Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 12-06-20 kl 08:12 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
God morgen
Tidlig møte idag - det er hardt å starte 06.30...Strålende vær ute, jeg skal prøve meg på Crosstraining ute for første gang.
Postet 12-06-20 kl 08:18 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
God morgen fra hyttekontoret! Jeg leser et førsteutkast av en ny fagbok som får hodet til å vibrere og hjertet til å synge. :elskerjobbenmin:
Postet 12-06-20 kl 08:45 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Etter en uke lenger en lengst, så har jeg tatt avspasering i dag.Nå må bare ungene komme seg på skolen sånn at jeg kan nyte en dag hjemme.
Postet 12-06-20 kl 08:47 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen. Jeg har fått unger ut av huset, fine storebroren tok med seg søsteren i dag også.
Tviler på at det blir en lang dag på hjemmekontoret i dag, må bare få det verste unna nå på morgenen.
Postet 12-06-20 kl 08:55 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Over 17 grader da jeg syklet til jobb - dette blir en varm dag her inne. :svett:

Men så - så skal jeg nyte hage med verdens beste duft, blomstrende jasmin, resten av helgen!
Postet 12-06-20 kl 08:56 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Nok en fantastisk dag her! Vi starte sju i dag for å kunne gå tidlig. Over helga tar jeg hjemmekontor igjen et par dager. Det hadde jeg i går og å sette seg ut i sola med kaffen ved halv åtte-tida da de andre kjørte til jobb var bare luksus. Jeg fikk gode 20 minutter der før arbeidsdagen begynte. Verandalunsj og ferdig fire blank.
Postet 12-06-20 kl 09:02 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg kjenner skikkelig på fredagsfølelsen. Jeg gleder meg veldig til å drikke rosévin på terrassen i kveld.

Men før det skal jeg ha et litt trøblete møte og etter det tror jeg at jeg har skremmende mye jobb som jeg egentlig ikke vet hvordan jeg skal gjøre.

Så litt skummelt og litt bra.
Postet 12-06-20 kl 09:25 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Deilig å sykle til jobben i sol og varme. Deilig bår det er nok med tynn genser. I ettermiddag er det avslutning med jobben.
Postet 12-06-20 kl 09:32 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Lenge siden jeg har tittet innom her, dagene går i ett.
Nå venter jeg på rørlegger som skulle har vært her rett over 8, jeg må være på jobb til 9.30...
Ellers venter en hyggelig helg i sola, med flotte folk og vin og god mat.
Postet 12-06-20 kl 09:36 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har jobbet inn mesteparten av dagens oppgaver, så planen er å dille i hagen frem til vin ved bryggekanten halv fire.
Postet 12-06-20 kl 09:40 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Henger i bilen for jeg er tidlig ute. Skravletime kl. 9 og vi må ringe opp og bli henta.
Ellers er jeg sliten etter stolpejakta i går. Ble en mil opp og ned og hit og dit.
Postet 12-06-20 kl 09:44 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Nydelig dag i Bergen og jeg skal ha en litt rolig hjemmekontordag. Med andre ord, livet er ganske godt.
Vi har venner på grilling i kveld og er invitert til noen andre i morgen, så det sosiale har også begynt å ta seg opp.
Postet 12-06-20 kl 09:48 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kan slenge på at det er nydelig her også.
Postet 12-06-20 kl 10:00 av star star er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
For et vær! Jeg har lyst å ta hjemmekontoret på verandaen, men det er nok ikke så lett i all solen.
Postet 12-06-20 kl 10:10 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det er plutselig en evig strøm av hastesaker som kommer min vei. Det passer litt dårlig i dag som jeg har planlagt litt avspasering for diverse ærender.
Postet 12-06-20 kl 10:25 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Vakkert vær, ja! Bare så synd det er massiv semesterinnspurt og virkelig ingen tid til sløving på terrassen.
Postet 12-06-20 kl 10:44 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Mårn. Hjemme med 2 stk syke barn, og minimalt med søvn inatt. Greit å bare jobbe litt til og fra idag kjenner jeg.
Postet 12-06-20 kl 11:03 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Tre minutter til årets aller siste undervisningstime. Neste uke skal vi jobbe med de nye læreplanene som kommer til høsten.
Postet 12-06-20 kl 12:01 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi også, Stompa. Jeg er iferd med å publisere karakterene til mine håpefulle nå. Har slått av lyden på Teams-appen for anledningen.
Postet 12-06-20 kl 12:18 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Kjøkkenet er på plass! Det eneste som gjenstår er at rørlegger og elektriker skal koble til, og ta med seg all pappen som ligger igjen etter montørene. Også må vi rydde inn alt som skal stå i skap og skuffer, såklart...
Postet 12-06-20 kl 14:32 av celebelen celebelen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no