Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 25-03-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Hondacrv sin avatar
Jau. Jentungen kom inn klokka 0730 og lurte på om ho skulle tine kjøttdeig til morgenmaten i ovnen og kor mange grader han i så fall skulle vere på. Så her er det tidlig morgen.
Postet 25-03-17 kl 10:31 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
God morgen. Jeg er alene i stuen! Yngste er på hyttetur med venninne, de store sover, og mann på jobb. Kaffe, varme rundstykker. Treningsklær på betyr ambisjoner for dagen. En aldri så liten handlerunde må til i løpet av dagen også. Skal på jobbreise med Viktige Mennesker neste uke, må ha respektabelt antrekk. Grøss..
Postet 25-03-17 kl 10:49 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Ungene har begynt å krangle foran tvn, det er muligens et tegn på at det er på tide å gjøre noe? Bursdag på en, cup på den andre, så det er vel bare å svinge seg.
Postet 25-03-17 kl 10:55 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Katta sin avatar
God morgen. Håper jeg. Natta var ikke god, så det kan bare bli bedre. Men skal på regiøving med kor, det kan bli bra.
Postet 25-03-17 kl 11:08 av Katta Katta er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Heilt stille hus. Ungane er hjå faren, så det er berre meg og rampekatten her denne helga.
Postet 25-03-17 kl 11:22 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Tomt for kaffe. Jeg sier ikke mer.
Postet 25-03-17 kl 11:50 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Hyttemorgen med kaffe og utsikt, kunne vært verre. Dagen går med til å vaske verandaer og sette ut hagemøbler, det er meldt opp mot 17 grader i morgen.
Postet 25-03-17 kl 13:15 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Klar til å gå løs på dagsenga fra IKEA igjen. Det tar en evighet, dette. Håper jeg kan rulle ut madrassene i dag.
Postet 25-03-17 kl 13:22 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Det er så tett tåke her at eg ser ikkje sjøen ein gong. Trur ikkje eg skal satse på å sette meg ut i noko solvegg i helga. Hadde igrunn trengt litt sol.
Postet 25-03-17 kl 13:39 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Er på seminar, gøy og slitsomt på samme tid. Tar på å være sammen med så mange mennesker på en gang.
Postet 25-03-17 kl 14:18 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Jeg er en smule fornærmet. Vi venter besøk av et vennepar med barn i dag. Avtalen i går var; "vi står opp, spiser frokost og drar, er hos dere i 12-tiden" .. 12.30 tikker det inn mld "vi spiser lunsj, så kommer vi". Jo takk for det. Har stått her og stekt en haug med pannekaker til ingen nytte.
Hva gjør jeg med dem nå? Kan pannekaker fryses?
Postet 25-03-17 kl 14:40 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har vært på loppemarked med en venninne. Fant meg kjøkkengardiner.

Ellers så har jeg vært uten bil en ukes tid, og ikke helt visst hva det var. Håpet var at det bare var batteriet, og i dag kom en kompis tilbake med det, og det var bare det, så nå har vi bil som går igjen.
Postet 25-03-17 kl 14:58 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg er sjuk fortsatt og burde ligge stille, men det er jo fandenmeg umulig. Heldigvis vant guttungen innebandykampen jeg måtte bli med på, så da føltes det litt ekstra verdt det. (Men hadde jeg visst på forhånd st han skulle vinne hadde jeg ikke følt det så nødvendig å være med heller da. )
Postet 25-03-17 kl 15:32 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hei fra håndballhallen! Luksusversjonen, bare én ettermiddagskamp.
Postet 25-03-17 kl 16:49 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Java sin avatar
I dag er en av de dagene jeg er glad barna driver en utendørssport. Sol! Varme! Deilig.
Postet 25-03-17 kl 18:58 av Java Java er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Begge seriene og begge regionscupene i vår innendørssport avsluttes nå i april, så jeg synes timingen er utmerket.
Postet 25-03-17 kl 19:11 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg har vært og sunget med koret mitt i en helt fantastisk kirke. Eldgammel steinkirke med eventyrlig akustikk!
Postet 25-03-17 kl 22:23 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no