morges, første gang hun sover borte utenom hos familie og venner. Litt uvant og rart for mor, men barnet var strålende fornøyd og gledet seg, så håper det holder natten over! Jeg skal døyve savnet med middag og vin med gode venninner/ekskollegaer.
Postet 03-06-19 kl 13:50 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har vært hjemme med sykt barn i dag, pottetett, hoste som han har røyka i 40 år og slapp. Nå venter jeg på at storebror kommer hjem og kan stikke på butikken.
Postet 03-06-19 kl 15:14 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Vi teller ned skoledager til ferie. Trøtte barn om morgenen, selv ikke besøk av tannfeen hjalp særlig.
Postet 03-06-19 kl 15:21 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
13 skoledager igjen her. Jeg skal ha undervisning i 8 av de, egentlig 9, men det er en turdag så den regner jeg ikke med.
Postet 03-06-19 kl 15:55 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Vært hos tannlegen. Det gjør vondt i lommeboka, selv med refusjon.
Postet 03-06-19 kl 15:58 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Knerten ble sendt på leirskole i dag. Når han kommer hjem er det 8 skoledager, og slett ikke alle av dem er særlig mye skole. Han regner seg som ferdig med 6. klasse nå.
Postet 03-06-19 kl 19:20 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Java sin avatar
Jeg har også sendt avgårde på leirskole i dag. Kanskje de er på samme?
Postet 03-06-19 kl 19:37 av Java Java er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Min er på Høvringen i Rondane. Men jeg tror de er så mange at de regjerer stedet alene. Kullet til knerten har 125 elever.
Postet 03-06-19 kl 20:00 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Min var på Høvringen, Tjorven, første skoleuke i 7. Det var helt fantastisk, i følge ungene.
Postet 03-06-19 kl 20:04 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Snuppa var på Høvringen i oktober i 7. klasse. Turen var fin, men det var ganske mange som ble overrasket av snø. De tenkte ikke på at temperaturen i Rondane ikke er som i byen, så opplevelsen ble visst litt begrenset av det.
Postet 03-06-19 kl 20:12 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Ja det kan være kaldt der oppe, Tjorven! Heldigvis var gjengen vår godt forberedt på været og hadde med plenty av ull og vindtett. Hvordan er det med været for Knerten og de nå?
Postet 03-06-19 kl 21:18 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Foreløpig ser det ut til at det skal være kaldt og en del regn. Knerten klarer seg, men et par av klassekameratene har trolig aldri vært i fjellet før, og jeg frykter de har med lite skikkelig tøy. Knerten har fått streng beskjed om å låne bort ulltøy hvis noen trenger v
Postet 03-06-19 kl 21:43 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Åh, Høvringen! Der har vi vært nesten hver påske i 20 år. På leirskolen altså. Håper de har nok klær ja, er jo høyfjell og kan vel være full vinter, sommer og alt mellom der.
Postet 03-06-19 kl 23:41 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jeg har vært forlover i bryllup på fjellskolen på Høvringen, så masse gode minner derfra for meg også.
Postet 03-06-19 kl 23:53 av Palmen Palmen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no