Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 22-08-19 kl 07:48 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Postet 22-08-19 kl 07:50 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Enig, Millen. Jeg våknet altfor tidlig og det passer dårlig når jeg skal ha en veldig lang og litt for innholdsrik dag. Regner med at jeg er rimelig kake når jeg treffer madrassen i kveld/natt. Godt det snart er helg.
Postet 22-08-19 kl 07:55 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Morn morn. Leser om brannene i Amazonas, eller rettere sagt, jeg bare ser alle postene om dem og klarer ikke lese for det er så grusomt. Og så skal jeg gjøre morgenyoga men prokrastinerer.
Postet 22-08-19 kl 07:59 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Her bøtter det ned, og jeg er så trøtt, så trøtt. Har heldigvis en rolig dag i dag.
Postet 22-08-19 kl 08:17 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg våknet kl. 4 og slet lenge med å sovne igjen. Så jeg stemmer i med de veldig trette.

Jeg har dessverre ikke en rolig dag i dag, så det er bare å komme seg i gang.
Postet 22-08-19 kl 08:30 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jeg har et møte kl 8 et helt annet sted enn der jeg vanligvis er, så nå sitter jeg på fremmed buss på fremmed strekning. Overraskende skummelt.
Postet 22-08-19 kl 08:31 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Glansen av første skoledag har blitt borte og i dag er vi tilbake til å mase tenåringen ut av sengen. Minsten syns han får for lite metime så han ville opp kl 06 for å bli oppdatert på favoritt youtuberene sine... :koko:
Postet 22-08-19 kl 08:32 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn! Her merkes det at det går mot høysesong, så det er bare å jobbe på.
Postet 22-08-19 kl 08:50 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Måtte kjøre ene ungen på skolen siden han nå humper på krykker.
Har to møter i ettermiddag med en times mellomrom.
Postet 22-08-19 kl 09:23 av star star er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
Mornings! Hos oss var det en 18-åring som var sent hjemme etter å ha gått på pub etter øvelse, veldig stas når hun først kan. Mens snart-13åringen suste avgårde til tidlig svømmetrening før kl. 6 i morges. Jeg blir helt svett ved tanken på begge deler. Men de klarer seg selv, heldigvis, ingen masing på noen av dem.
Postet 22-08-19 kl 09:23 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg valgte å utnytte fleksitiden og er på vei til jobb nå. Skal også gå litt tidlig for å jobbe dugnad på festival. Om bare værmeldinga stemmer, så er blir det bra.
Postet 22-08-19 kl 09:40 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Vi nærmer oss en fungerende morgenrytme etter noen eksperimentelle dager med mye nytt, men dessverre ser det ut til at den siste justeringen må bli at vi voksne står opp enda et kvarter tidligere.
Postet 22-08-19 kl 09:42 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
14-åringen står fremdeles opp grytidlig for å "rekke å bli ferdig". Dette så vi svært lite til forrige skoleår, så jeg lurer på hvor lenge det varer. Hun er pottesur som det b-mennesket hun er, men så lenge hun får holde på i fred så går det fint.

Hverdagen er skikkelig i gang, men jeg har ganske mange vekttall i logistikk (sånn helt på ordentlig) og det kommer godt med i hverdagen. Men dette er vi gode på, så alle er fornøyde.
Postet 22-08-19 kl 09:43 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Ops. Der ringte skolen og ba om lov til å sende hjem minstemann. Han har hatt vondt i et øre om kveldene noen dager, men nå var det visst vondt på dagtid også. Stort legekontor er greit noen ganger; han fikk time 12.30 i dag.
Postet 22-08-19 kl 11:07 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hjemmekontor her, godt med litt ro til å få samlet noen tråder etter en pangstart i ny jobb. Det fine med å være leder er at jeg styrer tiden mer selv, ulempen er at jeg må ta stilling til mye.
Postet 22-08-19 kl 11:52 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Tjorven: Min 14-åring er også plutselig oppe før 7 og i godt humør. Hun rekker nå å spise, kle seg, sitte på nett og re opp sengen til sofaseng før hun går avgårde 0745.

Her bøtter det også ned. Høsten er kommet ser det ut til. Tipper friidrettstreningen blir avlyst, utendørs, men vi får se.
Postet 22-08-19 kl 11:53 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Vår 14-åring har også vært der, men i går, da jeg gikk inn på rommet hennes for å få henne i seng hadde hun sovnet med klær på, og i morges da jeg vekket henne var hun totalt forvirret. Tydelig at trening er i gang og at det trengs mer søvn. Det er litt deilig.
Postet 22-08-19 kl 12:30 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
amylin sin avatar
Mine to klarer seg selv, og det er fint siden de drar etter at jeg har dratt på jobb. De lager matpakke selv også, så jeg skal bare passe på at jeg kommer meg ut døra med det jeg trenger. Vanskeligere enn man skulle tro noen ganger.
Postet 22-08-19 kl 13:41 av amylin amylin er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Så sant mine er ute av senga så fikser de ting selv. Eldste snakker flatt i halvsøvne med klar stemme at han er våken. Så jeg må ha han oppe før jeg drar.
Postet 22-08-19 kl 14:17 av star star er aktiv nå
Gammel
allium sin avatar
Jeg har kjørt sønn til flyplassen. Følte meg litt hønemor, kameraten hans kom alene, men han skal være på den andre siden av kloden til jul. Lillesøsteren gråt. Jeg var eplekjekk for ikke å uroe ham.
Postet 22-08-19 kl 14:36 av allium allium er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
allium: det må være litt rart å sende dem så langt bort for så lang tid. Men det blir sikkert en kjempeopplevelse.

Knerten har fått konstatert ørebetennelse, og startet på antibiotika. Han var ikke forberedt på treningsforbud, og ble ganske sur.
Postet 22-08-19 kl 14:41 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Hjemmekontor. Hadde besøk av montører i dag som skulle montere utvendige screens. Dog ble det ikke helt som planlagt, da selgeren tydeligvis ikke vet målene på produktene han selger, slik at det blir mer jobb for montørene, og de må komme tilbake en annen dag med nødvendig utstyr.
Postet 22-08-19 kl 14:48 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
God bedring til Knerten, Tjorven! Treningsforbudet varer vel ikke lenge. Tenker han er mye bedre over helgen.
Postet 22-08-19 kl 15:56 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Avatar sin avatar
allium: Kjenner følelsen. Min 20-åring reiser 3 mnd til Manila på lørdag og jeg gruer meg. Hun skal drive med feltarbeid. De er visst allerede advart; hører dere skyting, legg dere ned!

Jada.
Postet 22-08-19 kl 16:42 av Avatar Avatar er ikke aktiv
Gammel
allium sin avatar
Oi, Avatar, min skal heldgivis til tryggere trakter i Japan.
Postet 22-08-19 kl 16:58 av allium allium er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no