Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 15-02-17 kl 08:57 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg skal på konferanse i 3 dager (på Fornebu, så jeg skal sove hjemme). Og jeg skal ikke holde et eneste foredrag, så jeg gleder meg til å lære masse.

Jeg var selvfølgelig ikke ferdig med all "jobben" jeg også skulle ha gjort denne uka, så jeg startet dagen grytidlig med litt intensiv jobbing. Nå fikk jeg sendt avgårde noe materiale som jeg håper mottakeren er riktig fornøyd med (planen var å ikke ha med pc på konferanse).

Men først; enda litt mer kaffe.
Postet 15-02-17 kl 09:06 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg har hostet og hostet og hostet i natt og er trøtt som en strømpe. Planen for dagen er å holde kroppen i mest mulig ro, men få unna en del arbeid som er mulig å gjøre hjemmefra. Jeg føler hjernen min forvitrer bort i all sykdommen.
Postet 15-02-17 kl 09:12 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Jeg tester ut offentlig kommunikasjon i dag og er på en veldig full t-bane nå. Men litt keitete med tre byttet, så dette blir ikke dagligdags.

Barnekreftdagen i dag. Hvis du sender SMS til 2160 og skriver barnekreft gir du 100 kr til forskning og tilbud til barn med kreft.
Postet 15-02-17 kl 09:29 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Juhu! Som regel drar jeg på jobb før barna står opp, men siden mannen er av gårde på oppdrag vekket jeg de tidligere i dag så vi fikk en koselig frokost sammen.

Nå til arbeid!
Postet 15-02-17 kl 09:42 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn. På kontoret etter århundrets mest mislykka valentines-date i går, det er første og siste gang jeg arrangerer noe sånt ass.

Highlights: Ditcha av mannen en halvtime før showstart, ødelagt bil på vei hjem, 40 minutter venting på Viking ved midnatt.

Men nå har jeg kaffe, bilen er på verksted, jeg får den kanskje igjen etterpå, og skal på hyggelig middag i kveld. Uten mannen.
Postet 15-02-17 kl 10:13 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Neimen se på lille pandaen, da!

Jeg er på jobb etter en morgen som var overraskende harmonisk selv om den inneholdt en solid dose algebra. (Det er jo gøy, da! Jeg synes det er moro å få repetert ungdomsskolematten, jeg!)
Postet 15-02-17 kl 10:16 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg driver med ting jeg ikke kan i dag, men jeg får det jo til så jeg må kunne det allikevel. Låsekasse byttet og gassylinder på hvilestol alt dette før klokken 10. Skal fortsette med ting jeg ikke kan og kjøre sprinklertest nå klokken 10, må huske å ringe brannvesenet da, eller kjekke mannfolk på døren er kanskje det som trengs en litt grå onsdag, neida, joda, neida.
Postet 15-02-17 kl 10:23 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Algebra til frokost!
Postet 15-02-17 kl 10:33 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Neimen Neket, da!

Vi "feirer" ikke Valentines, men jeg ble overrasket over et rørende fint kort fra tiåringen min.

Teller ned til snart-og-liten-vinterferie. I bratte alpefjell.
Postet 15-02-17 kl 10:44 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Uffda, Neket.
Den eneste Valentines-feiringen vår var uplanlagt, jeg vant nemlig hjertesjokolade i lotteri i går.
Postet 15-02-17 kl 11:01 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Ikke noe valentinesfeiring i Mex-heimen i går. Mannen er tilbake til super-stresset-jobb-mann, og trengte å ventilere. Har også sagt at han får ta det opp med sjefen sin for det ødelegger både han og familien.

Men Neket, bli forlatt av mannen 30 min før showstart? Sånt gjør man vel bare ikke???

Søsteren og broderen skal også på Alpeferie til helgen, Anda. Vennetur?
Postet 15-02-17 kl 11:08 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg fikk nydelig blomst med hjertepynt på frokostbordet i går, og søt og blid mann. For oss som er relativt morgengretne, var det en veldig hyggelig forandring fra normalen. Denne uken er et kaos av forestillinger for juniorkorpset med minste, scenearbeid for min del, forestilling for eldste med skolen, møter, whatnot. Halvveis gjennom, puster med magen innimellom. Blir godt med helg når den kommer!
Postet 15-02-17 kl 11:13 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg er veldig spent på hvordan det har gått med han som har sovet under åpen himmel i marka i natt!

Vi markerer ikke valentinsdagen, men jeg nøt sjokoladen jeg fikk til morsdagen og hadde det dermed tipp-topp! Lakriskaramellsjokolade!!!
Postet 15-02-17 kl 11:20 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Fikk et Flax-lodd i valentinesgave. Håper der er gevinst. Jeg er uromantisk som vanlig og hadde ikke forberedt noenting.
Postet 15-02-17 kl 11:20 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Mex; noen venner, familie og mange barn/ungdommer, men jeg tror faktisk jeg er den eneste Kvinnen i det laget her.
Postet 15-02-17 kl 11:21 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Jeg fikk både blomster og valentinsgave av mannen i går - det er ikke en dag noe vi typisk markerer, men det er jo alltid hyggelig med gaver og blomster.
Postet 15-02-17 kl 11:27 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Gild gave!
Postet 15-02-17 kl 11:56 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Han var syk altså, Mex - så jeg har nesten tilgitt han. Klarte å hanke inn en kusine som replacement, etter et øyeblikks "hvem kjenner jeg som bor sentralt i Oslo og ikke trenger barnevakt-panikk", så vi fikk en gøyal kveld likevel. Bortsett fra hjemturen da.
Postet 15-02-17 kl 11:59 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar


Kaffe & jobb. Hipphurra.
Postet 15-02-17 kl 12:23 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Dette er visst dagen for blodtrykksfallbonanza. Blodtrykksrefleks, liksom.
Postet 15-02-17 kl 13:32 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Nessie sin avatar
Hjemme med syk sønn i dag.. og det var helt ærlig ganske deilig Er litte heavy på jobb om dagen, og helsa spiller som vanlig ikke særlig på lag med meg.
Postet 15-02-17 kl 13:39 av Nessie Nessie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hjemmekontor her, avbrutt av en ekspedisjon til skolen for å følge store lille femåringen på førskolearrangement. Ikke lenge igjen nå! Nå prøver jeg å finne igjen inspirasjonen til å jobbe litt i noen timer, litt usikker på hvor den ble av.
Postet 15-02-17 kl 14:03 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no