Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 08-01-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Hondacrv sin avatar
Jau.
Postet 08-01-17 kl 10:11 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Syk. Det passer bare sinnsykt dårlig. Planen er sofa og sport på tv.
Postet 08-01-17 kl 10:23 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Morn.

Våknet altfor tidlig. Har satt på en maskin med klær og en maskin med kopper. Vet ikke om jeg har tenkt å gjøre så mye mer annet enn å henge opp klærne når de er ferdig.
Postet 08-01-17 kl 10:42 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Éowyn sin avatar
Hangover. Men det var verdt det!
Postet 08-01-17 kl 12:00 av Éowyn Éowyn er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Har sovet lenge. Sitter nå og skuler på det fine været. Jeg liker som kjent ikke fint vær. For det betyr jo at jeg burde komme meg opp og ut. Men foreløpig sitter jeg her og drikker kaffe og leser og vurderer med meg selv om jeg skal ta en kjapp løpetur eller ikke. Har som vanlig fryktelig vondt i viljen. Uansett, først blir det mer kaffe og bok.
Postet 08-01-17 kl 12:54 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Slapp søndag her hjemme. Vi er bare tre av fem i helga og det er så fristende å gjøre mange andre ting enn husarbeid, men jeg må vel til pers. Ute høljer det ned på isbelagte veier og det er galskap å bevege seg utendørs. Du skulle vært her, Divine.
Postet 08-01-17 kl 13:01 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Her er vi akkurat ferdig med lunsj, har gjort fint lite hittil i dag og det tror jeg alle trengte. Vi må få vasket huset i dag, og muligens luftet oss litt. Får se.
Postet 08-01-17 kl 13:21 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Her er det disig og vått, så her sitter vi inne.
Postet 08-01-17 kl 13:23 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Nydelig vintervær her men ikke snø. Vært ute i skogen med barna.
Postet 08-01-17 kl 14:31 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Vi har vært på skøytetur på et vann, ruglete og fæl is men herlig å være ute! Nå er det straks dusj og middagslaging. For en nydelig himmel ute nå rett etter solen gikk ned!
Postet 08-01-17 kl 17:43 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Kaprifol sin avatar
Jeg har også vært på skøytetur i dag, det var litt bedre her med et tynt snølag oppå god is. Ungene hadde det gøy, jeg syns også det var gøy, og på vei hjem fikk vi utforsket islagt foss i skinnet fra gyldenrosa solnedgang. Slett ikke verst!
Postet 08-01-17 kl 19:07 av Kaprifol Kaprifol er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har rukket å bli kalt landssviker, tyskerhore og å bli beskyldt for å "skreve for satans yngel" allerede i dag.
Postet 08-01-17 kl 19:15 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg er skutt etter mange km i de svenske skogene og x antall timer i to ishockeyhaller. Det ble bedre enn i fjor så vi er fornøyd.
Postet 08-01-17 kl 19:19 av star star er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Come again, Maverick? Har du rotet deg inn i kommentarfeltene?

Vi har feiret barnet i fire dager til ende, nå ligger jeg høyt med beina. Barnet gliser i søvne i sengen sin.
Postet 08-01-17 kl 20:27 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Bare en eneste Facebooktråd.
Postet 08-01-17 kl 20:33 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no