Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 24-03-17 kl 08:13 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Matilda sin avatar
Jeg skal danse happy friday dance klokka fire. Før det er det bare masse stress. Først skal jeg se om jeg rekker å lage en kopp te jeg kan løpe rundt med!

God innspurt til helga, alle sammen!
Postet 24-03-17 kl 09:25 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Er det lov å bli litt glad for at den ene studenten som egentlig skulle møte til dagens første dobbelttime, har omgangssyken?
Postet 24-03-17 kl 10:01 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Jeg ønsker meg bittelitt omgangssyke selv. Gruer meg til denne dagen.
Postet 24-03-17 kl 10:04 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har sikret meg billetter til Metallica i mai neste år.
Postet 24-03-17 kl 10:13 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Jeg har lest et intervju med en tidligere klassekamerat i BT, og sitter igjen med ...
Postet 24-03-17 kl 10:29 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg har gått fra toget til HK, og det er en akkurat passe lang tur til å bli blid og glad, så jeg er i et relativt sett strålende humør, tatt nattens elendige søvn i betraktning. Det går dermed med noen kopper kaffe i dag, men bortsett fra det er det happy dance hele dagen.
Postet 24-03-17 kl 10:35 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Minstemann er syk, igjen. Jeg har aldri noen gang hatt så mye syke unger som denne vinteren. Jeg trodde det liksom skulle hjelpe å få større unger?

Nuvel, jeg har masse å skrive, så så lenge tvn funker som underholdning, får jeg prøve å være effektiv.
Postet 24-03-17 kl 10:37 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg er også hjemme med sykt barn, ikke at hun egentlig er spesielt dårlig, men hun hadde feber i går kveld og er litt pjuskete, så da blir det rolig dag på oss. Nesten-seksåring som ikke er kjempedårlig er jo egentlig bare kos, selv om jeg gjerne skulle fått med meg et møte i dag.
Postet 24-03-17 kl 10:53 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg har sendt søknad på spennende jobb, er litt utslitt av å tenke så mange tanker, men nå er det gjort! Kryss fingrene!

Fredagshappydance blir det etter trening, når sushi er hentet og jeg har landet hjemme. Må visst bake en kake til stor damefest i morgen, men har tilbudt meg å gjøre det, så må skylde på meg selv.
Postet 24-03-17 kl 10:53 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Tvi tvi, Addison!

God formiddag. Her skal det danses i kveld, for da skal jeg og ei venninne på hyttetur uten barn og uten menn. Det skjer sånn ca en gang i skuddåret, så her skal det nytes!

Men først litt (særlig) jobb. :svosj:
Postet 24-03-17 kl 10:57 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på vei til Budapest. Der skal detvære 19 grader i ettermiddag. Ren kosetur for bare meg og mannen i mitt liv. Dette blir så stas.
Postet 24-03-17 kl 11:06 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Det blir moro, Tjorven! Jeg likte Budapest kjempegodt i sommer, men da var det godt over 30 grader og litt pes å komme seg rundt. 19 grader høres derimot perfekt ut!
Postet 24-03-17 kl 11:12 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Først er det litt jobb og så er det korps-seminar hele helgen.
Postet 24-03-17 kl 11:29 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Katta sin avatar
Jobb. Kontrollerer små hjertefeil i dag, det er ganske fint og avslappende. Det irriterer meg litt at jeg ikke rekker disputasen til en kollega, men sånn er det bare.
Postet 24-03-17 kl 11:37 av Katta Katta er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Hvilken divisjon spiller dere i, Fersken? Vi er i 7., som nevnt, og jeg kjenner at motivasjonen min er laber. Dette tror jeg blir mitt desidert siste mesterskap - det ligger absolutt ikke for meg å bruke 3 måneder på å finpusse på ett eneste stykke (vi spiller Puszta).
Postet 24-03-17 kl 11:46 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Argh. En annen ansatt der jeg jobber har på en måte sladret på meg til noen jeg prøver å avsløre med buksene nede (utenfor bedriften). Dette fordi vi har litt ulike roller, så ikke sikkert det var meningen. Like fullt irriterende.
Postet 24-03-17 kl 12:23 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Grrrrmf, jeg er blitt forbigått. Det er urimelig og basert på hvem man liker best og sånn. Jeg er sur.

Jeg er både fornøyd og ikke fornøyd med å spille i et korps som ikke deltar i NM. Jeg savner det litt, for jeg digger konsentrasjonen og er best under press, men å bare bruke tid på filing er kjedelig.
Postet 24-03-17 kl 13:30 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Eg har tatt helg. Veldig helg.
Postet 24-03-17 kl 14:24 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Bluen: jeg svarer i korpstråden.
Postet 24-03-17 kl 16:09 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Nå skal jeg danse Happy Friday dance! God helg!
Postet 24-03-17 kl 16:29 av Eia Eia er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no