Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 18-12-19 kl 07:28 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Julefrokost på en skole og så juleavslutning i kveld på den andre.
Postet 18-12-19 kl 07:52 av star star er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg har bursdagsunge i dag, og skal kombinere valpehjemmekontoret med litt kakebaking. Jeg har blitt så lat og pragmatisk at det blir toro for alle penga.

Heilo: hvordan har første valpedøgnet vært?
Postet 18-12-19 kl 09:54 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg er delvis sykemeldt og har startet dagen med litt rydding og nå er det te og strikketøy i sofaen. Jeg skal somle meg ut av huset og på jobb om en liten stund, men jeg skal innrømme at dette er ganske deilig.
Postet 18-12-19 kl 09:54 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Kroppen min er så vanvittig klar for ferie. Den fungerer bare ikke. Det er mørkt når jeg kommer på jobb og det er mørkt når jeg drar hjem. Jeg har kontorplass med fantastisk panoramautsikt, men det er jo bare å konstatere at det ikke blir skikkelig lyst i det hele tatt slik som været er nå.

Jeg krampestrikker presanger om dagen, og da er det ikke like kos å strikke som ellers. Men det blir fine sokker til pappa som jeg vet han kommer til å sette stor pris på.
Postet 18-12-19 kl 10:02 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Jeg er ekstremt klar for ferie jeg også.
Nabobykontor i dag pga service på bilen.
Postet 18-12-19 kl 10:30 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag. Jeg leker detektiv på de siste små differansene i regnskapet. Ikke mange av dem, men nok til enda en leksjon i å unngå slurveposteringer. Bites you back EVERY time.
Postet 18-12-19 kl 10:34 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
En murrende UVI har slått ut i full blomst i løpet av natten, og nå sitter jeg på kontoret med smertestillende innabords, en urinprøve i bilen og venter på legetime. Burde helt sikkert holdt meg hjemme, men jeg skal ut å spise med venner i kveld og det gjør man bare ikke hvis man har vært hjemme fra jobb..Hilsen Frk_Fryd 10 år.
Postet 18-12-19 kl 10:46 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Der kom det beskjed om at møtet mitt på fredag er avlyst, så da tror jeg jaggu meg at det bare er halvannen arbeidsdag igjen før jeg tar ferie. Jeg kan ikke se at det står ting på ToDo-lista mi som jeg ikke rekker i dag eller i morgen.

Nå lysner det ute også, så jeg lurer på om jeg tar en gåtur og lunsj ved pulten fremfor vanlig lunsj i dag.
Postet 18-12-19 kl 10:51 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! I dag skal jeg hjem, og har tusen små ting jeg ikke må glemme å gjøre de neste tre timene. Hepphepp!
Postet 18-12-19 kl 10:55 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg har delvis pina meg gjennom julefrokost. Fått litt mer innblikk i jentegjengen da. De er ikke så mange.
Postet 18-12-19 kl 11:07 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg skal på juleavslutning med klasse 7B i kveld, og jeg kjenner at jeg er veldig glad for at det bare er et halvår igjen med den klassen. Tålmodigheten min er slutt.

Så får vi se om den fylles opp igjen når det er ny klasse med nye elever i august.
Postet 18-12-19 kl 11:30 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Siste ordentlige hele arbeidsdag før ferien - i hvert fall i teorien. Litt usikker på praksis, men det er helt greit.
Postet 18-12-19 kl 11:48 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
I disse dager elsker jeg den delen av jobben min som går ut på å håndtere Vanskelige Saker. Som Må Løses Før Nyttår. Og Som Har Ligget i Noens Innboks i Ukesvis. Så nå er det ikke bare vanskelig, men med dårlig tid .
Postet 18-12-19 kl 13:07 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg rydder ut av kjøleskapet, AKA drikker opp champagneslanten jeg hadde stående fra i forgårs!
Postet 18-12-19 kl 13:17 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Urk, Anda! Noen Andres Innboks også?
Postet 18-12-19 kl 13:20 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg tror pinadø jeg er ferdig nok til å levere eksamensoppgaven. Nå er jo spørsmålet om jeg skal flikke videre på korrekturen eller levere og a) ordne til jul b) seriefråtse.
Postet 18-12-19 kl 13:23 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Noen Andre, ja. Ikke Andas. Skulle tatt seg ut!
Postet 18-12-19 kl 13:59 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Hvis den hadde ligget i din egen innboks, så hadde du jo ikke hatt noen grunn til å gruffe. Men nå er det helt lov.

Jeg er ferdig med alle oppgaver nå. Jeg kan bruke resten av dagen på å lese en rapport som er sånn semi-viktig. Hva jeg skal gjøre i morgen har jeg ikke peiling på. Jeg var visst forskrekkelig effektiv sånn rett før jul.
Postet 18-12-19 kl 14:35 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Lever, Blondie! Og skuddpremie på Noen Andre!
Postet 18-12-19 kl 14:38 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
(Jeg er ellers bare så altfor vant til å gremmes over Fortids-Toffens vidløftige ideer om tid og planlegging.)
Postet 18-12-19 kl 14:45 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg har vært på julefrokost med 7c i dag, og Snorkfrøken sang en helt aldeles nydelig solo, må det være lov for en myrsnipe å si. Anne Grethe Preus’ Når hele himmelen faller ned må da være verdens vakreste julesang på norsk?
Postet 18-12-19 kl 14:45 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Så deilig Tjorven. Ny ferie med god samvittighet

Og en fiskedask til Noen André på Andas jobb.

Enig Candy, den er helt fantastisk.

Jeg er snart ferdig på jobb for i dag. Jeg kan egentlig venne meg til å jobbe 50% kjenner jeg. Om det ikke var fordi det hoper seg ganske kraftig opp med andre ting som burde gjøres. Så jeg kommer til å bli straffet for det etter jul. Men akkurat nå trenger jeg den sykemeldingen, så da får jeg bare leve med det og regne med at hodet og kroppen er mer på lag når en rolig juleferie er over.
Postet 18-12-19 kl 15:34 av Blå Blå er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no