Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 26-03-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
vixen sin avatar
Vi har to søskenbarn på besøk og kidsa har vært oppe siden aner ikke når. Første muffinsbatch i ovnen og straks kommer svigerinne og søskenbarn til. Storfamilie liv etter vi flyttet Veldig hyggelig da, men blir mye kaffelag ustelt i pysj...
Postet 26-03-17 kl 11:08 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg har gjort morgenyoga og har muligens litt mislykkede over-natta-rundstykker i ovnen. Håper på en fin søndag.
Postet 26-03-17 kl 11:30 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Her er det så font vær!! Og eg må INN og trene styrke for å få skikk på umulige skuldre. Men etterpå skal eg ut i sola.
Postet 26-03-17 kl 12:05 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Nydelig vær og jeg er syk.
Postet 26-03-17 kl 12:06 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
God bedring, Input

Jeg er på vei til fjells i nok en drittværsdag. Eller, tja, det regner mindre enn i går, men er like tåkete og stusselig. Husker ikke helt hvordan sjøen ser ut. Og jeg bor ved sjøen.
Postet 26-03-17 kl 12:11 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
God bedring, Input!

Strålende sol her også.
Postet 26-03-17 kl 12:13 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Nydelig vær her også.....til å være inne i. Det blåser og regner og i det hele tatt. Egentlig litt godt, jeg føler alltid at det må gjøres noe når været er bra.

God bedring, Input.
Postet 26-03-17 kl 12:23 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
God bedring, Input, og god tur, Appelsinen!

Jeg har spist frokost, etter at mannen skremte meg med å for en gangs skyld stille alle klokkene før jeg sto opp. (Jeg: "Du har stilt klokka, sant? Du har stilt klokka?" Han: ) Nå skal jeg rive ungene løs fra Blaze og monstermaskinene, kle på dem og gå ut og rydde i et staudebed/spille fotball/få sandkake i lekehuset. Blir bra, 13 grader og lett overskya.

Ha en god dag, alle sammen!
Postet 26-03-17 kl 12:59 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Mmmmm, søndag! Ungene spiller Minecraft sammen (uten å krangle! kryss i taket!) og jeg skriver på en artikkel som skulle vært levert (kremt) 28. februar, men som I HVERT FALL må inn neste uke. Heldigvis er det jo litt gøy også, så det føles fortsatt som søndag.
Postet 26-03-17 kl 13:16 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Og der begynte de å krangle. Vel, det var fint så lenge det varte.
Postet 26-03-17 kl 13:23 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Det er FOR varmt i solveggen. Jeg har trukket innendørs og har skrevet en to do-liste så lang som et vondt år. Så var det bare å begynne å faktisk GJØRE ting på den. Mannen og jeg skal på lang løpetur, men vi prokrastinerer. Det er jo så varmt. :sutreputre:
Postet 26-03-17 kl 14:16 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Taien sin avatar
Nydelig vær, og alle dører er åpne for første gang i år. Mannen rydder og gjør klar terrassen, og jeg sitter og knurrer over et ribben som gjør at jeg ikke kan bevege meg optimalt.
Men snart skal vi prøve å gå en liten tur, og senere blir det familiekos i solveggen.
Postet 26-03-17 kl 14:20 av Taien Taien er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Åhh, som eg misunner dykk den sola. Håpar den kan komme til oss her i vest snart og. Eg trenger sol.
Postet 26-03-17 kl 14:31 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Vårsol feiret med løpetur. I en hel km. Nå ligger jeg med bandasje, ispose og med krykker innen rekkevidde.

Postet 26-03-17 kl 14:54 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Varmt i sola, nesten sommer i sør. Måtte det vare.
Postet 26-03-17 kl 15:19 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det er for varmt til å sitte i kroken på verandaen! Har fått ordnet litt hage mens Vesla er på fotballtrening. Har veeldig lyst til å stikke på hagesenteret, men er redd det kan bli dyrt.
Postet 26-03-17 kl 16:19 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg var på hagesenter i går, Blondie. Klarte å kjøpe bare det jeg skulle ha, pluss litt påskepynt, en potteskjuler og en liten vase. Og en pose frø. Jeg er helt imponert over sjølbeherskelsen min. (Evt. er det ikke noe vits i å kjøpe så mye, siden jeg må gjøre om halve hagen likevel, så det blir plass til forrige ukes impulskjøpte drivhus til 20k. Stryk det med selvbeherskelse.)
Postet 26-03-17 kl 16:35 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Takk for alle god bedring-ønsker.

Siden poden er hjemme, måtte vi ta oss en tur ut. Gikk hele den lange veien (100 meter) til parken der han fikk leke litt, mens jeg fikk gleden av å snakke med en farmor som ikke gjort annet enn å klage over at hun måtte passe barnebarna når hun egentlig ville hjem og sove av seg fyllesyke. Sjarmerende gitt.
Postet 26-03-17 kl 16:52 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Spesielt, Input! Ja, ja.

Meldt 17 grader i morgen, herlig.
Postet 26-03-17 kl 22:12 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no