Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 28-03-17 kl 08:25 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
God morgen!

Her startet dagen med kunde på døra. Så vi fikk kommet i gang, kan du si. Normalt starter dagen med en rolig kaffe.

Jaja, jeg får fortsette i innboksen. :til arbeid:
Postet 28-03-17 kl 09:04 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg skal være hjemme og veie opp for duster som ikke møter opp og gjør sin del av gruppearbeid i dag. Først levere gutten i barnehagen. Må ha masse kaffe i dag. ><
Postet 28-03-17 kl 09:17 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
En ekstra stor kopp kaffe, type svart og sterk, takk.
Postet 28-03-17 kl 09:27 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
På jobb. Lang og potensielt slitsom dag venter, forhåpentligvis med en god avslutning. I mellomtiden: kaffe og smertestillende til de vonde skuldrene som har vendt tilbake.
Postet 28-03-17 kl 09:54 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Mornmorn! Jeg er så förtjust av det fantastiske Oslo-vårværet at jeg helt glemmer hva det var jeg skulle på kontoret å gjøre. Vel, vel, det kommer nok tilbake til meg. Men sol! Masse varmegrader!
Postet 28-03-17 kl 09:57 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
På jobb på hjemmekontor. Minste er fortsatt uggen og kvalm, men ikke så mye at hun ikke må være hjemme alene et par timer utpå dagen, jeg må avgårde på frivillig jobbing på Røde Kors, det sitter så langt inne å avlyse. Håper snuppa kvikner til og spiser litt før den tid. Hun spiste greit i løpet av dagen i går, men ble kvalm igjen på kvelden. Jaja, det går vel over.
Postet 28-03-17 kl 09:59 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
#denfølelsen når du akkurat har syklet 2,5 mil til jobb, dusjet og skiftet, og innser at du skal være på kundemøte tilbake der du startet fra klokken 11:30.

Jarra.
Postet 28-03-17 kl 10:44 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Det er sol, det kjennes helt feil å være inne. Skriver på tre ulike presentasjoner samtidig og finner ikke helt hode eller hale på noen av dem. Men jeg har kaffe i det minste.
Postet 28-03-17 kl 11:05 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
I dag våknet jeg med et skrik kl 0845. Har ikke hørt vekkerklokka kl 0630! Helt utrolig!

Jeg føler at jeg sov veldig dårlig i natt (og jeg fikk ikke sove i går), så antar at det er årsaken. Da ble det hjemmekontor i dag (måtte bruke morgenen på å få poden på skolen). Ikke så dumt med hjemmekontor da. Blir garantert en tur ut i sola i dag!
Postet 28-03-17 kl 11:12 av Joika Joika er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg har plutselig en hel uke på kontoret, etter at jeg stort sett har hatt ting som har hastet hele mars. Så nå må jeg finne meg selv og lage en plan frem til påske. Og da hjelper det ikke at jeg bare har lyst til å gå ut i det fine været.

Venter på at en jobb jeg har søkt skal somle seg til å kalle inn til intervju. Skrekkelig frustrerende.
Postet 28-03-17 kl 11:14 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Migrene-tirsdag på halv maskin. Er en sånn middels god arbeidstaker akkurat nå, jeg bruker egentlig bare opp lufta på kontoret.
Postet 28-03-17 kl 11:20 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Bobbelur sin avatar
Snø. Snø. Mere snø. Bikkja ville hjem etter 150 meter i morges, og jeg synes denne dagen har vært veldig, veldig lang allerede. Ikke hjelper det med kaffe heller, for SÅ god er den faktisk ikke.

Det er med andre ord en skikkelig gruffedag her.
Postet 28-03-17 kl 11:31 av Bobbelur Bobbelur er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg vil ha "uteskole" når det er så fint vær!

Syklet til jobb i sola, da, det var da noe. Lav motsol hele veien, så ingenting.
Postet 28-03-17 kl 11:34 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Poly: Du får trøste deg med at solen sikkert har flyttet seg til den andre siden før du skal sykle hjem igjen.
Postet 28-03-17 kl 11:37 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar


Forhåpentligvis ikke like lav sol når jeg skal hjem, da.

Men med vinden er det sånn, sikkert på grunn av solgangsbris eller noe: Det er motvind både morgen og ettermiddag, stort sett.
Postet 28-03-17 kl 11:46 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Er det bare tirsdag i dag? Jeg trodde det var onsdag.
Postet 28-03-17 kl 11:53 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Dum dag. Får ikke til noe. Trenger sjokoladeis og kaffe. Eller sjokolade og kaffe. Kanskje hente eldstemann tidlig og dra på kafé?
Postet 28-03-17 kl 14:00 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Sjokoladeis høres veldig bra ut.

Jeg sliter også med å få gjort noe i dag. For mange tanker i hodet og for fint vær ute. Jeg starter på masse og må prøve å få til å i hvert fall gjøre noe ferdig.
Postet 28-03-17 kl 14:13 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Høh, kanskje det ikke er meg det er noe galt med, men dagen? Har i hvert fall vært sørgelig ineffektiv i dag. Er gruelig god på å drikke te, da.
Postet 28-03-17 kl 14:17 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Nå er det en eller annen som skal slutte eller har bursdag eller noe, så nå var det kake ved kaffemaskinen!

Jeg som ikke LIKER kake så godt, en gang, men søtt er søtt.
Postet 28-03-17 kl 15:16 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg fant ut at noe jeg trodde jeg skulle ha ferdig før påske, ikke må være klart før til høstferien. Det letta litt. (Men fortsatt dum undervisning i dag. Har debriefa med kollega, henta eldstemann og dratt hjem, så nå skal vi ha kaffe og bolle og is og lese noe sammen. Og se Lego-Batman, visstnok.
Postet 28-03-17 kl 15:30 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har funnet personen som finnes der ute jeg ikke har ET FNUGG TÅLMODIGHET FOR!
Postet 28-03-17 kl 16:30 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Vi har også kake. En kollega har tatt med verdens beste gulrotkake. Jeg bare MÅ få oppskriften, kjenner jeg.
Postet 28-03-17 kl 16:44 av Divine Divine er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no