Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 23-08-19 kl 08:59 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Venter på toget til jobb. Syk er jeg og, men må på jobb.
Endelig Fredag!
Postet 23-08-19 kl 09:02 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sitter på hjemmekontor. Knerten har fått konstatert ørebetennelse og er skikkelig pjusk, så jeg holder meg hjemme med ham. Det var jo litt praktisk at jeg ikke hadde møter i dag.
Postet 23-08-19 kl 09:03 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg har kontordag etter en ganske stressende uke og er begynt å bli forkjølet, så jeg spår en ganske rolig dag.

Helgen skal gå med til å bli ferdig med ett oppussingsprosjekt og det skal bli deilig.
Postet 23-08-19 kl 09:07 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
Denne uka her har vært tre uker lang! Godt det omsider er fredag.
Postet 23-08-19 kl 09:10 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Fredag.
Er uten andre planer enn studier.
Postet 23-08-19 kl 09:11 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Amazonas brenner fortsatt. Startet dagen med å finne passende internasjonal underskriftskampanje. Valgte Avaaz sin: https://secure.avaaz.org/campaign/en...e_loc/?cWNXujb
Postet 23-08-19 kl 09:27 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Bittelite hjemmekontor i dag, og så er det helg.
Postet 23-08-19 kl 09:27 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Signert, Heilo!

Jeg er på plass på kontoret igjen etter hjemmejobbing i går. Ny jobb er fortsatt lett forvirrende, men veldig hyggelig. Blir fint med helg uten store planer, kjenner jeg.
Postet 23-08-19 kl 09:32 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Har fulgt oppfordringen din, Heilo.

Nylig fikk jeg melding fra Amnesty om at hele 5 av de underskriftskampanjene jeg hadde signert faktisk var tatt til følge - politiske fanger har blitt løslat og dødsdommer er gjort om til fengselsstraffer. Så noen ganger nytter det å gjøre bittelitt.
Postet 23-08-19 kl 09:33 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Heilo sin avatar
Veldig bra påminning om at det nytter med internasjonalt engasjement og oppmerksomhet Tjorven.
Postet 23-08-19 kl 09:39 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vi dingler i kø på røntgen. Og så kjenner jeg en murrende hodepine er på vei. Ufrivillig stopp på en av medisin og det straffer seg.
Postet 23-08-19 kl 10:13 av star star er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar
Mornings. Første 5-dagers uke etter ferien er snart over. Kom også endelig i gang igjen med trening i går kveld. Har fått ny grad og rykket opp til voksen 2, det var nesten som å begynne på videregående. Glad for å rykke opp, men havner plutselig bakerst i rekkene og føler meg litt liten og teit igjen. Heldigvis har vi flinke instruktører og god stemning så jeg slapp buksevann.
Postet 23-08-19 kl 10:19 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Ferdigtrent, skal fortsette med startsamtaler med kontaktelevene mine.

Denne uka har vært verdens lengste. Jeg er fullstendig vridd og spyttet ut, og har ikke engang fått med meg at det brenner i Amazonas. Nyheter, hva er det?
Postet 23-08-19 kl 10:33 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Så bra. Signerte eg også og delte på face. I dag er det frisør, i no, på jobb, og så lurer eg på korleis eg skal bli kvitt verdens verste skuldre- og hodeverk.
Postet 23-08-19 kl 11:04 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Signerte jeg også, i tillegg til et bidrag til Regnskogsfondets kampanje.

Ut og jobbe nå, Eia!
Postet 23-08-19 kl 11:16 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Heiv innpå et par tabletter og det virker som om hodepina holdes i sjakk.
Røntgen var fort gjort og de påstår de ikke ser noe brudd.
Postet 23-08-19 kl 13:01 av star star er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg gråter nesten av at jeg har fulle helger fremover. Bare hyggelige ting, men det er vanskelig å hente seg inn. Typisk, i ferien lurte jeg på alvor om noen andre var i live.
Postet 23-08-19 kl 15:55 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Første uke med elever på skolen er straks overlevd. Det kan tegne til å bli mye kveldsjobbing framover for elevsaker tar mye tid. Har allerede blitt slått, sparket og bitt, trøstet gråtende lærer, men også sett at de aller fleste elevene synes det er fint å være tilbake etter ferien.

Men bå er det straks (jobbe)helg.
Postet 23-08-19 kl 16:56 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no