Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 03-01-17 kl 08:07 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 26

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
Blærgh, sovet dårlig, ungene sovnet seint og vi er alle stuptrøtt. Vel, alle oppe, så vi overlever nok dagen. Badevakt i ettermiddag, den siste siden minstemann slutter på svømming nå siden det blir kollisjon med fotballtreningene.
Postet 03-01-17 kl 08:10 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hjemmekontor i dag, siden skolen ikke starter før i morgen. Jobber med å få ungene opp. /
Postet 03-01-17 kl 09:14 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Skole i dag, til og med yngste som er morgenfugl syntes det var ille og trodde han måtte ha fri. Men, de kom seg avgårde i mørket og det går nok fint.
Postet 03-01-17 kl 09:17 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Det tar tid å komme i rytme igjen.. Fortsatt forferdelig vondt å stå opp.
Postet 03-01-17 kl 09:20 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Eldstemann dro tilbake til leir i går, de to yngste har ferie i dag også. Jeg er på kontoret og lurer på hvor jeg skal begynne. Her står ingenting stille selv om det nå er litt juleferie her i landet. Nuvel, mørkt og kaldt, januar er seg selv lik. Men det går mot lysere tider!
Postet 03-01-17 kl 09:21 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, morn! Jeg er faktisk skikkelig i gir (det hjelper med deadlinepanikk x 2!), kom på kontoret halv åtte og har allerede gjort opptil flere nyttige ting. Det så ut til at motivasjonen var litt lavere i den yngre generasjonen, da jeg dro hjemmefra lå trettenåringen og ulte som en hund fordi hun måtte stå opp.
Postet 03-01-17 kl 09:24 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Noen fryktelig trøtte her også. Minstemann mente det burde være ulovlig å sende små barn til fengselet
Vel, de er nå på plass og det kommer seg nok etter hvert. Litt rutiner er helt greit tenker jeg.

Selv er jeg helt utslitt og skal ikke innfinne meg på jobb før neste uke.
Postet 03-01-17 kl 09:34 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg var noe så utrolig effektiv i går at jeg er fortsatt sjokkskadet. Og så var jeg kjempeflink og la meg tidlig, for å få nok søvn, men våknet midt på natten av en voldsom hodepine, så jeg er trøtt i dag likevel. Får overleve på kaffe og paracet og dra hjem tidlig, så går det seg til.
Postet 03-01-17 kl 09:35 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Det var to skikkelig trøtte gutter her i dag morges. Jeg vekket dem forholdsvis tidlig i går, jeg prøvde åtte, men fikk ikke kontakt før ni, så de skulle snu døgnet tilbake, men det hjalp visst ikke stort.

Vi er igang med nytt år på jobben og jeg drar på første jobbreise i dag. Hei hvor det går!
Postet 03-01-17 kl 09:41 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
Vesla skal til frisøren i dag, jeg skal forsøke få i gang meg selv, svare på litt Mail osv.
Mannen er på jobb. Hverdagen kommer raskt på føler jeg.
Postet 03-01-17 kl 09:57 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God morgen! I dag begynner seksjonen å bli komplett igjen, så det er et visst inntrykk av alminnelig hverdag på jobb. I grunnen helt greit, kjenner jeg. Poden har derimot fri i dag også; vi har foreslått at han skal dra til byen og bytte en bok han har fått to av, men det spørs! Han har derimot pianotime i ettermiddag, så før eller senere blir han nødt til å komme seg ut. Og så skal vi se Rogue One om igjen etterpå.
Postet 03-01-17 kl 10:28 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Det er så mørkt! Så vått! Så surt!

Hadde det ikke vært for at februar blir så sinnssvakt travel, skulle jeg ønske at januar gikk over fort.
Postet 03-01-17 kl 10:36 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er fungerende avdelingsleder denne uka. Jeg finner det noe pussig at to av de jeg er "leder" for ikke har dukket opp på jobb etter nyttår. Skal jeg anta at de har gitt beskjed til den som vanligvis er leder eller bør jeg etterlyse dem på noe vis?

Det har gått forunderlig greit å komme seg opp om morgenen. Det er nesten så jeg tror at jeg hadde godt av en ukes juleferie hjemme.
Postet 03-01-17 kl 10:36 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Eldstemann har forstått at morgendagen kan bli tøff om han ikke snur døgnet bittelitt tilbake, så han hadde alarm på klokken halv ni i dag. Spørs bare om han kom seg opp. Men han har store planer for dagen, for han skal få nytt skrivebord så snart han har ryddet rommet nok til at det er plass. Så jeg er spent på om det blir IKEA-tur på oss i ettermiddag eller ikke.
Postet 03-01-17 kl 10:38 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Tjorven, jeg ville kontaktet den som vanligvis er avdelingsleder og hørt om det er gitt noen melding eller avtalt fravær/ferie. Hvis ikke det er gitt så ville jeg kontaktet dem.
Postet 03-01-17 kl 10:43 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Her er vi på dag to av hverdag v.2017, og vi har kommet greit i gang. Jeg skal gjøre noe jobbgreier som jeg ikke har gjort på et år, og lurer litt på om jeg husker hvordan jeg gjorde det.
Postet 03-01-17 kl 10:45 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Tirsdag er verre enn mandag.
Og det hjelper ikke på at nydelig nyttårsnø var forvandlet til ekte vestlandslaps i morges. En dag med snø, hurra!
Postet 03-01-17 kl 10:46 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Da har jeg lokalisert "medarbeiderne" mine. En er på ferie i Ukraina, og det er det sikkert gitt beskjed om. Den andre meldte meg nettopp at han lå hjemme med feber. Hun som er gravid i uke 36 har ikke kommet på jobb enda, så jeg lurer på om hun er på vei ut i tidlig permisjon.
Postet 03-01-17 kl 10:51 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
To netter på rad har jeg ikke fått sove.

Det hjelper ikke å lese artikler på nett om Trump kl. 02.30 heller.
Postet 03-01-17 kl 11:11 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Det snør! Dvs. melislignende fluff drysser ned fra skydekket. Yay. Eller noe. Det må snø i 100 dager om det skal bli noe skiføre av dette her.
Postet 03-01-17 kl 11:14 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg dro hjemmefra før de andre hadde stått opp i dag, og startet dagen med å trene. Nå er jeg på jobb, og har lyst til å reise hjem igjen - det får da være grenser for hva man skal orke den første uka.
Postet 03-01-17 kl 11:25 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Kaprifol sin avatar
Hjemmekontor, slubbertene mine sov til 9.20 og 10 Jeg har vært oppe siden 8, yngste har vært sjuk og trengte søvn. Eldste har et eksperiment gående og mener det er mulig å få sove i til normal tid i kveld hvis hun våknet seinest 10. Vi får nå se... Det blir hårda bud i morgen kl. 7, det er sikkert.

En helt ualminnelig behagelig og avslappende miniferie er nesten over. I går fikk vi max ut av finværet ute på Tjuvholmen på pokemon-jakt, i dag skal jeg sende ut ungene på skøyter. Og så skal vi prøve å få byttet en bok.
Postet 03-01-17 kl 11:45 av Kaprifol Kaprifol er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Her er det sykekontor. For syk til effektivt arbeid, og for frisk til å bare ligge under dyna. Med en ytterst sjelden egenmelding får jeg gjort litt av begge deler, samtidig som jeg sikrer meg at jeg er frisk og tidig til viktig avtale i morgen.
Postet 03-01-17 kl 12:10 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Noen har ryddet på kontoret mitt.
Postet 03-01-17 kl 12:16 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg har første arbeidsdag i år, og må nok jobbe overtid. Pangstart, med andre ord. Men, jeg skal prøve å ikke klage. Det finnes verre ting. Eldstesønnen min ringte hjem i går og var helt knust, for bestevenninnen til kjæresten hans hadde dødd plutselig, 20 år gammel. Stakkars folk. Jeg er snart femti, og har enda ikke mistet noen venner. Så jeg prøver å verdsette hvor heldig jeg er og har vært.
Postet 03-01-17 kl 12:55 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Så forferdelig, Divine! Hadde også nettopp en bekjent i vår alder som fant kona, jevnaldrende, død på badet. En uke før jul. Vi må huske hvor heldige vi er ja!
Postet 03-01-17 kl 13:15 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no