Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 30-11-21 kl 08:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Agent Scully sin avatar
God morgen. Min start på vinteren: Naboen frem med løvblåser 06:30 for å blåse snø av bilene. Yey!

Han fikk et skrik fra meg fra vinduet, spørsmålet er om det trengs en sinna-sms også. Eller skal jeg bare lempe snøen tilbake på bilen hans?
Postet 30-11-21 kl 08:25 av Agent Scully Agent Scully er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Oppe, og snart på vei ut døra. Fortsatt litt sjokkert over når jeg la meg i går. Tidlig til meg å være.
Postet 30-11-21 kl 08:32 av star star er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Jobber hjemme mesteparten av dagen siden mange timer går ut pga. heldagsprøver. Skal Veksle mellom å vurdere norsktekster og å ringe rundt og forberede salg av leiligheta til stefaren min. Praktisk å gjøre det hjemmefra; på jobb sitter vi seks på samme arbeidsrom, og jeg hater å snakke i telefonen med folk rundt meg.
Postet 30-11-21 kl 08:35 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det har kommet en del snø her og jeg er spent på hvordan den lille bilen min takler en nokså bratt bakke som ikke er brøytet. Første vinter i dette borettslaget, så jeg vet ikke hvor tidlig de brøyter her. Slapp nabo med løvblåser da, i det minste.
Postet 30-11-21 kl 08:43 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen. På hjemmekontor i dag og begynner å venne meg til den nye hverdagen med blanding av hjemmekontor og kontor.

Guttungen klarte å krasje mopedbilen på glatten i går så det er litt trist stemining i hus pga det. Det gikk godt med både han, passasjer og de i den andre bilen heldigvis, men han blir nok mye mindre mobil de kommende ukene.
Postet 30-11-21 kl 08:50 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Så kjedelig Frøy. Men godt at det gikk bra med alle.

Jeg fikk på plass en brikke til torsdagens store arrangement og slapp purretelefon.

Lange dager til og med torsdag, men så skal jeg ha fri nesten hele fredag og på hyggelig hyttetur. Og neste uke er tempoet heldigvis mye fredeligere.
Postet 30-11-21 kl 09:02 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Frøy, så dumt for ham å krasje da. Men, bra at det gikk fint med alle.

Jeg tar likeså godt ukas 2 kontordag i dag, så kan jeg med god samvittighet være hjemme resten av uka.
Postet 30-11-21 kl 09:03 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Så kjipt, Frøy. Men godt at det gikk bra med ungdommene i bilen da.
Løvblåser for å blåse vekk snøen ja.. festlig.

Her daler det ned hvitt. Jeg har gjemt meg bort på fjernkontoret i dag og håper på en rolig dag.
Postet 30-11-21 kl 09:34 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Skjønner hvorfor jeg fryser på jobb. Ventilasjon på bærtur. Rett temperatur til venstre, minus ut til høyre.
Postet 30-11-21 kl 09:38 av star star er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Er i hovedstaden for møter. Det er jammen romantisk med snø og julebelysning på karl Johan altså. Det ryddes snø med blåser her også.
Postet 30-11-21 kl 09:55 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Her startet dagen med makroner og gave på senga til nybakt 14-åring.
Den fortsatte med litt diskusjon om påkledning i snø og kulde, og er på stadiet med henholdsvis skole og hjemmekontor. (Det faderlige opphavet hennes er på jobbreise hele uka).
Postet 30-11-21 kl 09:57 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Scully! Lemp tilbake snøen! Gjør det!
Postet 30-11-21 kl 10:02 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Ligger hjemme med sofakontor på grunn av sår hals, hodepine og en følelse av feber.

Får se hvor lenge jeg holder ut i dagens møter, de er av det kjedelige slaget i dag.
Postet 30-11-21 kl 10:05 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med 14-åringen.

Her er det også snø, men bare litt.
Formen min dalte plutselig og jeg har mer vondt. Tror voltaren gjorde mer enn jeg trodde. Gikk tom på søndag og tar bare paracet.
Postet 30-11-21 kl 10:32 av star star er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Frivillig hjemmekontor, dvs. mye snø var meldt. hadde møte kl. 8 og orket ikke tanken på evt. trafikkaos. Det kom ikke så mye snø likevel, men er da noen cm. Aner ikke hvordan trafikken artet seg, men ble hjemme likevel. Forsøker å holde varmen inne, har god fyr i ovnen, gardinene er trukket for, og sitter med skjerf og tykk strikkejakke for å holde varmen. Nuvel, kjenner at det er ufattelig godt å vite at jeg kan dra på kontoret igjen i morgen og ikke må bli hjemme på ubestemt tid!
Postet 30-11-21 kl 11:00 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg skulle egentlig på kontoret i dag. På grunn av diverse møter har det vært litt lenge siden sist. Så det var litt nedtur å våkne til skikkelig tett hals og hode. Dette var en strek i regninga.

Jeg er bare sånn delvis i form til hjemmekontor også, men det er mye som må gjøres, så jeg forsøker på et vis.
Postet 30-11-21 kl 11:01 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Addison - godt å se at det er fler enn meg som tar hjemmekontor etter værmeldingen. Hadde det kommet så mye snø som det opprinnelig var meldt, hadde det ikke vært lett å komme seg noe sted i dag.
Postet 30-11-21 kl 11:22 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Celebelen: Hurra for 14-åring! Godt å se det er flere som diskuterer påkledning. Min på 13 går for dårlig kledd og er hjemme i dag med forkjølelse. Tror han lærer nå.
Postet 30-11-21 kl 12:01 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Nå ser jeg det rasles med hjemmekontortrusselen igjen. Da tror jeg at jeg går permanent i hi til pandemien er over.
Postet 30-11-21 kl 14:13 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no