Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 27-03-17 kl 08:19 av Kaffestuggu

Det går likar no.

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Input sin avatar
Det gjør det as!

Jeg er ennå syk, men skal følge poden på skolen og så skal jeg gå hjem igjen og drikke masse te mens jeg leser den umenneskelige mengden pensum jeg må lese til i morgen.
Postet 27-03-17 kl 08:47 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Hjemme fra finfin hyttetur med god venninne. Ut på skitur med null feste gir god trening for armene. Og gode samtaler i solveggen er gull verdt! Totalt sett en nydelig helg som ga påfyll. Da blir mandagene lette.
Postet 27-03-17 kl 08:54 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Vi har hatt en veldig fin helg med både ski og smak av vår. Helgen ble avsluttet med oppkast og diarè hos minstemor, så da vet jeg hva jeg skal de neste par dagene.
Postet 27-03-17 kl 09:30 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Fin helg, men litt trøttere enn vanlig etter klokkeskruingen. Minstemor har vært våken på nettene, helt uvanlig, med diffus kvalme/magesmerter. Nå er hun hjemme fra skolen, jeg står i tlfkø til legen, tror vi vil ha en sjekk, jeg er litt på vakt når sånt ikke går over etter noen dager. Storebror hadde atypisk symptombilde da han hadde blindtarmbet. i fjor, så greit å få sjekket det ut.
Postet 27-03-17 kl 09:35 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Morgen! Jeg har tatt turen ut på bygda for møte med en kunde, og så viste det seg at det ble utsatt en time, så da fant jeg meg en kaffesjappe med wifi og venter på at han jeg jobber med skal komme hit også sånn at vi får forberedt oss til møtet. Det hadde vi nemlig ikke planlagt med. Aldri så galt, etc.
Postet 27-03-17 kl 09:42 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Lykke til Addison.

Jeg er på jobb. Litt trett etter en utrolig fin helg. Mannen og jeg feiret bryllupsdag med helgetur til Stockholm. En by ingen av oss kjente noe særlig, men veldig fin turistby. Vi har gått og gått og sett masse og spist god mat og bare hatt det deilig.

Denne uken er overkommelig på jobb, men veldig travel på ettermiddagstid. Jeg har noe som skjer hver dag hele uken, inkludert helgen. Det er godt at det snart er påskeferie.
Postet 27-03-17 kl 09:42 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg drakk altfor sterk kaffe i åttetiden i går kveld, og jeg er helt skjelven ennå. Snodig, siden jeg er kaffoman og tåler det meste. I tillegg er jeg ufattelig stiv i kroppen etter trening fredag, lørdag og søndag. At folk klarer å trene hardt nesten hver eneste dag, fatter ikke jeg.

Ellers er det full fres på jobb. No rest for the wicked, osv.
Postet 27-03-17 kl 09:52 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har vondt i halsen og er svimmel. Jeg har ikke tid til dette for denne uken en stappfull av øvinger, konserter, konkurranse og foreldremøter. Neste uke derimot, da har jeg ingen avtaler.
Postet 27-03-17 kl 10:39 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Mer klar for enda mer helg enn for en lang arbeidsuke. Men den blir avbrutt av hyggelige ( ) hendelser som tannlege og lege. Så da går vel denne uka også fortere enn man tror.
Postet 27-03-17 kl 10:42 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
"Jeg elsker våren, mamma!" sa snart-seksåringen i bilen i morges. Jeg er tilbøyelig til å være enig.

Levert barn, ukehandlet-ish og laget mer kaffe før jeg satte meg ved hjemmekontorpulten, også kalt spisebordet. Skal gyve løs på noen litt kjedelige oppgaver, så jeg snart kan begynne på noen gøyere noen!
Postet 27-03-17 kl 10:56 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Ein veit det er vår, når bonden har spraya møkk ute i heile dag.
Postet 27-03-17 kl 13:49 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Påfyll i helgen er bare veldig deilig. Jeg har virkelig fått det, til tross for dager med feber, for helgen ble tilbragt på fjellet, i sola, og på ski med to nære venninner. Nå er det bare å puste dypt, så kanskje hverdagen gjør at jeg en gang blir klar for påske. Fjell-aliaset mitt er det i alle fall.
Postet 27-03-17 kl 13:50 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Mmmm, vår! Småsko! Mosegrønn vårkåpe!
Postet 27-03-17 kl 14:01 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Sitat:
"Jeg elsker våren, mamma!"
Det sa min 6-åring også. Han hater å ha på seg klær og er overlykkelig over å kunne ha bare ett lag under jakka. Han prøvde først å droppe jakka også, men da måtte vi snu 20 meter fra blokka.
Postet 27-03-17 kl 14:45 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Ja, min snusfornuftige variant konstaterte at vi kunne ha joggesko, men måtte ha jakke og lue. Det var ikke akkurat varmt da vi dro, så det hadde hun rett i.
Postet 27-03-17 kl 14:57 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Jakke, joggesko og pannebånd her. Elsker også våren!
Postet 27-03-17 kl 19:55 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no