Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 21-01-20 kl 06:47 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
ingling sin avatar
Først? Det var lenge siden!

Her ble det hjemmedag med sykt barn i dag, så det blir litt jobbing og litt pjusk. Er ikke helt på topp selv heller, så det er i grunnen greit nok.
Postet 21-01-20 kl 08:54 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har sovet bedre i natt enn jeg gjorde i går natt, men god søvn vil være en overdrivelse å kalle det. Men i dag må jeg bare smile og være glad. Jeg har to skikkelig viktige møter med masse eksterne folk, så det er bare å bite tenna sammen.
Postet 21-01-20 kl 08:56 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Etter ei tørke så lang som fy er det plutselig interessante jobber for meg å søke på! En ny i dag også, i tillegg til sju stillinger på samme sted i går. Skal se det blir jobb på meg snart!
Postet 21-01-20 kl 09:07 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn! Vi har kakerester (etter minstes familiebursdagsfeiring i går) på jobb i dag.

Ja, og så har jeg et viktig møte i ettermiddag. Ja, og så er det 10 dager til jeg sitter på flyet til et helt annet sted.
Postet 21-01-20 kl 09:21 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På plass på jobb. Tror det blir en lang dag.
Postet 21-01-20 kl 09:22 av star star er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
På plass på kontoret. Minstemann påsto at han ikke var i form, men han har så mye fravær at nå er det ingen kjære mor, han må prøve.
Postet 21-01-20 kl 09:24 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Spennende, Pappalille! Krysser fingrene for deg.

I går var skikkelig blåmandag. I dag var litt lettere. Dog en del rusk som må tas tak i her på jobben. Blæh.
Postet 21-01-20 kl 09:32 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg er på plass på jobb. Blir litt oppstykket, for jeg skal til reggistannlegen med minstemann. Ostesmørbrødet han hadde hard skorpe og han bet løs en kloss.
Postet 21-01-20 kl 09:33 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg har sovet greit i natt, 5,5 timer i strekk faktisk, og rakk å slumre av litt igjen før klokken ringte etter det. Nokså travle tider både på jobb og fritid, i kveld er det støttespilling med skolekorpset som skal bladlese NM-stykker. Jeg forbereder meg også mentalt til femtiårslag vestpå til helgen, blir nok superstas men utmattende.
Postet 21-01-20 kl 10:48 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Har el-syklet til jobb i dag, holdt bare på å bli kjørt ned en gang.
Postet 21-01-20 kl 11:01 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Litt tullete jobb dag i dag. Sitter nå i et Skype møte der alt oversettes til russisk (og jeg egentlig bare er standby dersom de har noen kompliserte spørsmål...). Ja,ja, får gjøre litt småting innimellom.
Postet 21-01-20 kl 11:12 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
To møter i dag, og en passelig liste med ting som skal fikses innimellom. Klar for klubbkveld med damene i kveld.
Postet 21-01-20 kl 11:14 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Har nå sittet og 'blomstret' i et Skype møte i snart 3 timer uten å si et eneste ord. De skulle visst snart begynne på min del, men ikke skjedd noe så langt. Ja, ja, jeg slapp i det minste unna reisen.
Postet 21-01-20 kl 12:45 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Det høres veldig kjedelig ut løve70. Jeg håper at du har mulighet til å gjøre på noe annet innimellom.

Jeg har en sånn dag der den ene detaljen etter den andre tar over. Jeg har ennå ikke gjort noe av det som sto på listen min da jeg begynte.

På toppen av det hele har jeg fått ny telefon, så jeg innrømmer at jeg også bruker litt tid på å finne ut av noen nye ting der. Nå har jeg klart å få tiden riktig og jeg har fått inn kontaktene mine. Det kommer seg.
Postet 21-01-20 kl 13:54 av Blå Blå er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no